Ga naar inhoud

Vertigo


Gast Bilal

Recommended Posts

  • 1 month later...

Alles met vertigo label is een aanrader :v Maar enkele die ik je zou aanraden om met te beginnen en geschikt zijn voor uw leeftijd (in willekeurige volgorde neer geschreven):

Y: The Last Man on Earth - Iedereen met een Y chromosoon op aarde (alle mannelijke zoogdieren dus) sterft plots behalve Yorick en zijn aapje

The Sandman - Gaat over Morpheus, The Lord of Dreams

Fables - Sprookjes hebben moeten vluchten van hun eigen land en leven in een hedendaagse setting in New York

DMZ - Er is een nieuwe burgeroorlog in Amerika en je volgt een fotojournalist die in New York gedropt wordt

Sweet Tooth - De wereld werd getroffen door een epidemie, veel mensen zijn gestorven maar er zijn ook kinderen geboren met dierlijke kenmerken

Link naar reactie

Alles met vertigo label is een aanrader :v Maar enkele die ik je zou aanraden om met te beginnen en geschikt zijn voor uw leeftijd (in willekeurige volgorde neer geschreven):

Y: The Last Man on Earth - Iedereen met een Y chromosoon op aarde (alle mannelijke zoogdieren dus) sterft plots behalve Yorick en zijn aapje

The Sandman - Gaat over Morpheus, The Lord of Dreams

Fables - Sprookjes hebben moeten vluchten van hun eigen land en leven in een hedendaagse setting in New York

DMZ - Er is een nieuwe burgeroorlog in Amerika en je volgt een fotojournalist die in New York gedropt wordt

Sweet Tooth - De wereld werd getroffen door een epidemie, veel mensen zijn gestorven maar er zijn ook kinderen geboren met dierlijke kenmerken

Van Y: The Last Man on Earth heb ik de eerste drie deeltjes in het nederlands gelezen en heb ik het vierde, engelse, deeltje besteld.

Bij Fables zit ik aan bundel 5 (tp's).

Van The Sandman heb ik deel 1 gekocht maar ik geraak niet door de tekeningen.

DMZ kende ik nog niet. Maar politiek interesseert me niet zo.

Sweet Tooth heb ik gegoogled en lijkt me zeker interessant want dat is van Jeff Lemire en over zijn Essex County heb ik onlangs mijn boekbespreking gemaakt.

Link naar reactie

Van Y: The Last Man on Earth heb ik de eerste drie deeltjes in het nederlands gelezen en heb ik het vierde, engelse, deeltje besteld.

Bij Fables zit ik aan bundel 5 (tp's).

Van The Sandman heb ik deel 1 gekocht maar ik geraak niet door de tekeningen.

DMZ kende ik nog niet. Maar politiek interesseert me niet zo.

Sweet Tooth heb ik gegoogled en lijkt me zeker interessant want dat is van Jeff Lemire en over zijn Essex County heb ik onlangs mijn boekbespreking gemaakt.

 

Er zit nochtans heel veel actie in DMZ hoor. Dat velen de tekeningen van Sandman op het eerste zicht zeer oubollig vinden snap ik maar eens je helemaal in het verhaal zit apprecieer je die tekenstijl, ik zou het echt niet zomaar laten liggen als ik u was :)

Preacher zou ik bvb niet direct aan een 14 jarige aanraden maar bon, ik hoor op mijn werk ook 8 jarigen over GTA V praten en ik moet zelf in feite niet veel zeggen aangezien ik ookal Duke Nukem 3D speelde toen ik nog maar 10 was :x

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...