Yncke Posted December 23, 2022 Share Posted December 23, 2022 Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ? Kortom, welke van deze twee feestmalen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens banket zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Uit de Klaagzang van de Verloren Gewesten een huwelijksbanket, met als toetje taart met Ouki-vulling: Yncke B Een koffietafel op een andere planeet met Annie en Peter (door Jean-Pol)! Uit de reclamestrip Annie en Peter : De Coffeanen. Het is een feestmaal, ook al is er enkel koffie en koffiekoeken, om de goede afloop van het avontuur te vieren, na een strijd tussen de Coffeanen en de Kaffeejienen. cartoonesk yncke.be Link to comment
esteban² Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 Argh, moeilijke keuze. Stem ik hier volgens mijn respect voor JP, ook al is het ietwat povere feesttafel? (al zie ik wel een flanneke, flannekes zijn altijd top) Of ga ik voor de feestelijke taart met schattig beestje uit een strip die ik niet ken? Al zou ik niet aan die tafel willen aanschuiven. *twijfel, twijfel* Ik ga voor de gemoedelijke sfeer bij Annie en Peter, daar wil ik deel van uit maken. cartoonesk 1 STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Tanuki Posted January 5, 2023 Share Posted January 5, 2023 Alle sympathie voor Jean-Pol, maar een koffietafel is geen feesttafel. Link to comment
esteban² Posted January 5, 2023 Share Posted January 5, 2023 7 uren geleden, Tanuki zei: Alle sympathie voor Jean-Pol, maar een koffietafel is geen feesttafel. Depends on who died. Lestat 1 STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cartoonesk Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 Bedankt voor de stemmen maar het ziet er slecht uit voor de Coffeanen! Die kunnen er ook niet aan doen dat koffiebonen zo wat het enige is dat er op hun planeet groeit. Annie en Peter leren hen hoe ze er koffie van kunnen maken. Koffie schijnt uitermate geschikt om vrede te sluiten! Vandaar dat de "koffietafel" wel als feestmaal kan gezien worden. Ook zijn er verschillende koffiekoeken! esteban² 1 Link to comment
cartoonesk Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 Op 5/1/2023 om 23:49, esteban² zei: Depends on who died. Nobody died! Ondanks de strijd tussen de Coffeanen en de Kaffeejienen! Zoals gezegd zorgt koffie ervoor dat iedereen weer bevriend is. Een weinig bekend aspect van koffie. esteban² 1 Link to comment
Recommended Posts