bouwertje Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 hier de affice de rest komt later [/url] Voorlopige namen auteurs (onder voorbehoud) Brice Goepfert : De dwaas van de koning--Ella Mahé—Malfosse—De pijl van Nemrod…. Jean-Louis Dress (EB) : illustrator en tekenaar van de kinderboeken “De lange reis van Moana en De avonturen van Zoé (Enkel in het Frans) en Defensie Stript (Ned)….. Jean Torton : Amazones—De verovering van Mexico—Guerrero—Napoleon Bonaparte—De reizen van Alex : De Maya’s—De Azteken—De Inca’s…… Kas : Halloween Blues—Flash Back—Hans—Shooting Star—De Voyageurs….. Daniel Kox : Agent 212—Hoera! Nieuwe albums! –Maxi presenteert….. Jean-Pol : Kramikske—De lustige Kapoentjes—Samson &Gert—De vrouwen van—Willie Wervelwind—Sammy….. Ersel : De bewaker van de Lans—Black Notes—De Pioniers van de Nieuwe Wereld—De Zouaaf—Medea—De herinnering aan Abraham… Olivier Pâques : Lois—De reizen van Lois… Ingrid De Vuyst ( Inkleuring ) :Pompei 2-- Lois—Sparta 2—Medea 2—De Braziliaanse Droom…. Christophe Simon : Sparte—Alex—De dooltocht van Alex—Ella Mahé—Lefranc—Orion….. Riccardo Federici : De Madonna van Pellini—Saria…. Fabio Bono : Katharen--Marco Polo--De Tempelier....... Eric Loutte : Airfiles—Alfa: Eerste wapenfeiten—Biggles—Team Rafale…… Danny Verbiest : scenarist Magritte en het Maldororboek Eric Demarbaix (scenarist Histoires de Bruxelles –Verhalen uit Brussel..) Voor Geraardsbergen het primeur van de eerste signeersessie van ons nieuw album “Verhalen over Brussel via zijn Sportfiguren” die op vrijdag 21/2/14 zal voorgesteld worden in het C.Vandenstockstadion door Guy Vanhengel in aanwezigheid van verschillende bekende en minder gekende Brusselse sportfiguren.(Van Himst, Merckx, Borlée, etc etc…) Benoit Gosselin : scenarist De RODE DUIVELS… van Sporting Brugske-OpTim”Tibo” Bolssens : medewerker van het eerste uur , aan alle geciteerde stripalbums Bruno Gilson : medewerker aan enkele producties zoals het “Jean- Michel Saive-album” maar ook maker en uitgever van twee “Hommage Walthéry-albums” De Marck : De reizen van Alex : Alexander de Grote--Kamiel Spiessens--De Plankaerts--Stam&Pilou--Margriet en het Maldoror boek--Verhalen over Brussel via zijn Metrostations... Philippe Glogowsky : Ypres Memories—Henry’s Dagboek—Brazilian Dream—Het Grote Witte Hert….. Ivan Adriaenssens : Afspraak in Nieuwpoort—Orphanimo—K3—Piet Pienter en Bert Bibber….. Eric De Rop : Schanulleke—Suske en Wiske Familiestripboek—Jommeke ( medewerking)—Super Kuifje….. Benoît Fauviaux : De reizen van Tristan 'Les baux de Provence' Darko Perovic : Alamo—De geheime dagboeken van het Vaticaan…. Thomas Du Caju : Betty en Dodge--Sabbatini--Suske en Wiske ( non Fictie)....(strips dienen aangekocht te worden aan de stand van BDMust) Philhoo : Black Force Squadron--Normandie Niemen--Styx--Téléportation.... Allemaal Eigenbeheer Pascal Piatti (EB) : Les plaines d'Abraham Yvan Bulté (EB) : Avonturen van een cafebaas--Qwibes--Piet Pinter en Bert Bibber'Op het spoor van POM'--Jommekes bij de vleetWouter Van Gijzeghem(EB) : Boswachter John Bart Pletinckx : ScenaristMatthias Cruyssaert (EB): Commissaris Moordenaar--Piet Pienter en Bert Bibber...Peter Brutin(EB) : Commissaris Moordenaar--Glyff..Pascal Schokaert : Bekend van.....--James Dobbelo--Jommeke.... Marcel Rouffa : Asem—De Familie Klipper—De Pierkes—De Deserteur….. Pierre-Emmanuel Paulis (EB) : Tania—Defensie Stript….. Walterell (EB) : Bessy—Killroy was here—Piet Pienter en Bert Bibber…… Baloo : medewerking aan de Smurfen en gags + inkleuringen voor de Agatha reeks….. En dit in samenwerking met P@Per dankzij Johan Quote Link to comment
Kool Thing Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Campesino Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Waar zijn de korting coupons te vinden voor de overnachting? Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
bouwertje Posted November 7, 2013 Author Share Posted November 7, 2013 Zo een paar namen al (kijk bovenaan) Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Mooooooi !!!! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Martin Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Schoon Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Swagman Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Zo een paar namen al (kijk bovenaan) Zal mijn nieuwe wandelschoenen maar beginnen in-te-lopen, kan ik mooi in de rij blijven staan (zal nu ook maar eens een stoeltje meenemen ) Hele mooie lijst!! Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
bouwertje Posted November 7, 2013 Author Share Posted November 7, 2013 het is nog niet gedaan er komen misschien nog een paar leuke namen bij Quote Link to comment
Johan Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 P@per zal er zijn met de Waal Baloo... Quote Link to comment
bouwertje Posted November 7, 2013 Author Share Posted November 7, 2013 P@per zal er zijn met de Waal Baloo... Zo nog ééntje er bij Dank aan Johan daarvoor Quote Link to comment
bouwertje Posted November 18, 2013 Author Share Posted November 18, 2013 morgen wat nieuwe namen Quote Link to comment
bouwertje Posted November 19, 2013 Author Share Posted November 19, 2013 Hier een wat nieuwe namen Brice Goepfert : De dwaas van de koning--Ella Mahé—Malfosse—De pijl van Nemrod…. Jean-Louis Dress (EB) : illustrator en tekenaar van de kinderboeken “De lange reis van Moana en De avonturen van Zoé (Enkel in het Frans) en Defensie Stript (Ned)….. Quote Link to comment
striphooligan Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Goepfert maakt fraaie dédi's. Zorg wel dat ie niet te dronken wordt Quote Link to comment
bouwertje Posted November 19, 2013 Author Share Posted November 19, 2013 hier nog twee Jean Torton : Amazones—De verovering van Mexico—Guerrero—Napoleon Bonaparte—De reizen van Alex : De Maya’s—De Azteken—De Inca’s…… Philippe Glogowsky : Ypres Memories—Henry’s Dagboek—Brazilian Dream—Het Grote Witte Hert….. Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Mooi !!!! ( PS het is Ivan Adriaenssens ) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
bouwertje Posted November 20, 2013 Author Share Posted November 20, 2013 Bedankt Kool Thing hier een link naar Facebook www.facebook.com/#!/stripfestivalgeraardsbergen Quote Link to comment
bouwertje Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 in de loop van volgende week hebben we nog een paar leuke namen Quote Link to comment
Lecram Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Kan jij ook niet wat tekenaars voot Turnhout regelen.........dat is wel heeeeeeeel beperkt deze editie Quote Link to comment
bouwertje Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 Kan jij ook niet wat tekenaars voot Turnhout regelen.........dat is wel heeeeeeeel beperkt deze editie neenee zo heb je nog meer een reden om bij ons eens langste komen persoonlijk vind ik het ook jammer van Turnhout het was altijd een leuke beurs om eens langs te gaan Quote Link to comment
bouwertje Posted November 24, 2013 Author Share Posted November 24, 2013 Eric De Rop : Schanulleke—Suske en Wiske Familiestripboek—Jommeke ( medewerking)—Super Kuifje….. Quote Link to comment
helahela Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Geen Hermann dit jaar? Hij heeft nochtans een goede nieuwe titel uit. En is al bekendwie de "centrale" handelaar wordt? Ja, ik vraagveel... Quote Link to comment
bouwertje Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 nee geen Hermann voor deze stripbeurs hij was al twee jaar na elkaar geweest en hij vond dat er plaats moest zijn voor anderen tekenaars Hermelijn is weer van de partij voor de centrale handelaar waarom die vraag ? Quote Link to comment
helahela Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Omdat het tot nu toe elk jaar iemand anders was. Hermann zal ik missen, Quote Link to comment
bouwertje Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 Daniel Kox : Agent 212—Hoera! Nieuwe albums! –Maxi presenteert….. Quote Link to comment
bouwertje Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 Kas : Halloween Blues—Flash Back—Hans—Shooting Star—De Voyageurs….. Quote Link to comment
bouwertje Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 NOG EENTJE!!Ivan Adriaenssens : Afspraak in Nieuwpoort—Orphanimo—K3—Piet Pienter en Bert Bibber….. Quote Link to comment
Veto Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Yippie !!! Kas... toptekenaar !!! Al enig idee of zijn vrouw, de inkleurster Graza, ook meekomt ? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
bouwertje Posted November 28, 2013 Author Share Posted November 28, 2013 Yippie !!! Kas... toptekenaar !!! Al enig idee of zijn vrouw, de inkleurster Graza, ook meekomt ? ik weet het niet maar vraag het eens aan Staf Quote Link to comment
bouwertje Posted November 28, 2013 Author Share Posted November 28, 2013 en het is nog niet gedaan binnen kort nog een wat bekende namen . Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 en het is nog niet gedaan binnen kort nog een wat bekende namen . Chapeau. Ik kom zeker langs! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
bouwertje Posted November 28, 2013 Author Share Posted November 28, 2013 moet je zekers doen kool thing om eens kennis te maken en er komen nog enkele mooie namen bij als alles goe gaat Quote Link to comment
Campesino Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 moet je zekers doen kool thing om eens kennis te maken en er komen nog enkele mooie namen bij als alles goe gaat Hij is dit jaar al aanwezig geweest met Junior. Niet opgelet T. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Kool Thing Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Mijn zoontje was idd de eerste die stond aan te schuiven bij Boma. Hij was voorts in de wolken van zijn Sammy, maar het meest blij was hij met zijn monster van Mario Boon. Die heeft hij in zijn klas getoond. G'bergen was zijn tweede festival, en hij vond het fantastisch. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
bouwertje Posted November 29, 2013 Author Share Posted November 29, 2013 ja campesino in zo een drukke bedoening om alles in het oog te houden zal ik het één en het ander uit het oog verloren hebben he volgend jaar zal ik wat beter opletten en de mensen mogen mij eens wat meer aan spreken want ik beet niet he ik zie er misschien uit als een bull dog maar ben maar een labradortje Quote Link to comment
bouwertje Posted November 30, 2013 Author Share Posted November 30, 2013 Met deze "knutselige Paint-creatie" kondigen we onze EREGAST aan, die een eigen expo heeft op de stripeditie van 23 maart 2014, namelijk DE MARCK !We zijn trots dat we Marc Daniels & zijn 'partners in crime' mogen verwelkomen op ons stripfestival te Geraardsbergen! De Marck : De reizen van Alex : Alexander de Grote--Kamiel Spiessens--De Plankaerts--Stam&Pilou--Margriet en het Maldoror boek--Verhalen over Brussel via zijn Metrostations... Danny Verbiest : scenarist Magritte en het Maldororboek Eric Demarbaix (scenarist Histoires de Bruxelles –Verhalen uit Brussel..) Voor Geraardsbergen het primeur van de eerste signeersessie van ons nieuw album “Verhalen over Brussel via zijn Sportfiguren” die op vrijdag 21/2/14 zal voorgesteld worden in het C.Vandenstockstadion door Guy Vanhengel in aanwezigheid van verschillende bekende en minder gekende Brusselse sportfiguren.(Van Himst, Merckx, Borlée, etc etc…) Benoit Gosselin : scenarist De RODE DUIVELS… van Sporting Brugske-Op Tim”Tibo” Bolssens : medewerker van het eerste uur , aan alle geciteerde stripalbums Bruno Gilson : medewerker aan enkele producties zoals het “Jean- Michel Saive-album” maar ook maker en uitgever van twee “Hommage Walthéry-albums” Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Danny Verbiest? Is dat Mr Samson himself??? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
bouwertje Posted November 30, 2013 Author Share Posted November 30, 2013 Danny Verbiest? Is dat Mr Samson himself??? jaja Quote Link to comment
bouwertje Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 allee vooruit uitgeverij Daedelus spring mee op de kar met al een mooie naam in vooruitzicht meer nieuws in de loop van de week daarvoor al ne dikke merci aan Daedelus Quote Link to comment
Johan Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Ik heb zondag Jean-Louis Dress gezien. Hij zei dat hij graag zou langskomen en maakte me deze tekening in zijn album Moana Quote Link to comment
richard Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Ik heb zondag Jean-Marie Dress gezien. Hij zei dat hij graag zou langskomen en maakte me deze tekening in zijn album Moana Ha Johan, Ik ken Jean Marie Dress niet dus ik dacht hem even handig te googelen. Maar veel verder dan stips clubs in Honolulu (zoek woorden dress strip moana) en huwelijksjurken kom ik niet . Kan je iets meer over hem vertellen? Quote Link to comment
Recommended Posts