Ga naar inhoud

beste Marvel phase 4 film


cinco

Phase 4  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. beste Marvel phase 4 film

    • Black Widow
      0
    • Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
    • Eternals
    • Spider-Man: No Way Home
    • Doctor Strange in the Multiverse of Madness
    • Thor: Love and Thunder
      0
    • Black Panther: Wakanda Forever
      0
    • -
      0
  2. 2. tweede beste Marvel phase 4 film

    • Black Widow
      0
    • Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
    • Eternals
      0
    • Spider-Man: No Way Home
      0
    • Doctor Strange in the Multiverse of Madness
    • Thor: Love and Thunder
    • Black Panther: Wakanda Forever
      0
    • -
      0


Recommended Posts

Ik heb de indruk dat Phase4 meer door de series werd gevormd dan door de films. Die hingen te los aan elkaar en misten ook helden van niveau Iron Man en Captain America. 

Black Widow :  Overbodige prequel, enkel om Florence Pugh en de Contessa neer te zetten. Enkel goed als prequel voor Winter Soldier/Falcon.

Eternals : Hyperion totaal misbruikt. Eternals neerzetten als robotten en dan in de post-credit Starfox en Eros binnengooien was er wat over.

Shang-Chi :  Chinees filmke om daar wat te verkopen. De link met iron Man was wel even leuk.

Doctor Strange :  Enkel te begrijpen als je Wandavision gezien hebt. 

Spider-Man, tjah, contractuele verplichtingen met Sony. Hier was wel wat genietbare fan-service bij. Tom Holland and Zendaya mogen terugkomen. 

Thor :  Too Silly. Mankeerde ook stukken uit de comics die het verhaal lieten werken. Voor mij mag Thor terugkomen, maar dan liefst met een andere regisseur.

Black Panther II. Nog te kijken.

 

Belangrijkste film uit de phase :  Loki. Genietbaar en introduceerde Kang, zonder hem bij naam te noemen.

Leukste :  Hawkeye. Christmas folie. BIjna tijd om hem eens terug te kijken.

Grootste tegenvaller :  She-Hulk. Ondanks de sex-scene met Daredevil, te weinig relevant, en de K.E.V.I.N. was iets te veel vierde muur doorbreken.

Leukste revelatie :  Ms. Marvel. De actrice past perfect voor die rol, en haar enthousiasme is aanstekelijk. Wel wat afleveringen in het midden van mindere regisseurs.

 

Kortom. Phase met weinig draad en samenhang. Op naar 5 met quantummania, Avengers en vooral veel Kang.

 

 

 

Link naar reactie

Heb enkel Spider-Man gezien... nou ja... trachten te bekijken... heb het maar een uur uitgehouden (2 pogingen gewaagd).
Ondanks het uitzonderlijk groot aantal bioscooptickets die het verkocht, kon ik dit niet uitkijken.. Toegegeven: ik heb dit thuis 2 kansen gegeven, niet in een bioscoopzetel.

Met de eerste 2 fases zag ik elke film meestal op de eerste dag van release.  De films van de 3de fase meestal thuis bekeken maar ik merkte dat Marvel-moeheid (en misschien ook superhelden-moeheid) begon toe te slaan.

Nog niet de moed gehad om één film van fase 4 uit te kijken, hoe verliefd ik ook ben op Scarlett Johansson.  Thor wil ik wel zien want ik kon de doldwaze humor van 'Thor - Ragnarok' wel waarderen.

De Disney-reeksen vond ik vaak vermoeiend... I think I'm getting too old for this shit...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...