WVlieg Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 Hallo iedereen, Ik ben sinds kort gestart met een nieuw project,getiteld Yoonah (uit de Jungle). Yoonah, een 5 jarige jongen is op reis met zijn ouders. Door een stom ongeluk blijft hij alleen achter op zee. Waarna hij aanspoelt op een onbewoond eiland. Vele jaren later wordt hij er gevonden en merkt hij dat de stad ook een beetje een jungle is en dat aanpassen aan het normale leven niet zo eenvoudig is. Hierbij alvast een illustratie van het hoofdpersonage op het eiland. Binnenkort/Regelmatig post ik nog meer... CBP2 1 Quote Link to comment
WVlieg Posted November 16, 2022 Author Share Posted November 16, 2022 Personagestudie (toen was zijn naam nog Yonah, maar vind Yoonah beter klinken ) Quote Link to comment
WVlieg Posted November 18, 2022 Author Share Posted November 18, 2022 1ste strook van de strip: Quote Link to comment
TDPB Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 Originele manier om golven te tekenen? Je hebt geen scanner? Quote Link to comment
WVlieg Posted November 18, 2022 Author Share Posted November 18, 2022 21 minuten geleden, TDPB zei: Originele manier om golven te tekenen? Je hebt geen scanner? Op dit moment heb ik idd thuis eventjes geen scanner ter beschikking. Voor de inkleuring die ik later ga doen ga ik natuurlijk alles wel inscannen. Quote Link to comment
WVlieg Posted November 25, 2022 Author Share Posted November 25, 2022 De ouders van Yoonah spelen aan het begin van het verhaal een klein rolletje. Dit zijn hun 'kopjes' : Quote Link to comment
Recommended Posts