Ga naar inhoud

Wordt Deze Vertaald?


alexjodo

Recommended Posts

2 uren geleden, Frodo zei:

Vind ik ook!!

 

Ik denk dan ook aan Tony Corso 4

Ook jammer, deze series lijken ook maar niet afgerond te worden.

 

4e deel Het Pelikaanprotocol, deel 3 gaven zij uit in 2017

3e deel Phoenix, deel 2 gaven zij uit in 2016

 

Maar wel nieuwe series lanceren en het dan gek vinden dat kopers het laten liggen. (Althans ik wel)

 

Hoe kan het in de tijden van sociale media en internet dat een uitgeverij niets mededeeld over zijn plannen??????

Link naar reactie
7 uren geleden, De Hollander zei:

Ook jammer, deze series lijken ook maar niet afgerond te worden.

 

4e deel Het Pelikaanprotocol, deel 3 gaven zij uit in 2017

3e deel Phoenix, deel 2 gaven zij uit in 2016

 

Maar wel nieuwe series lanceren en het dan gek vinden dat kopers het laten liggen. (Althans ik wel)

 

Hoe kan het in de tijden van sociale media en internet dat een uitgeverij niets mededeeld over zijn plannen??????

Ah, dat laatste deel van Het Pelikaanprotocol. Daar wacht ik al even lang op als het afsluitend deel van "Land van de Vampiers".

Doodjammer...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
1 uur terug, De Hollander zei:

Ik heb deze week ook eens zitten zoeken op de reeks De Expeditie. Deel 4 lijkt maar niet te komen c.q moet nog gemaakt worden.

Ik volg Frusin op Instagram. Volgens hem is het vrijwel af, maar wacht hij nog op de scenario's van de laatste pagina's (zegt hij al minstens een maand of 9 telkens opnieuw aan al wie het hem vraagt). Lijkt me een beetje wat Steven Duprez overkwam met de scenario's voor Kaamelott...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
17 uren geleden, Chorasan zei:

Ik volg Frusin op Instagram. Volgens hem is het vrijwel af, maar wacht hij nog op de scenario's van de laatste pagina's (zegt hij al minstens een maand of 9 telkens opnieuw aan al wie het hem vraagt). Lijkt me een beetje wat Steven Duprez overkwam met de scenario's voor Kaamelott...

Dank voor de info, dat geeft hoop.

Zeg hem gerust dat hij opschiet.

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 19/4/2021 om 10:06, stripfanaat zei:

Is er al wat bekend over GUNFIGHTER deel 2?

Dat duurt nog wel even, die moet eerst nog uitkomen in het Frans.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
Op 13/12/2019 om 18:23, esteban² zei:

Rechtstreeks van bij de bron(nen):

 

Silvester zal Lulu et Nelson vertalen!  Er is nog geen datum.

Er zijn geen plannen bij Ballon Media (Le Lombard) om Timo l'Aventurier te vertalen.

En ondertussen eens polsen naar deze.  Mooi tekenwerk!

image.thumb.png.e9f1e1091d888e4450a00d752326eaf8.png

 


Diedeldus (Daedalus) zal dit vertalen.  Spijtig van de titel wel, dat doet het zo kinderlijk klinken.  Dat is bij Sorceline niet.  Maar goed, ik ken iemand die blij zal zijn.

 

image.thumb.png.c7cdaf87f640d2624ab7507aadd4e502.png

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 19/5/2021 om 23:47, esteban² zei:


Diedeldus (Daedalus) zal dit vertalen.  Spijtig van de titel wel, dat doet het zo kinderlijk klinken.  Dat is bij Sorceline niet.  Maar goed, ik ken iemand die blij zal zijn.

 

image.thumb.png.c7cdaf87f640d2624ab7507aadd4e502.png

Ook spijtig dat dit in enkel HC wordt uitgegeven. Lijkt me meer iets voor SC uitgave. -

Update : blijkbaar komt er toch een SC. 🙂

De dochter van 14 is blij want ze wilde de strip zelf kopen en HC was boven haar budget.

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 8/8/2021 om 09:20, esteban² zei:

image.thumb.png.e0039d11b6e2d1740c269efcf8ad4df5.png

 

Deze zullen blijkbaar niet meer in 't Nederlands verschijnen.

Is het écht? Zijn ze daar bij Dupuis hun goed wijs kwijt? Onklopbaar is met afstand de bestverkochte jeugdstrip in mijn winkeltje! Laten alle andere stripwinkels het dan zó ontzettend afweten in hun aanbevelingen voor nieuwe lezertjes? Onbegrijpelijk en furieus frustrerend dit!!! Deze branche draait zichzelf de nek om...

Link naar reactie
1 uur geleden, Neat Stuff zei:

Is het écht? Zijn ze daar bij Dupuis hun goed wijs kwijt? Onklopbaar is met afstand de bestverkochte jeugdstrip in mijn winkeltje! Laten alle andere stripwinkels het dan zó ontzettend afweten in hun aanbevelingen voor nieuwe lezertjes? Onbegrijpelijk en furieus frustrerend dit!!! Deze branche draait zichzelf de nek om...

Ballon media doet dat met bijna alle jeugdreeksen. Eerst het geld uit de zakken van jonge lezers kloppen en het dan niet afronden :(

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Op 3/9/2021 om 11:38, Waldorf zei:

Dupuis kondigt voor november in Frans deze aan:

 

550x723.jpg

 

Dezelfde uitgave zoals Bravo Brothers en andere korte verhalen, met de originele platen en een dossiertje. Maar komt ie er ook in het Nederlands?

Na een hele tijd aangekondigd en telkens weer uitgesteld, heb ik begrepen dat deze er eindelijk aankomt. Ik neem aan ook in het Nederlands maar daar heb ik nog geen echte bevestiging van gezien. Kijk er wel naar uit!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...