cartoonesk Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 Alice is een talentvolle Nederlandse tekenares met veel originaliteit en fantasie in haar strips en tekeningen. Toen ik haar eerste strips in een alternatief stripblad zag, zag ik al haar mogelijke talent. Dat kwam vooral tot uiting op de site Cutie (met Flo en Tommy A). Niet veel later heeft ze mooie strips gemaakt voor Zone5300 op scenario van Pieter van Oudheusden. Ze stond ook in gezamenlijke uitgaves als Old Cake Comix, Oost West, Sprookjes in strookjes en Bloeddorst. Mijn vraag is nu : Tekent Alice nog steeds? groetjes. Detail uit het verhaal San Crapulo (scenario : Pieter van Oudheusden). Quote Link to comment
cartoonesk Posted October 25, 2022 Author Share Posted October 25, 2022 Ik had eerlijk gezegd ook niet meteen een antwoord op mijn vraag verwacht maar ik vond het tekentalent van Alice wel de moeite van een topic waard! Ik zou wel een boek met haar mooiste strips en tekeningen waarderen want ook haar losse tekeningen zijn vaak de moeite waard! Als ik een uitgever was, had ik het wel geweten. Quote Link to comment
Retardi Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 Waarom stel je de vraag niet aan Tonio?https://www.facebook.com/tonio.vanvugt Quote Link to comment
cartoonesk Posted October 31, 2022 Author Share Posted October 31, 2022 Op 26/10/2022 om 19:54, Retardi zei: Waarom stel je de vraag niet aan Tonio?https://www.facebook.com/tonio.vanvugt Als ik contact heb met Tonio is dat vaak om mijn eigen strips in de Zone te krijgen (wat niet meer zo makkelijk is) of over iets persoonlijks maar het is een idee! Bedankt om mee te denken. Mijn vraag was oprecht maar tevens wilde ik gewoon een topic over het tekentalent van Alice openen want ik ben fan! Retardi 1 Quote Link to comment
cartoonesk Posted February 28, 2023 Author Share Posted February 28, 2023 Vanwege Alice heb ik zelfs een paar Bobo's en kinderboekjes (Hema) in mijn collectie. Nog 2 mooie illustraties van het internet. Quote Link to comment
cartoonesk Posted June 13, 2023 Author Share Posted June 13, 2023 Op 26/10/2022 om 19:54, Retardi zei: Waarom stel je de vraag niet aan Tonio? Helaas, Tonio wist het ook niet of Alice nog tekent. In mijn archief heb ik nog tekeningen van Alice maar dat is met pseudoniem en dat mag van haar niet op internet. Het kan soms gebeuren dat je de tekeningen van iemand mist. Retardi 1 Quote Link to comment
cartoonesk Posted May 28 Author Share Posted May 28 Eens live voor mij getekend! Quote Link to comment
cartoonesk Posted May 28 Author Share Posted May 28 2 prints bij Griffioen Grafiek! Quote Link to comment
Recommended Posts