Ga naar inhoud

Stripbeurs Geraadsbergen 23 Maart 2014


bouwertje

Recommended Posts

hier de affice de rest komt later

 

 

verkleind-2014_zpsf7cede6f.jpg[/url]

 

 

Voorlopige namen auteurs (onder voorbehoud)

 

Brice Goepfert : De dwaas van de koning--Ella Mahé—Malfosse—De pijl van Nemrod….

 

Jean-Louis Dress (EB) : illustrator en tekenaar van de kinderboeken “De lange reis van Moana en De avonturen van Zoé (Enkel in het Frans) en Defensie Stript (Ned)…..

 

Jean Torton : Amazones—De verovering van Mexico—Guerrero—Napoleon Bonaparte—De reizen van Alex : De Maya’s—De Azteken—De Inca’s……

 

Kas : Halloween Blues—Flash Back—Hans—Shooting Star—De Voyageurs…..

 

Daniel Kox : Agent 212—Hoera! Nieuwe albums! –Maxi presenteert…..

 

Jean-Pol : Kramikske—De lustige Kapoentjes—Samson &Gert—De vrouwen van—Willie Wervelwind—Sammy…..  

 

Ersel : De bewaker van de Lans—Black Notes—De Pioniers van de Nieuwe Wereld—De Zouaaf—Medea—De herinnering aan Abraham…

 

Olivier Pâques : Lois—De reizen van Lois…

 

Ingrid De Vuyst ( Inkleuring ) :Pompei 2-- Lois—Sparta 2—Medea 2—De Braziliaanse Droom….

 

Christophe Simon : Sparte—Alex—De dooltocht van Alex—Ella Mahé—Lefranc—Orion…..

 

Riccardo Federici : De Madonna van Pellini—Saria….

 

Fabio Bono : Katharen--Marco Polo--De Tempelier.......

 

Eric Loutte : Airfiles—Alfa: Eerste wapenfeiten—Biggles—Team Rafale……

 

Danny Verbiest : scenarist Magritte en het Maldororboek

 

Eric Demarbaix (scenarist Histoires de Bruxelles –Verhalen uit Brussel..) Voor Geraardsbergen het primeur van de eerste signeersessie van ons nieuw album “Verhalen over Brussel via zijn

Sportfiguren” die op vrijdag 21/2/14 zal voorgesteld worden in het C.Vandenstockstadion door Guy Vanhengel in aanwezigheid van verschillende bekende en minder gekende Brusselse sportfiguren.(Van Himst, Merckx, Borlée, etc etc…)

 

Benoit Gosselin : scenarist De RODE DUIVELS… van Sporting Brugske-Op

Tim”Tibo” Bolssens : medewerker van het eerste uur , aan alle geciteerde stripalbums

 

Bruno Gilson : medewerker aan enkele producties zoals het “Jean- Michel Saive-album” maar ook maker en uitgever van twee “Hommage Walthéry-albums”

 

De Marck : De reizen van Alex : Alexander de Grote--Kamiel Spiessens--De Plankaerts--Stam&Pilou--Margriet en het Maldoror boek--Verhalen over Brussel via zijn Metrostations...

 

Philippe Glogowsky : Ypres Memories—Henry’s Dagboek—Brazilian Dream—Het Grote Witte Hert…..

 

Ivan Adriaenssens : Afspraak in Nieuwpoort—Orphanimo—K3—Piet Pienter en Bert Bibber…..

 

Eric De Rop : Schanulleke—Suske en Wiske Familiestripboek—Jommeke ( medewerking)—Super Kuifje…..

 

 Benoît Fauviaux : De reizen van Tristan 'Les baux de Provence'

 

Darko Perovic : Alamo—De geheime dagboeken van het Vaticaan….

 

Thomas Du Caju : Betty en Dodge--Sabbatini--Suske en Wiske ( non Fictie)....(strips dienen aangekocht te worden aan de stand van BDMust)

 

Philhoo : Black Force Squadron--Normandie Niemen--Styx--Téléportation....

 

 

 

 

 

Allemaal Eigenbeheer

Pascal Piatti (EB) : Les plaines d'Abraham

 

Yvan Bulté (EB) : Avonturen van een cafebaas--Qwibes--Piet Pinter en Bert Bibber'Op het spoor van POM'--Jommekes bij de vleet

Wouter Van Gijzeghem(EB) : Boswachter John

 

Bart Pletinckx : Scenarist

Matthias Cruyssaert (EB): Commissaris Moordenaar--Piet Pienter en Bert Bibber...

Peter Brutin(EB) : Commissaris Moordenaar--Glyff..

Pascal Schokaert : Bekend van.....--James Dobbelo--Jommeke....

Marcel Rouffa : Asem—De Familie Klipper—De Pierkes—De Deserteur…..

 

Pierre-Emmanuel Paulis (EB) : Tania—Defensie Stript…..

 

Walterell (EB) : Bessy—Killroy was here—Piet Pienter en Bert Bibber……

 

Baloo : medewerking aan de Smurfen en gags + inkleuringen voor de Agatha reeks…..

 En dit in samenwerking met P@Per dankzij Johan

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

ja campesino in zo een drukke bedoening om alles in het oog te houden zal ik het  één en het ander uit het oog verloren hebben he :e012:

volgend jaar zal ik wat beter opletten en de mensen mogen mij eens wat meer aan spreken want ik beet niet he :e005:  

ik zie er misschien uit als een bull dog maar ben maar een labradortje :e005:  :e005:  :e005:

Link naar reactie

Met deze "knutselige Paint-creatie" kondigen we onze EREGAST aan, die een eigen expo heeft op de stripeditie van 23 maart 2014, namelijk DE MARCK !

We zijn trots dat we Marc Daniels & zijn 'partners in crime' mogen verwelkomen op ons stripfestival te Geraardsbergen!

 

  De Marck  : De reizen van Alex : Alexander de Grote--Kamiel Spiessens--De Plankaerts--Stam&Pilou--Margriet en het Maldoror boek--Verhalen over Brussel via zijn Metrostations...

 

Danny Verbiest  : scenarist Magritte en het Maldororboek

Eric Demarbaix (scenarist Histoires de Bruxelles –Verhalen uit Brussel..) Voor Geraardsbergen het primeur van de eerste signeersessie van ons nieuw album   “Verhalen over Brussel via zijn Sportfiguren”  die op vrijdag 21/2/14 zal voorgesteld worden in het   C.Vandenstockstadion door Guy Vanhengel in aanwezigheid van verschillende bekende en minder  gekende Brusselse sportfiguren.(Van Himst, Merckx, Borlée, etc etc…)

 Benoit Gosselin :  scenarist De RODE DUIVELS… van Sporting Brugske-Op

 Tim”Tibo” Bolssens  :  medewerker van het eerste uur , aan alle geciteerde stripalbums

 Bruno Gilson : medewerker aan enkele producties zoals het “Jean- Michel Saive-album” maar ook maker en uitgever van twee “Hommage Walthéry-albums”

 

 

 

62331_443919912386288_1592844779_n.jpg

Link naar reactie

Ik heb zondag Jean-Marie Dress gezien.

 

Hij zei dat hij graag zou langskomen en maakte me deze tekening in zijn album Moana

Ha Johan,

 

Ik ken Jean Marie Dress niet dus ik dacht hem even handig te googelen. Maar veel verder dan stips clubs in Honolulu (zoek woorden dress strip moana) en huwelijksjurken kom ik niet :e007: .

Kan je iets meer over hem vertellen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...