Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Gisteren de Werelden van Thorgal gelezen. Ze hebben goed naar de " Making of " van dvd's gekeken. Niks meer of minder dan ophemelen van de auteurs is het. Ieder interview met de auteur is ongeveer in de basis hetzelfde, hoe goed de betreffende persoon is werken volgens een vast patroon opgelegd door Rosinski en Sente enz. Jammer zelfs Kontiki had het beter aangepakt. Hier had veel meer in moeten zitten. Gemiste kans dus, laat die herdruk maar achterwege, anders ligt die volgend jaar ook op het boeken festijn voor 50 eurocent.

Link naar reactie

Fables 1 t/m 12 herlezen. Toen was ik gestopt met kopen. Nu twijfel ik of ik toch de rest ook maar moet aanschaffen want dit beviel me goed.

 

Maar eerst ligt Loveless klaar voor herlezing.

 

Ja, in Fables 12 is het volgende verhaal natuurlijk al begonnen. ;)

Ik vind het daarna nog altijd goed. Maar deel 13, de crossover, kan je gerust achterwege laten.

Link naar reactie

Ja, in Fables 12 is het volgende verhaal natuurlijk al begonnen. ;)

Ik vind het daarna nog altijd goed. Maar deel 13, de crossover, kan je gerust achterwege laten.

 

Nummer 13 kreeg toen slechte kritieken en toen vond ik het wel even genoeg. Ik denk dat ik het binnenkort toch maar weer oppak. Maar dan inclusief 13 natuurlijk. Dat dan weer wel.

marcelherms.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...