Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

ziek te bed met wat gag strips, langere verhalen waren gisteren niet aan mij besteed. Sisters en Kleine Robbe gelezen en bij allebei waren de tekeningen beter dan de grappen. Hier en daar wat moeten glimlachen maar wel erg genoten van de plaatjes!

Vandaag gaat het wat beter en ben ik voor het eerst Barracuda gaan lezen en dat bevalt uitermate goed.

Link naar reactie

Dr, bevalt de Rattenvanger? Ik heb lang getwijfeld over de aanschaf en uiteindelijk niet gedaan. Moet ik spijt hebben?

 

Wat mij betreft niet. Ik vond het zeker aangenaam tijdverdrijf maar ook weer niet heel bijzonder. Ik ben blij dat ik 'm van de bibliotheek had. Zeker niet slecht maar ik hoef 'm geen tweede keer te lezen. En dan hoef ik 'm ook niet te hebben.

 

Maar wellicht hebben anderen hier 'm ook gelezen en kunnen die ook reageren want het is ook maar een kwestie van smaak hè.

marcelherms.nl

Link naar reactie

Barracuda uitgelezen. Derde deel was wel wat warriger met die roodharige dame die ook nog een rol krijgt. Ik moest in deel 2 opzoeken wie ze was en daarin speelde ze ongeveer geen rol in één enkele scene. De duels zagen er wel mooi uit.

 

Net het jacobs teken gelezen. Best aardig, mooi boek, simpele opsomming van feitjes met hier en daar heel lelijk inktwerk.

Link naar reactie

Fagin de Jood: in voor- en nawoord slaat Eisner wat door, maar voor de rest een goede strip, die leest als een trein.

 

Michieltjes Jongenshart: ik wist zelfs niet dat deze strip bestond, dacht dat Terug naar Johan het debuut was van Michiel Van de Pol. Kwam hem tegen in de promo-bakken en aangezien het vermeende debuut heel goed beviel, maar meegenomen. Het echte debuut is nog beter, heel graag gelezen.

 

Watchmen: begonnen met herlezen. Jammer toch dat je die eerste lezing niet kan wissen uit je geheugen. :(

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...