Ga naar inhoud

Sluiting Van De Blake & Mortimer Blog


Martin

Recommended Posts

Ach nee... de Blake & Mortimer blog sluit!
Als Blake & Mortimer fan - en er zijn er nog op dit forum - valt dit ernstig te betreuren. Ze waren steeds heel snel en daarenboven uiterst accuraat met hun publicaties.
Vraag: waarom houden ze ermee op? Ze hebben sedert de start in 2008 meer dan duizend artikels gepubliceerd en meer dat een miljoen bezoeken gescoord. Het tevredenheidspercentage der bezoekers bedroeg 99,99% !

"Mais nous sommes un blog indépendant, fait bénévolement sur notre temps libre et il nous est de plus en plus insupportable de subir des attaques en règle de certains lecteurs négatifs, désœuvrés et jaloux que nous connaissons parfaitement (et qui se reconnaîtront…), et qui à force de lobbying négatif trouvent malheureusement une oreille attentive auprès de l'éditeur, qui nous le fait durement et injustement savoir.
Bravo à eux (à lui), ils ont parfaitement réussi leur mission de destruction.
"
(volledige artikel: http://blake-jacobs-et-mortimer.over-blog.com/2013/10/nous-fermons-le-blog.html )

mod : "KNIP"

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

okay, toch even on topic een vraag proberen stellen.

 

Als ik het goed begrijp heeft iemand tegen de uitgever gaan zitten emmeren dat een onafhankelijke blog over B&M niet mag en heeft de uitgever gevraagd om te stoppen? Of begrijp ik dat verkeerd?

 

Wat ik dan van de kant van de uitgever niet zo goed zou begrijpen, hoe meer mensen informatie over je product verspreiden, hoe beter, toch?

 

Maar misschien heb ik het wel verkeerd?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...