Ketoeloeh Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Dag Repers, naast mijn passie voor het stripverhaal met zijn vele vormen en facetten heb ik ook te kampen met een grote liefde voor rollenspellen. Mijn eerste kennismaking met een RPG vond plaats toen ik nog een jonkie was, en één-kortverhaal-van-velen van de strip Draken en Kerkers tegenkwam in het weekblad Kuifje: Deze kortverhalen zijn (dacht ik) helaas nooit in albumvorm uitgekomen. Nu las ik - als ik het me goed herinner- hier ergens in een andere draad dat er een integrale van in ontwikkeling is? Klopt dit, en is er misschien al zicht op een publicatiedatum/vertaling/...? Alle info is welkom Quote Link to comment
Yncke Posted September 12, 2022 Share Posted September 12, 2022 Ik denk dat je aan de inzending van 't toernooi denkt (hier en hier) en meerbepaald aan deze quote: On 1/21/2022 at 12:16 PM, Bonte said: Ik heb ondertussen contact met de auteur, er wordt dus gewerkt aan een integrale van Draken Kerkers. Dus, @Bonte, is er nieuws? Ketoeloeh and mojo 2 Quote yncke.be Link to comment
Ketoeloeh Posted September 12, 2022 Author Share Posted September 12, 2022 Hoi @Yncke, klopt! Dat wassem :-). Ben benieuwd, zeker wat betreft een nederlandse vertaling... Quote Link to comment
Recommended Posts