muske Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 Stripbeurs Gooik 13 november 2022 10 tot 17 uur Evenement van Bibliotheek Gooik en Heemkundige Kring van Gooik. Groot aanbod aan strips, zowel nieuw als tweedehands. Striptekenaars aanwezig: Eric De Rop, Ersel, Franky Drappier, Stef Janssens, D'Auwe, Marc Verhaegen en Mario Boon. Quote Link to comment
Stripenbd Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 tweede hands & striptekenaars aanwezig?? Nog geen afvallers? Quote Link to comment
Johan Posted November 3, 2022 Share Posted November 3, 2022 Neen, helaas. Het was nochtans dichtbij en Stef Janssens had ik nog niet....maar ik zal op een andere beurs zitten waar dat ik er waarschijnlijk nog ééntje meer niet heb... Quote Link to comment
muske Posted November 12, 2022 Author Share Posted November 12, 2022 Gratis inkom en een gratis surprise voor aanwezige kinderen !! De naastliggende authentieke geuzenstokerij is dan ook open !! Quote Link to comment
Recommended Posts