Ga naar inhoud

DPD


Recommended Posts

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met onbezorgde pakketten bij DPD?

 

Ik had een aantal strips verkocht en verzonden via DPD. Nu blijkt dat op afgeleverd te staan maar de koper heeft niets ontvangen.

Ik moest dan naar een betaalnummer! bellen om daarover klacht in te dienen en kreeg te horen dat ik dat bij hun partner moet doen via email en bewijs van aankoop moet kunnen voorleggen. Maar het is een tweedehands verkoop, ik heb helemaal geen aankoopbewijs meer.

 

Ik vind dit een complete farce. Er staat een krabbel op dus is het afgetekend, dat die handtekening totaal niet van de ontvanger is doet niet ter zake. Ze kunnen ook niet zeggen waar of bij wie het afgeleverd is.

 

Weet er iemand hoe ik hiermee verder kan, zodat de koper toch zijn aankoop niet kwijt is?

Link naar reactie

Ook al zoiets meegemaakt, weet wel niet meer of het DPD was. Laat de koper klacht indienen en er bij vermelden dat dit diefstal is en dag het vervalsen van een handtekening schriftvervalsing is + als ze hiervoor geen actie ondernemen dat er officieel

aangifte van gedaan zal worden bij de politie. Werkte nogal snel bij ons… 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...