Rik Posted January 1, 2023 Share Posted January 1, 2023 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Veto Posted January 1, 2023 Share Posted January 1, 2023 De nieuwste Glénat-Disney door Alexis Nesme. Niet gewacht op een mogelijke vertaling... gewoon heerlijk genoten van de originele Franse uitgave! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
eriktex Posted January 1, 2023 Share Posted January 1, 2023 Ik heb zojuist In de schaduwen 1 herlezen, zodat ik vanavond deel 2 tot me kan nemen. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
beus Posted January 1, 2023 Share Posted January 1, 2023 Noir burlesque 1 om ook van deel 2 te genietend Quote Link to comment
mojo Posted January 1, 2023 Share Posted January 1, 2023 Robertkees 1 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
acor Posted January 1, 2023 Share Posted January 1, 2023 lukoste and Robertkees 2 Quote Link to comment
linthout Posted January 2, 2023 Share Posted January 2, 2023 Franstalig??? Een Nederlander die die Franse taal begrijpt? Dat we dit nog mogen meemaken! Misschien is er toch nog hoop voor de wereld! Quote Link to comment
Neat Stuff Posted January 2, 2023 Share Posted January 2, 2023 24 minuten geleden, linthout zei: Franstalig??? Een Nederlander die die Franse taal begrijpt? Dat we dit nog mogen meemaken! Misschien is er toch nog hoop voor de wereld! Laat die hoop maar varen, monsieur Linthout. Dat Frans, daar is geen beginnen aan. Het lijkt wel alsof die Fransen voor ieder Nederlands woord en ander hebben verzonnen. Ik lees 'Temudjin' en anglais... linthout 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted January 2, 2023 Share Posted January 2, 2023 3 uren geleden, linthout zei: Franstalig??? Een Nederlander die die Franse taal begrijpt? Ik heb zelf een Nederlandse gekend die Frans kende. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
linthout Posted January 2, 2023 Share Posted January 2, 2023 5 uren geleden, Neat Stuff zei: Laat die hoop maar varen, monsieur Linthout. Dat Frans, daar is geen beginnen aan. Het lijkt wel alsof die Fransen voor ieder Nederlands woord en ander hebben verzonnen. Ik lees 'Temudjin' en anglais... Aha, dat is dus in het Engels verschenen!!! Welke uitgever? Ik vind het niet meteen terug Quote Link to comment
Neat Stuff Posted January 3, 2023 Share Posted January 3, 2023 14 uren geleden, linthout zei: Aha, dat is dus in het Engels verschenen!!! Welke uitgever? Ik vind het niet meteen terug Magnetic Press. Fawkes 1 Quote Link to comment
Waldorf Posted January 3, 2023 Share Posted January 3, 2023 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kool Thing Posted January 3, 2023 Share Posted January 3, 2023 Ja, ik loop wat achter. Verrassend goed trouwens na enkele (veel) mindere Servais-albums Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
beus Posted January 3, 2023 Share Posted January 3, 2023 heb die laten liggen omdat de vorige delen niet meet zo goed waren, blijkbaar nog eens heroverwegen Quote Link to comment
SPeeDy Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 Op 2/1/2023 om 11:12, Neat Stuff zei: Wat een magnifieke cover! Komt hier ook een Nederlandse vertaling van? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
SPeeDy Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Neat Stuff Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 46 minuten geleden, SPeeDy zei: Wat een magnifieke cover! Komt hier ook een Nederlandse vertaling van? Dat lijkt me niet. De Franse uitgaves stammen uit 2015. Dat is alweer even geleden... Quote Link to comment
linthout Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 Zijn dat die Pun-Pun manga's? Of is dat nog iets anders? Quote Link to comment
Peter Motte Posted January 5, 2023 Share Posted January 5, 2023 De hele trilogie. Het scenario is wel aardig, al heeft de scenarist nooit gebroken ribben gehad. De tekeningen vallen soms wat tegen: ik had moeite om de sommige personages van elkaar te onderscheiden. Landschappen en materiaal zijn daarentegen goed getekend, en de ontknopig valt best mee. Dus een beetje een gemengd beeld. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
shakeitupguy Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 Dit was de strip die ik las op 1 januari. De eerste coluc was de eerste issue van the Outcast. Had de compendium ervan gekocht en bedoeling is er elke dag 1 issue van te lezen. Quote Link to comment
cartoonesk Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 Rubrique-à-brac deel 2. (zie topic Wat is het laatste stripverhaal dat je in 2022 hebt gelezen?) Quote Link to comment
Recommended Posts