lukoste Posted August 15, 2022 Share Posted August 15, 2022 Beide reeksen in bijna nieuwstaat tot nieuwstaat. Op Akira is zeer weinig aan te merken. De stofomslag van Death Note deel 12 heeft een klein tikje gehad in het midden. Akira: €75 Death Note: €75 Verzending met Bpost of volgens voorkeur van koper, of ophalen in Leuven. Quote Link to comment
kbellon Posted August 21, 2022 Share Posted August 21, 2022 Dag Luc, ik heb interesse in Akira Quote Link to comment
lukoste Posted August 21, 2022 Author Share Posted August 21, 2022 7 minutes ago, kbellon said: Dag Luc, ik heb interesse in Akira Staat al op catawiki... Quote Link to comment
kbellon Posted August 21, 2022 Share Posted August 21, 2022 Geen probleem, ik zag net dat nog iemand ze heeft aangeboden in "Te koop". Succes met de veiling Quote Link to comment
kbellon Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 Moesten ze om een of andere reden terug beschikbaar komen, mag je me altijd iets laten weten Quote Link to comment
lukoste Posted August 23, 2022 Author Share Posted August 23, 2022 1 hour ago, kbellon said: Moesten ze om een of andere reden terug beschikbaar komen, mag je me altijd iets laten weten Ben je niet in death note geïnteresseerd? Een goeie prijs omdat jij het bent Quote Link to comment
kbellon Posted August 24, 2022 Share Posted August 24, 2022 Die staan hier al in de kast Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 24, 2022 Share Posted August 24, 2022 Akira lijkt verkocht te zijn op Catawiki. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
lukoste Posted August 24, 2022 Author Share Posted August 24, 2022 Ja, en voor een goede prijs. Vandaag brachten mijn 5 kavels alle meer op dan verwacht. Het is ook al anders geweest. Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 25, 2022 Share Posted August 25, 2022 Een winnend bod van 75 euro, gelijk aan de prijs die je hier vroeg. Dan kun je op z'n minst zeggen dat je de prijzen heel goed inschat. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
lukoste Posted August 25, 2022 Author Share Posted August 25, 2022 6 minutes ago, Peter Motte said: Een winnend bod van 75 euro, gelijk aan de prijs die je hier vroeg. Dan kun je op z'n minst zeggen dat je de prijzen heel goed inschat. Het winnend bod voor Akira was €112. Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 25, 2022 Share Posted August 25, 2022 Ik vind er nu ook een van 161. En de 112 heb ik nu ook gevonden. En die van 75 vind ik niet meer. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Lamme Goedzak Posted August 25, 2022 Share Posted August 25, 2022 Is de film eigenlijk een weergave van het volledige verhaal of is de manga uitgebreider? Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 25, 2022 Share Posted August 25, 2022 De film is - voor zover ik me herinner - compleet anders. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
rafke73 Posted August 27, 2022 Share Posted August 27, 2022 Op 25/8/2022 om 11:11, Peter Motte zei: Ik vind er nu ook een van 161. En de 112 heb ik nu ook gevonden. En die van 75 vind ik niet meer. Mmm, ik verkocht de set net voor 55 euro Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 27, 2022 Share Posted August 27, 2022 Da's nog niks. Onwetende ik heeft ooit een boek dat nieuw 800 euro kostte, verkocht voor... 40 euro! Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
linthout Posted August 27, 2022 Share Posted August 27, 2022 Dat is dan geen strip vermoed ik? Welk boek is dat? Quote Link to comment
TDPB Posted August 27, 2022 Share Posted August 27, 2022 Op 25/8/2022 om 18:29, Lamme Goedzak zei: Is de film eigenlijk een weergave van het volledige verhaal of is de manga uitgebreider? Welke film? Niet dat het iets uitmaakt want van beide versies is de manga een stuk uitgebreider. Kan ook moeilijk anders als je ziet hoeveel delen die tellen. Akira de film werd gemaakt lang voor de stripversie af was, dus die verhaallijn is compleet anders. Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 27, 2022 Share Posted August 27, 2022 2 uren geleden, linthout zei: Dat is dan geen strip vermoed ik? Welk boek is dat? Catalogue raisoné van Ensor. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted August 27, 2022 Share Posted August 27, 2022 1 uur terug, TDPB zei: Welke film? Niet dat het iets uitmaakt want van beide versies is de manga een stuk uitgebreider. Kan ook moeilijk anders als je ziet hoeveel delen die tellen. Akira de film werd gemaakt lang voor de stripversie af was, dus die verhaallijn is compleet anders. Ik baseerde mijn antwoord op de tekenfilm. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
cinco Posted August 27, 2022 Share Posted August 27, 2022 Op 25/8/2022 om 18:29, Lamme Goedzak zei: Is de film eigenlijk een weergave van het volledige verhaal of is de manga uitgebreider? De manga is een heel minutieus uitgewerkt raderwerk van mindgames, een schaakspel tussen twee meestermanipulatoren. Dat is op zich onmogelijk om in een film te gieten zonder afbreuk te doen aan de uitgekiende plot van het origineel. De anime-reeks volgt vooral de eerste (en populairste) helft van de manga redelijk nauwkeurig en laat de tweede helft wat sneller verlopen. Een behoorlijk goed alternatief voor de manga. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted August 28, 2022 Share Posted August 28, 2022 14 hours ago, TDPB said: Welke film? Niet dat het iets uitmaakt want van beide versies is de manga een stuk uitgebreider. Kan ook moeilijk anders als je ziet hoeveel delen die tellen. Akira de film werd gemaakt lang voor de stripversie af was, dus die verhaallijn is compleet anders. Ik bedoel idd de tekenfilm. 9 hours ago, cinco said: De manga is een heel minutieus uitgewerkt raderwerk van mindgames, een schaakspel tussen twee meestermanipulatoren. Dat is op zich onmogelijk om in een film te gieten zonder afbreuk te doen aan de uitgekiende plot van het origineel. De anime-reeks volgt vooral de eerste (en populairste) helft van de manga redelijk nauwkeurig en laat de tweede helft wat sneller verlopen. Een behoorlijk goed alternatief voor de manga. Toch maar eens aan lezen gaan dan. Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 28, 2022 Share Posted August 28, 2022 Dit is het begin van de lange tekenfilm: Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted August 28, 2022 Share Posted August 28, 2022 Hier staat een preview van de eerste p's van het eerste deel van de manga https://www.darkhorse.com/Books/40-180/Akira-Vol-1-TPB#prettyPhoto[40-180]/0/ Vreemd genoeg herinner ik me dat niet op die manier. Ik zal het misschien ook nog eens moeten herlezen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
lukoste Posted August 30, 2022 Author Share Posted August 30, 2022 Allemaal goed en wel, maar wil er iemand Death Note overnemen Nu voor het spotprijsje van €44,95. Ophalen in Leuven of verzenden aan tarieven Bpost (België) of DPD (Nederland) op kosten van de koper. Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Ik heb 'm al. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Yncke Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 Ik ben Death Note momenteel aan het herlezen, en het is een aanrader voor wie graag een heel uitgewerkte mind game met een sausje van wat interessante morele vragen, leest. Peter Motte 1 Quote yncke.be Link to comment
Recommended Posts