esteban² Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Een website voor en door stripfanaten. Ook zo gebeten door stripverhalen? Help ons dan om alle info te verzamelen! Registreer je nu en word auteur op stripverhaal.com Beheer je hele stripcollectie hier op onze website. Hier vind je binnenkort alles wat je ooit wilde weten over strips, stripauteurs, tekenaars, uitgeverijen, kortom alles wat te maken heeft met deze prachtige kunstvorm. Wil je graag meewerken om deze onmetelijk grote opdracht tot een goed einde te brengen, registreer je en verdien eeuwige roem als co-auteur op www.stripverhaal.com --------------------------------------------------------------------- Blijkbaar iets nieuws? Iemand die weet (en mag / wil delen) welke stripliefhebbers achter de site zitten? Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
bammar Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 8 uren geleden, esteban² zei: Een website voor en door stripfanaten. Ook zo gebeten door stripverhalen? Help ons dan om alle info te verzamelen! Registreer je nu en word auteur op stripverhaal.com Beheer je hele stripcollectie hier op onze website. Hier vind je binnenkort alles wat je ooit wilde weten over strips, stripauteurs, tekenaars, uitgeverijen, kortom alles wat te maken heeft met deze prachtige kunstvorm. Wil je graag meewerken om deze onmetelijk grote opdracht tot een goed einde te brengen, registreer je en verdien eeuwige roem als co-auteur op www.stripverhaal.com --------------------------------------------------------------------- Blijkbaar iets nieuws? Iemand die weet (en mag / wil delen) welke stripliefhebbers achter de site zitten? Is dat dan met dezelfde insteek en/of concurrentie als de stripspeciaalzaak? Quote Link to comment
Ambreville Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 9 hours ago, esteban² said: Een website voor en door stripfanaten. Ook zo gebeten door stripverhalen? Help ons dan om alle info te verzamelen! Registreer je nu en word auteur op stripverhaal.com Beheer je hele stripcollectie hier op onze website. Hier vind je binnenkort alles wat je ooit wilde weten over strips, stripauteurs, tekenaars, uitgeverijen, kortom alles wat te maken heeft met deze prachtige kunstvorm. Wil je graag meewerken om deze onmetelijk grote opdracht tot een goed einde te brengen, registreer je en verdien eeuwige roem als co-auteur op www.stripverhaal.com --------------------------------------------------------------------- Blijkbaar iets nieuws? Iemand die weet (en mag / wil delen) welke stripliefhebbers achter de site zitten? Duidelijk iemand die GDPR niet kent, noch de boetes daarop. Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Wat bedoel je? Ik zie niet direct een probleem met de GDPR, maar ik ben niet ingeschreven. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
SPeeDy Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 Ik zie ook niet direct welk probleem je ziet met GDPR of bedoel je de dat de “voorwaarden” link niets toont? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Peter Motte Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 Dat had ik ook gemerkt. Lijkt me nogal amateurisitsch. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts