Ga naar inhoud

Conan


Cornelis

Recommended Posts

Hoi, een vraagje... Ik vroeg me af wat een goed punt is om Conan te beginnen lezen. Ik heb gemerkt dat Marvel de klassiekers allemaal aan het heruitgeven is in Omnibussen, maar dat zijn er teveel om een inhaalbeweging te doen. Ik heb wel wat Savage Sword of Conan gelezen, en ook wat van het darkhorse werk. Zijn er story arcs die los van elkaar te lezen zijn, of is er een punt van waarop je gemakkelijk kan inspringen? T is een hele hoop als ik het zo even rustig bekijk :)

Link naar reactie

Die Dark Horse verhalen waren de moeite. Ik zie dat Marvel die aan het verzamelen is in Conan Chronicles epic collections. Je moet die meestal niet in een bepaalde volgorde lezen. 
 


 

 

ED782D3B-B3C0-4F14-B998-CBD5DB6DA894.jpeg

544E6F05-C7EF-4955-8615-BF99301A1714.jpeg

F570F254-6008-4A21-8F67-10B7F364FF89.jpeg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 27/8/2022 om 09:34, Cornelis zei:

Blijkbaar is Marvel de rechten van Conan kwijt aan Titan. Er zal maw van Conan bij Marvel niets meer herdrukt worden… Helaas. 

Dat had ik blijkbaar gemist. 
 

https://www.hollywoodreporter.com/news/general-news/conan-the-barbarian-comics-1235168774/

 

In dat artikel staat wel dat Titan ook omnibus uitgaven gaat uitgeven. 
 

Als een losstaande verhaallijn in de Dark Horse uitgaven, raad ik je wel de run van Brian Wood aan. Gaat over Conan zijn periode met Bellit, Queen of the black coast. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
1 hour ago, mojo said:

Dat had ik blijkbaar gemist. 
 

https://www.hollywoodreporter.com/news/general-news/conan-the-barbarian-comics-1235168774/

 

In dat artikel staat wel dat Titan ook omnibus uitgaven gaat uitgeven. 
 

Als een losstaande verhaallijn in de Dark Horse uitgaven, raad ik je wel de run van Brian Wood aan. Gaat over Conan zijn periode met Bellit, Queen of the black coast. 

Ik zou dezelfde verhalen nemenuit de Thomas/Buscema reeks. Overigens, Glenat levert ook wel enkele hoogtepunten in hun rechtenvrije reeks.

 

 

 

Link naar reactie
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...