Ga naar inhoud

Stripdagen Gorinchem 9 En 10 Maart 2013


dutch lines

Recommended Posts

Wat is de reden dat ze er geld voor vragen?

 

Om wat minder verlies te lijden. Hoewel de Eppo stand vnl nederlandse tekenaars herbergt (waardoor de reiskosten niet zo hoog zijn) kost het optuigen, bemensen en bevoorraden een aardige som. Bij sommige uitgevers moet je een beurseditie of twee hardcovers kopen, bij andere organisatoren betaal je een klein opgeld.

Link naar reactie

Tja, waarom zou je die tickets niet aan een ander kunnen geven ? Het lijkt me sterk dat je je moet identificeren als betalend Eppo abonnee.

 

Wat betreft je tweede vraag: de uitgever bepaalt het signeerbeleid en ik heb nog nooit een stripmaker luidkeels horen roepen dattie het heeeeel erg oneens is met de diverse methoden van dedi verschaffing.........

Link naar reactie

Ik wel, Rosinksi in angouleme afgelopen editie !!!

Hij vondt het belachelijk dat hij aan fans geen tekening mocht geven, dit terwijl hij allang klaar was met zijn tickets.

Kom maar als je een tekening wilt zei hij tegen diverse mensen. De mensen bij de Lombard stand wisten niet hoe ze hier mee om moesten gaan.

Ik bepaal zelf of ik een tekening wil geven of niet was zijn boodschap.

Onder het genot van een whisky was hij behoorlijk mondig.

Uiteraard heb ik toen van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook even aan te schuiven.

Het personage wat hij vervolgens tekende kon ik helaas niet herkennen. Ik vermoed a.g.v. de whisky :e007:

Link naar reactie

Hmmm, dan blijft er weinig te beleven over voor mijn jongens... Naast een kleine € 25,- entree ook nog € 5,- voor een tekening....van Eppo auteurs....glp... twijfel.... :e006:

 

Welke volwassene wilt eventueel nog tegen gereduceerd tarief naar binnen?

Een Family Pack voor 2 volwassenen en 2 kinderen voor één dag kost €25,00

Ik kom alleen met twee kinderen.... :e007:

 

En waar kan ik die auteurslijst vinden op catawiki? Ik kom er echt alleen maar via de link in dit draadje. Zelfs wanneer je bij Community -> Beurzen -> De Stripdagen kijkt staat daar zover ik zien kan geen link naar die lijst.... :e001:

Link naar reactie
Gast Incognito

 

Let op: volgens Johans eigen definitie (zie Beverwijk 2012) krijg je bij een signeersessie alleen maar een handtekening. :e005:

 

Enne wat tekenen naar eigen inzicht betreft: vorig jaar in Knokke trok Barry Kiston zich ook niets van signeertickets aan!

Overigens was de tegenprestatie ook duidelijk: in de rij blijven en anders zette hij persoonlijk je tas/zak etc wat verder weg...

Link naar reactie

Euhh, heb je wel eens van ene heer Rob van Bavel gehoord? Een hele aardige meneer maar een echte zakenman...

 

Ja, ik ken meneer van Bavel en ik verwacht het nog steeds zeker! (Een collega fluisterde het me namelijk in mijn oor.)

Ik zal het deze week zelf ook nog wel officieel te horen krijgen, samen met de signeertijden.

 

Of je wordt toch nog snel even lid. Voor Veronica-lezers kan dat interessant zijn: 10 Eppo's plus gratis album voor €19,95, las ik zojuist...

BLOGTWITTER • FACEBOOK

Link naar reactie

De nieuwe gave film The Croods komt binnenkort uit in de bioscoop!:

 

2zhfink.jpg

 

En wie mogen wij op zondag verwelkomen op De Stripdagen: Belt uit de film The Croods :D Belt is heel fotogeniek en gaat graag met jou op de foto!

 

2hmex78.jpg

 

THE CROODS is een animatiefilm over de allereerste familie uit de prehistorie.

Ze wonen in een grot, maar wanneer deze verwoest wordt kunnen ze niet anders dan op

ontdekkingsreis gaan. Reizend door een spectaculair landschap, maken de Croods kennis

met een hele nieuwe wereld, vol avontuur en fantastische wezens.

 

De Engelstalige versie van THE CROODS bevat de stemmen van onder andere Nicolas

Cage, Emma Stone, Ryan Reynolds en Catherine Keener. De Nederlandse versie van de

film is ingesproken door onder andere Waldemar Torenstra, Matteo van der Grijn, Saar

Koningsberger, Tim Knol en Sanne Wallis de Vries.

 

De regie is in handen van Chis Sanders (HOW TO TRAIN YOUR DRAGON, LILO & STITCH)

en Kirk De Micco (SPACE CHIMPS).

THE CROODS is een film van DreamWorks Animation (SHREK, MADAGASCAR, KUNG FU

PANDA).

 

 

Link naar reactie

welke repers kunnen we allemaal tegenkomen: Osimar, Bilal, Michel, Campesino, Boschtradamus, Liesbeth VG, Kcin, Velden8, ErikTex, Roodbaard, Ssnerual, Retep, Boomvavaboom, Imajica....................zijn al genoemd.

Gaan we Reuvekej, Lothar Matthias, Striphooligan, Daan, Snowleopard, Tuinman, Deweb, The Oak etc. ook wellicht zien rondstruinen.

En hoe zit het met onze belgische vrienden: Kontiki, Veto, Koen, Warson, Krimson, Devilcreator, Johan, Shakeitupguy, Belgium Dog, Frodo, Beus en ieder die ik nog vergeet????,

 

Er is in Brussel veel (te veel) te doen dit weekend met heel wat grote en mooie namen die afkomen (oa Bilal, Zep,...). En waar ik bovendien gratis binnenkan. Dus keuze is vlug gemaakt voor mij :e002: .

Link naar reactie

Er is in Brussel veel (te veel) te doen dit weekend met heel wat grote en mooie namen die afkomen (oa Bilal, Zep,...). En waar ik bovendien gratis binnenkan. Dus keuze is vlug gemaakt voor mij :e002: .

 

Foie du livre, dat was inderdaad leuk vorig jaar, toen nog een mooie Boucq gehad. Wel volledig franstalig, dus veel duurder dan Gorinchem, want je moet extra franse boeken aanschaffen en dan signeren in je eigen boeken.

Maar jongens, Zep..........Titeuf :e015: ..........interessant ??.............dat is die tekenaar die in 45 seconden een vluchtig kinderachtig krabbeltje in kinderboeken tekent........laten we het erop houden dat hij een grote naam is qua verkoopcijfers in Frankrijk, maar interessant is hij zeker niet (al zullen smaken verschillen).

 

Wel jammer dat het tegelijk valt, anders had ik ook wel even willen gaan. En nu missen we (op Johan na) onze Belgische vrienden ook nog in Gorinchem :o

Link naar reactie

dat is die tekenaar die in 45 seconden een vluchtig kinderachtig krabbeltje in kinderboeken tekent.

Oh, maar hij kan ook een vluggertje tekenen in zijn volwassen strip Happy Sex :P En er komen wel meer tekenaars dan waardoor het gewoon stukken interessanter is om een thuismatch te doen dan in het verre Gorinchem.

 

Boeken duurder dan in Gorichem? Denk ik toch niet wetende dat men bij Silvester 2 strips moet kopen of bij DDB die duurdere speciale uitgaves.

 

In ieder geval, iedereen zal wel aan zijn trekken komen op een festival dit weekend.

Link naar reactie

Laten we een wedstrijd houden wie dit weekend de mooiste dedi kan bemachtigen.

Iemand uit Gorinchem of iemand uit Brussel FDL. :e007:

We laten de mensen hier op de site kiezen :dat:

Wellicht een apart topic voor maken.

Een Nederland vs. België wedstrijd. ;)

 

Ik ga in ieder geval voor Gorinchem (Nederland dus :cheerf2: )

Link naar reactie

Ha nederland Belgie:

 

Neeskens tegen van Himst

Staelens-Kluivert

Vercauteren-Kieft

 

 

Janmaat tegen Mertens is al gespeeld.........daar moest de kleine duikelende huilebalk het onderspit delven.

Maar ja, ook wel lekker verdedigen met de Vrij naast je. :P

 

Maar er komt wel een belgisch schaatstalent aan.............dat is eigenlijk wel leuk.

En met wielrennen zijn de belgen ons ook al jaren de baas.

Link naar reactie

Ik ga wel proberen te komen hoor op zaterdag (vooral voor Dark Dragon Books en Eric Heuvel).

Bovendien kan ik een verzetje gebruiken want mijn grootmoeder is deze nacht overleden... na een korte, maar krachtige ziekte en strijd.

Als ik je herken zal ik je een liefdevol zetje geven :e012:

Wel gecondoleerd natuurlijk... waren jullie close?

Ik hoop niet dat de uitvaart op zaterdag gaat vallen...

Link naar reactie
Boeken duurder dan in Gorichem? Denk ik toch niet wetende dat men bij Silvester 2 strips moet kopen of bij DDB die duurdere speciale uitgaves.

 

 

Voor ons Nederlanders veel duurder, stel ik kan 10 tekeningen krijgen, hiervoor betaal ik in Brussel 150 euro aan boeken, die gelijk bij het oud papier kunnen (wij kunnen geen frans lezen) en in Gorinchem betaal ik voor 10 tekeningen misschien 200 euro aan boeken, maar dan heb ik ook wel 12 boeken die ik kan lezen en wil hebben. Dus voor ons is de entree 150 euro in Brussel.

Maar jij hebt natuurlijk gelijk voor jezelf, ik zou ook voor de homematch kiezen (wij Nederlanders zijn allang blij met tekenaars in de buurt en Gorinchem ziet er best leuk uit qua tekenaars).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...