Cornelis Posted August 25, 2022 Share Posted August 25, 2022 Hoi, een vraagje... Ik vroeg me af wat een goed punt is om Conan te beginnen lezen. Ik heb gemerkt dat Marvel de klassiekers allemaal aan het heruitgeven is in Omnibussen, maar dat zijn er teveel om een inhaalbeweging te doen. Ik heb wel wat Savage Sword of Conan gelezen, en ook wat van het darkhorse werk. Zijn er story arcs die los van elkaar te lezen zijn, of is er een punt van waarop je gemakkelijk kan inspringen? T is een hele hoop als ik het zo even rustig bekijk Quote Link to comment
bouncer Posted August 25, 2022 Share Posted August 25, 2022 Dit zijn in mijn ogen twee prima ijkpunten om mee te beginnen. Cornelis and Richard Boom-vavavoom 2 Quote Link to comment
TDPB Posted August 25, 2022 Share Posted August 25, 2022 Ik heb al die conanstrips altijd in willekeurige volgorde gelezen. Dat was nooit een groot probleem. Cornelis and Ambreville 2 Quote Link to comment
Cornelis Posted August 25, 2022 Author Share Posted August 25, 2022 De epics had ik al gezien, helaas grotendeels uitverkocht... Quote Link to comment
mojo Posted August 25, 2022 Share Posted August 25, 2022 Die Dark Horse verhalen waren de moeite. Ik zie dat Marvel die aan het verzamelen is in Conan Chronicles epic collections. Je moet die meestal niet in een bepaalde volgorde lezen. Cornelis 1 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Cornelis Posted August 27, 2022 Author Share Posted August 27, 2022 Blijkbaar is Marvel de rechten van Conan kwijt aan Titan. Er zal maw van Conan bij Marvel niets meer herdrukt worden… Helaas. Quote Link to comment
mojo Posted August 28, 2022 Share Posted August 28, 2022 Op 27/8/2022 om 09:34, Cornelis zei: Blijkbaar is Marvel de rechten van Conan kwijt aan Titan. Er zal maw van Conan bij Marvel niets meer herdrukt worden… Helaas. Dat had ik blijkbaar gemist. https://www.hollywoodreporter.com/news/general-news/conan-the-barbarian-comics-1235168774/ In dat artikel staat wel dat Titan ook omnibus uitgaven gaat uitgeven. Als een losstaande verhaallijn in de Dark Horse uitgaven, raad ik je wel de run van Brian Wood aan. Gaat over Conan zijn periode met Bellit, Queen of the black coast. Cornelis 1 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Ambreville Posted August 28, 2022 Share Posted August 28, 2022 1 hour ago, mojo said: Dat had ik blijkbaar gemist. https://www.hollywoodreporter.com/news/general-news/conan-the-barbarian-comics-1235168774/ In dat artikel staat wel dat Titan ook omnibus uitgaven gaat uitgeven. Als een losstaande verhaallijn in de Dark Horse uitgaven, raad ik je wel de run van Brian Wood aan. Gaat over Conan zijn periode met Bellit, Queen of the black coast. Ik zou dezelfde verhalen nemenuit de Thomas/Buscema reeks. Overigens, Glenat levert ook wel enkele hoogtepunten in hun rechtenvrije reeks. Cornelis 1 Quote Link to comment
BobFish Posted March 14 Share Posted March 14 Joe Dredd, Air and Lamme Goedzak 3 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Joe Dredd Posted March 14 Share Posted March 14 Cool conan, lekker bloed zwaarden en sexy vrouwen in Cimeria. BobFish 1 Quote Link to comment
bouncer Posted March 16 Share Posted March 16 Bij de boekenkraam, Conan van Kurt Busiek, de delen 1,3,6,7,8 en 9 voor 3,99 Euro per stuk. Quote Link to comment
Recommended Posts