Ga naar inhoud

Stripbeurs Geraadsbergen 23 Maart 2014


bouwertje

Recommended Posts

Wow, hoe krijgen jullie het toch voor elkaar? Het wordt qua namen een groter festival dan in Turnhout. En waarschijnlijk is jullie budget toch een stuk kleiner.

niks van aantrekken van het budget , alleen het feit DAT ze het kunnen doen telt toch ?? of niet ? 

laat ons maar dromen van Geraardsbergen voor volgend jaar, van het begin zijn we er geweest en het blijft maar groeien .

goed bezig daar !!en tot in 2014 , ik neem Franstalige vrienden mee , m'n auto zal vol zitten . 

Link naar reactie

De grote kracht van de organisatoren van Geraardsbergen is dat ze ruim op tijd beginnen met tekenaars te contacteren en vooral ook andere stripfestivals langsgaan om contacten te leggen en tekenaars uit te nodigen.  Die persoonlijke aanpak werkt altijd beter dan via een mail te proberen een tekenaar te 'lokken'. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Doen Danny hoe meer mensen dat er komen hoe beter want wij worden afgereken op het aantal betalende entrees

Hoe goed dat de beurs is komt niet in aanmerking zodus mensen zoveel mogelijk reclame maken he

En zoveel mogelijk het Facebook pagina delen voor een groter  bereikt te krijgen

 

 

Zodus mensen die op Facebook zitten DOEN

 

www.facebook.com/#!/stripfestivalgeraardsbergen DELEN!!!!!!!

Link naar reactie

De grote kracht van de organisatoren van Geraardsbergen is dat ze ruim op tijd beginnen met tekenaars te contacteren en vooral ook andere stripfestivals langsgaan om contacten te leggen en tekenaars uit te nodigen.  Die persoonlijke aanpak werkt altijd beter dan via een mail te proberen een tekenaar te 'lokken'. 

 

Dat is juist Veto en de juiste mensen kennen zo als u zelf onze dank en ook aan andere mensen die ons helpen achter de schermen

Link naar reactie

niks van aantrekken van het budget , alleen het feit DAT ze het kunnen doen telt toch ?? of niet ? 

laat ons maar dromen van Geraardsbergen voor volgend jaar, van het begin zijn we er geweest en het blijft maar groeien .

goed bezig daar !!en tot in 2014 , ik neem Franstalige vrienden mee , m'n auto zal vol zitten . 

Niet te veel Franstaligen meebrengen he, want die komen alleen voor Delaby en de de jaren daarna zie je ze niet meer. :e012:

Link naar reactie

Niet te veel Franstaligen meebrengen he, want die komen alleen voor Delaby en de de jaren daarna zie je ze niet meer. :e012:

hehe , da klopt , maar deze komen met me mee als ik naar nederland of vlaanderen ga .

zijn mensen van rond doornik en dat is niet ver van waar ik woon, ik vertaal de teksten die op de site staan van Ieper en Geraardsbergen en de komende beurzen in nederland , want die kunnen dat niet lezen in het nederlands he!!!

en dan beslissen ze of ze meekomen : en dat van Delaby wisten ze dus nog niet , moet hun dat nog zeggen .

Met de kosten van de brandstof nu , is dat mooi meegenomen als we kunnen carpoolen he , die gasten nemen me meee naar frankrijk en wallonié : dus is een Wim Win formule .

en voor Delaby pppfff al 6 x trekking meegedaan voor Delaby en nog altijd nikske : dus lig er niet meer wakker van .( misschien een Kerstwens doen dit jaar ) 

 

zal genoeg keuze zijn met da andere tekenaars die er ook zullen zijn .

 

hoop dat ik je daar zien te geraardsbergen , kunnen er ene drinken samen dan . 

Link naar reactie

Signeerreglement Stripfestival

 

Geraardsbergen

 

Signeertickets

 

- Om recht tot één (hand)tekening van een auteur te krijgen moet u bij de verkoopstand ‘ Hermelijn' in de zaal, één album van die auteur kopen.

 

- De aankoop moet op de dag van de signeersessie plaatsvinden. Er worden geen signeertickets op voorhand gereserveerd.

 

- Met deze aankoop krijgt u één signeerticket voor die auteur. U mag voor de (hand)tekening een ander album van die auteur gebruiken wat betekent dat u uw eigen stripalbums mag meebrengen.

 

- Één signeerticket geeft recht op één (hand)tekening. Het aantal signeertickets is gelimiteerd ( wordt door de auteur zelf bepaald volgen zijn eisen en de duur van zijn aanwezigheid).

 

- Indien u uw andere stripalbums wil laten tekenen door de auteur en hij/zij wil dat, wordt enkel een handtekening toegelaten.

 

- Tickets worden verkocht vanaf 10 uur .

 

Aanschuiven

 

- Sommige auteurs signeren enkel in strips, niet op losse vellen ,in schetsboeken of livres d’or.

 

- Elke auteur zit aan een vooraf bepaalde tafel. Op de tafels wordt aangeduid wie er signeert.

 

- De vrijwilligers zullen ten dienste van het publiek staan en zullen misbruiken ten opzichte van de auteurs en andere bezoekers vermijden.

 

- Het publiek mag dus in de files staan. Zakken en andere voorwerpen NIET !!! Alle zakken die per toeval in één file of op één andere plaats worden gevonden zullen voor veiligheidsredenen naar het onthaal verzet worden.

 

- Als u een tweede (hand)tekening wil van de auteur en u heeft hiervoor een signeerticket ,dan vragen wij om na uw eerste tekening opnieuw achteraan de rij aan te schuiven.

 

- Indien de auteur desondanks niet komt opdagen of minder (hand)tekeningen zet dan beloofd, kunnen reeds aangekochte boeken omgeruild worden voor een ander album.

hier het beleid

Link naar reactie

we zullen deze persoon ook eens in het daglicht zetten voor de mensen die hem nog niet kennen :e005:

 

Nog een topper !!!

 

Philippe Delaby : Murena-- De Klaagzang van de Verloren Gewesten—De Poolster.....(signeert max.12 strips--meer info hierover volgt later...)

 

1545805_453494404762172_1042518567_n.jpg

ppphhhh , en m'n nieuwjaarswens is : eindelijk eens met een trekking , ticktetje winnen voor Delaby 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...