Lamme Goedzak Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 Zijn er hier mensen die ervaring hebben met onbezorgde pakketten bij DPD? Ik had een aantal strips verkocht en verzonden via DPD. Nu blijkt dat op afgeleverd te staan maar de koper heeft niets ontvangen. Ik moest dan naar een betaalnummer! bellen om daarover klacht in te dienen en kreeg te horen dat ik dat bij hun partner moet doen via email en bewijs van aankoop moet kunnen voorleggen. Maar het is een tweedehands verkoop, ik heb helemaal geen aankoopbewijs meer. Ik vind dit een complete farce. Er staat een krabbel op dus is het afgetekend, dat die handtekening totaal niet van de ontvanger is doet niet ter zake. Ze kunnen ook niet zeggen waar of bij wie het afgeleverd is. Weet er iemand hoe ik hiermee verder kan, zodat de koper toch zijn aankoop niet kwijt is? Quote Link to comment
SPeeDy Posted November 20, 2022 Share Posted November 20, 2022 Ook al zoiets meegemaakt, weet wel niet meer of het DPD was. Laat de koper klacht indienen en er bij vermelden dat dit diefstal is en dag het vervalsen van een handtekening schriftvervalsing is + als ze hiervoor geen actie ondernemen dat er officieel aangifte van gedaan zal worden bij de politie. Werkte nogal snel bij ons… Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 Er zijn formulieren voor en idd koper moet dan aangifte doen van valsheid in geschrift de verkoper moet een factuur indienen bij de verzendboer van zijn inkoop Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted November 23, 2022 Author Share Posted November 23, 2022 Uiteindelijk hebben we het pakket gevonden. Op het "ondertekende" ontvangstformulier dat de dpd klantendienst doorstuurde stonden gps coördinaten en als je die opzocht kwam je op een ander adres uit. Daar lag ook effectief het pak. Je moet als particulier zelf je pakket opsporen, die klantendienst is te lui om zelf iets uit te zoeken. Quote Link to comment
Recommended Posts