carrejans Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Ben een hele tijd uit het stripwereldje geweest. M'n laatste post op het oude forum is zo'n 5 jaar oud, zag ik net. Had het toen veel te druk (bouwen, muziek maken met band, ...), en had simpelweg geen tijd meer voor strips/comics. Vroeger zat ik op kot in Leuven, en de stripwinkel was letterlijk op wandelafstand. Dat zal er ook wel iets mee te maken hebben. Anyway, ik heb er terug zin in. Ik weet niet goed waar te beginnen. Welke reeksen van de afgelopen 5 jaar zijn echte must-reads? Mijn toppers van weleer: 100B, Y, Preacher, Burns, Clowes, DMZ, Stray Bullets, ... Merci! Quote Link to comment
carrejans Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Jeff Lemire heb ik ondertussen al op mijn maagdelijk lijstje gezet. Lijkt me wel iets voor mij. Scalped ook opgezet. Is Young Liars iets? Stray Bullets is echt wel heel vet. Ik zie dat het gecanceld is na deel 3. Stoort dat? Quote Link to comment
niemand Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Young Liars is experimenteler. Het stoort niet dat het werd gecancelled. Op het hoofdforum is een sticky met lijstjes. Bekijk dat eens en stel dan gerust vragen. welcome back. Quote Link to comment
ghost dawg Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 LAAAZAAARUUUS! :-) Welcome back! Grave is trouwens een goeie Zweedse death metal band. Just so u know... Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
Donnie Darko Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Jeff Lemire heb ik ondertussen al op mijn maagdelijk lijstje gezet. Lijkt me wel iets voor mij. Scalped ook opgezet. Is Young Liars iets? Stray Bullets is echt wel heel vet. Ik zie dat het gecanceld is na deel 3. Stoort dat? YOUNG LIARS, zet dat zeker op je lijstje. Laphams huidige werk is in het beste geval meh tegenwoordig, maar YL is geniaal. Quote Grr. Argh. Link to comment
niemand Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Lapham bij Avatar is zeer goed ! Jonathan Hickman bij Image comics is dat ook, Carrejans. Quote Link to comment
Spawn999 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Freak Angels, The Boys, Crossed, Loveless, ben nu zelf bezig met Über, Ferals, Locke & Key, The Strain, nieuwe Hellraiser reeks. Teveel om op te noemen Quote Tumblr Link to comment
carrejans Posted October 20, 2013 Author Share Posted October 20, 2013 'Locke & key' is waarschijnlijk wel het aller-aller-beste van de laatste 5 jaar. Check, heb het bovenaan het lijstje gezet. ;-) Quote Link to comment
Timhardt Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 'Locke & key' is waarschijnlijk wel het aller-aller-beste van de laatste 5 jaar. moeilijk om zoiets te zeggen, je hebt zoveel goeie dingen, maar 't staat zeker in de top 5 wat mij betreft. Quote Link to comment
Timhardt Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Nu je het zegt: fantasy. Er komen wel wat fantasy elementen in voor, dat zeker. Maar het is wat mij betreft evenveel misdaad. Enfin, als ik15 comicreeksen mag overhouden, all time, is locke & key daar zeker bij. Quote Link to comment
Recommended Posts