cinco Posted October 3, 2022 Share Posted October 3, 2022 Iemand deze gelezen? Opinie? Quote Link to comment
Timhardt Posted October 3, 2022 Share Posted October 3, 2022 ja, erg goed! niet twijfelen Quote Link to comment
Waldorf Posted October 3, 2022 Share Posted October 3, 2022 Ik geraakte er niet door. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cinco Posted October 3, 2022 Author Share Posted October 3, 2022 1 uur terug, Waldorf zei: Ik geraakte er niet door. Wat was de oorzaak? Quote Link to comment
Neat Stuff Posted October 3, 2022 Share Posted October 3, 2022 Waanzinnig goed. Meesterlijk verteld relatie drama tegen een SF-achtergrond. Dompel je gewoon onder in deze prachtige strip. Alweer bijna een half decennium oud maar je zult er geen spijt van krijgen. Quote Link to comment
Waldorf Posted October 3, 2022 Share Posted October 3, 2022 39 minuten geleden, cinco zei: Wat was de oorzaak? Ik vond het saaier dan een potje zand. YMMV Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cinco Posted October 3, 2022 Author Share Posted October 3, 2022 4 uren geleden, Timhardt zei: ja, erg goed! niet twijfelen 1 uur terug, Neat Stuff zei: Dompel je gewoon onder in deze prachtige strip. Besteld! 54 minuten geleden, Waldorf zei: Ik vond het saaier dan een potje zand. YMMV Laten we hopen dat dat acroniem op mij van toepassing is. Neat Stuff 1 Quote Link to comment
Neat Stuff Posted October 3, 2022 Share Posted October 3, 2022 2 uren geleden, cinco zei: Besteld! Bij je striphandelaar..? Quote Link to comment
cinco Posted October 3, 2022 Author Share Posted October 3, 2022 11 minuten geleden, Neat Stuff zei: Bij je striphandelaar..? Los van Marvel en DC zijn er niet zo veel Amerikaanse uitgaves bij mijn dichtsbijzijnde SSZ. Skyward en Carbon & Silicon liggen er ook niet. Quote Link to comment
Neat Stuff Posted October 3, 2022 Share Posted October 3, 2022 12 minuten geleden, cinco zei: Los van Marvel en DC zijn er niet zo veel Amerikaanse uitgaves bij mijn dichtsbijzijnde SSZ. Skyward en Carbon & Silicon liggen er ook niet. Carbon & Silicon is ook alweer een tijdje OOP. Dat snap ik dan wel. Skyward zou er eigenlijk gewoon moeten liggen... Jammer wat die winkels aan inkomsten aan hun neus voorbij laten gaan. Quote Link to comment
cinco Posted October 3, 2022 Author Share Posted October 3, 2022 1 minuut geleden, Neat Stuff zei: Carbon & Silicon is ook alweer een tijdje OOP. Dat snap ik dan wel. Ik heb wel hoop dat 'ie door de vertaling bij Scratch Books alsnog zijn weg gaat vinden naar die SSZ. Dus afwachten. Quote Link to comment
Neat Stuff Posted October 3, 2022 Share Posted October 3, 2022 23 minuten geleden, cinco zei: Ik heb wel hoop dat 'ie door de vertaling bij Scratch Books alsnog zijn weg gaat vinden naar die SSZ. Dus afwachten. Nou, dát zal toch wel? Ik hoop dat het navolging bij Scratch zal vinden in de vorm van vertalingen voor Shangri-la, Adrastea en Beautiful Death. Quote Link to comment
Boris Valeo Posted October 4, 2022 Share Posted October 4, 2022 23 hours ago, Waldorf said: Ik geraakte er niet door. Ik geraakte er ook niet door,de mayonaise pakte gewoon niet. Terwijl ik The End Of Summer fantastisch vond Quote Link to comment
Timhardt Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 23 uren geleden, Boris Valeo zei: Ik geraakte er ook niet door,de mayonaise pakte gewoon niet. Terwijl ik The End Of Summer fantastisch vond onbestelbaar :(:(:( spinning vond ik ook erg goed! Quote Link to comment
Neat Stuff Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 18 uren geleden, Timhardt zei: onbestelbaar :(:(:( Alone in Space kopen bij je lokale SSZ. Daar staat 'End of Summer' gewoon in. Quote Link to comment
Timhardt Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 2 uren geleden, Neat Stuff zei: Alone in Space kopen bij je lokale SSZ. Daar staat 'End of Summer' gewoon in. merci!!! Quote Link to comment
cinco Posted October 14, 2022 Author Share Posted October 14, 2022 Ben gisteren begonnen met het lezen van dit verhaal. Ik wou wel dat de uitgave iets groter was zodat de tekst ook wat makkelijker te lezen was. Quote Link to comment
cinco Posted October 17, 2022 Author Share Posted October 17, 2022 Ik ben halfweg. Erg goed tot nu toe. Interessant gebruik van kleuren. Mede daardoor alsook de losse vormgeving is het verhaal gehuld in een dromerige sfeer, vooral de flashbacks. Quote Link to comment
cinco Posted October 21, 2022 Author Share Posted October 21, 2022 Ik heb hem uit. Op 3/10/2022 om 16:01, Waldorf zei: Ik geraakte er niet door. Doorheen de tweede helft van het boek verhoogt het verhaaltempo aanzienlijk en gebeurt er ontzettend veel. Misschien kan je het een tweede kans geven?? Quote Link to comment
Recommended Posts