Ga naar inhoud

"soep met zonnebloemen" en andere belevenissen van klimaatactivisten (weer een kapoentjesuitgave)


cinco

Recommended Posts

7 minuten geleden, cinco zei:

Ze hadden Campbell's Tomato Soup moeten gebruiken. Dan hadden ze nog een extra kunstreferentie als bonus.

 

afbeelding.thumb.png.048443cade19a4d32046d8277b96709b.png

 

 

 

Misschien gaan ze zonnebloemolie naar een Warhol gooien. Niet dat ik denk dat die lieden een greintje gevoel voor humor hebben.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • cinco changed the title to soep met zonnebloemen
  • 2 weeks later...

In de Nederlandse talkshow Jinek was een milieu-activist te gast, die plotseling op de tafel ging zitten en zich eraan vast plakte! Dat was raar maar het gaf me wel een andere kijk op de zaak. Ik ben persoonlijk niet zo activistisch (behalve een zeldzame politieke cartoon) maar ik had vroeger een zekere sympathie voor Greenpeace. Als je iets niet begrijpt, moet je het niet meteen op voorhand veroordelen. Dat is meer wat ik wil zeggen.

 

greenpeace.jpg

Link naar reactie
  • cinco changed the title to "soep met zonnebloemen" en andere belevenissen van klimaatactivisten (weer een kapoentjesuitgave)

In de uitzending van Jinek was het wel eigenaardiger. Ik keek ernaar omdat het over 70 jaar weekblad Donald Duck zou gaan. Ineens zat die man vast aan de tafel en tijdens de pauze moesten ze het tafelblad met 6 of 8 mensen losschroeven en verwijderen en ze kantelden de tafel tot die man eraf viel. Heel eigenaardig om te zien.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...