Ambreville Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Ik heb één CGG-Graded comic van Karmen met een cover van Zu Orzu. Dat is de enige denk ik. Ik kan die ook niet lezen zonder de verzegeling te verbreken. Quote Link to comment
cinco Posted September 15, 2022 Author Share Posted September 15, 2022 7 minuten geleden, Ambreville zei: met een cover van Zu Orzu deze cover? Quote Link to comment
Ambreville Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 8 minutes ago, cinco said: deze cover? Ja Quote Link to comment
esteban² Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Neen. Ik koop (kocht) dan wel albums puur om de reeks compleet te houden, maar de intentie om het ooit te lezen is er wel. Anders stopt het voor mij en koop ik 't niet. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Neat Stuff Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Nope. Dat is met name weggelegd voor die mafklappers die denken in een fortuin te beleggen met hun gesealde CGC-graded nonsens. Ik moet hierbij wel stellen dat de mate van mijn aankoopgedrag wellicht ertoe leidt dat de intentie om te lezen hoger ligt dan de tijdspanne die me rest om daadwerkelijk alles door te ploeteren... Quote Link to comment
linthout Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Er zijn wel wat strips die ik koop uit nostalgie. Of puur omdat ik ze kunst vind. Die vroege boeken van Tom Poes bijvoorbeeld. Daar krijg ik meteen een warm gevoel van. Quote Link to comment
Waldorf Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Neen. Alles wat ik koop wil ik ook lezen. Maar sommige zaken koop in twee verschillende uitgaves, waarbij ik de ene uitgave gewoon bekijk, en de andere echt lees. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Rik Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Nee, ik lees alles wat ik koop zelfs als ik meerdere versies heb van 1 stripalbum. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Peter Motte Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 In principe koop ik om te lezen, niet om te verzamelen. Maar het zou er wel eens op kunnen uitdraaien dat ik een paar albums alleen maar heb om ze te hebben. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
sjaakie Posted September 15, 2022 Share Posted September 15, 2022 Altijd om te lezen. Boeken kopen voor de heb snap ik niet. Quote Link to comment
Yncke Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 Ik heb eens een Deense Elfquest gekocht in de Sleghte, puur voor het leute. Maar ik ken geen Deens, dus dat was niet met het doel om te lezen. Quote yncke.be Link to comment
Johan Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 Ik lees alles wat ik aanschaf. Er komt terug een achterstandje nu dat men minder hoort van corona en men de lockdown heeft opgeheven (meer stripbeurzen = meer tekenaars zien = meer aankopen) Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 1 uur geleden, Yncke zei: Ik heb eens een Deense Elfquest gekocht in de Sleghte, puur voor het leute. Maar ik ken geen Deens, dus dat was niet met het doel om te lezen. Dat doet me eraan denken: ik heb een Japanse versie van S&W Het dreigende dinges. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Willem II Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 Ik koop wel eens strips om de reeks compleet te maken en die lees ik niet altijd. Dit is een beetje een afwijking, geef ik toe. Ik bleef zo ook altijd wel de Rode Ridder kopen, zelfs in de matige periode van Biddeloo. Die las ik dan nog wel maar zette die vaak met teleurstelling in de kast. Quote Link to comment
sanderg Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 Ik merk dat ik wel steeds meer in die richting ga.. de laatste Thorgal of Jeremiah bijvoorbeeld... Ik koop t nog wel maar ik vraag me zelf na lezing steeds af waarom nog... Ik herlees de post Van Hamme delen van Thorgal ook nooit... Laatst toch nog eens geprobeerd met de Sente delen.. wat een teleurstelling... Het vet is al jaren van de soep is geloof ik een prachtige Vlaamse uitdrukking dat mijn gevoel over het huidige verloop van deze series zeer goed kenmerkt.. Koen Claeys 1 Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
cinco Posted September 16, 2022 Author Share Posted September 16, 2022 7 minuten geleden, sanderg zei: Ik herlees de post Van Hamme delen van Thorgal ook nooit... Ook niet die van Yann en Vignaux? De Kluizenaar van Skellingar en de Selkie waren goed. Quote Link to comment
sanderg Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 1 uur geleden, cinco zei: Ook niet die van Yann en Vignaux? De Kluizenaar van Skellingar en de Selkie waren goed. Kluizenaar was aardig.. selkie deed me niets helaas Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
P3TJQ Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 Mijn dubbele...... Als ik er eentje gelezen heb, hoef ik hetzelfde verhaal in een ander jasje niet meer te lezen. Dat is wel het nadeel met verzamelen je wilt elk album hebben uit een serie of van een tekenaar. Quote www.bobdemoor.be Link to comment
Recommended Posts