sjaakie Posted January 3, 2023 Share Posted January 3, 2023 22-01-23 Scheltema stipmarkt NL Zo 26 tm 29-01-23 BD Angouleme FR wk 4 05-02-23 Putte BE zo 26-02-23 Stripbeurs leuvenStripbeurs BE zo 11-03-23 Tweede nieuwe garde stripmarkt Zwolle NL za 12-03-23 Getekend Lommel BE zo 18 & 19-03-23 Festival de la BD Colmar FR za & zo 19-03-23 Stripfestival Geraadsbergen BE zo 25 & 26-03-23 Festival BD Ligugé FR za & zo 01 & 02-04-23 Festival BD Cluny FR za & zo 01 & 02-04-23 Facts Gent BE za & zo 01-04-23 Oost Nederlandse stripbeurs Deventer NL za 02-04-23 Suske en Wiske fandag NL zo 8 tm 16-04-23 Strip festival Middelkerke BE wk 14 & 15 15 & 16-04-23 Festival BD Hautvillers FR za & zo 16-04-23 Stripboekenbeurs Berlicum NL zo 16-04-23 Opwijk BE zo 22 & 23-04-23 Comicade Aachen DE za & zo 23-4-23 Collect a Con NL zo 29 & 30-04-23 Comiccon Holland Brabanthallen NL za & zo 30-04-23 Gentse stipbeurs NL zo 6 & 07-05-23 Comis con Dortmund DE za & zo 6 & 07-05-23 Stripweekend Oostende BE za & zo 07-05-23 Strips op de markt Gouda NL zo 07-05-23 Stripfestival Knokke-Heist (Nieuwe Locatie) BE zo 14-05-23 Bommelbeurs Noordwijk NL zo 20 & 21-05-23 Comiccon Brussel BE za & zo 20 & 21-05-23 Festival de la BD Hanret FR za & zo 21-05-23 Kalmthout BE zo 28-05-23 Pinksterstrip Antwerpen BE zo 8 tm 11-06-23 Eurocon SW wk 23 24 & 25-06-23 Dutch comiccon Utrecht NL za & zo 15 & 16-07-23 La bd Contern LU za & zo 09-07-23 De Stripdag(en) Noordwijk NL zo 12 & 13-08-23 Amsterdam Comiccon NL za & zo 19-08-23 Kamper stripspektakel NL za 27-08-23 Stripbeurs Leopoldsburg BE zo 8, 9 & 10-09-23 Stripfeest Brussel BE vr, za & zo 10-09-23 Aalst stript BE zo 23-09-23 Spirit grote signeerdag Temse BE za 23 & 24-09-23 Stripfestival Breda NL za & zo 21 & 22-10-23 Facts Ghent BE za & zo 30-9 & 01-10-23 Wilrijkse stripdagen BE za & zo 11 & 12-11-23 Stripfestival Brugge BE za & zo 12-11-23 Stripbeurs Gooik BE zo 12-11-23 Stripbeurs St-Truiden BE zo 02 & 03-12-23 Comiccon Dortmund DE za & zo 2024 25 tm 28-1-24 Angoulême FR 25-2-24 Leuven BE 28-4-24 Knokke-Heist BE 28-4-24 Gent BE 24 tm 26-05-24 Waterloo BD BE 31-5 tm 2-06-24 Stripdagen Haarlem NL Comic art en bier elke 2e zondag van de Maand Rotterdam NL Comic salon Erlange DE Festival BD Temploux BE Stripbeurs sint Truiden BE Quote Link to comment
eriktex Posted January 3, 2023 Share Posted January 3, 2023 Is Breda al bevestigd??? En heeft ‘t Stripschap al een ei gelegd over de Stripdagen? Ik hoorde ergens dat ze wel naar het voorjaar willen ( omdat BSS er niet meer is), maar dan mogen ze wel opschieten met een datum… Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
sjaakie Posted January 3, 2023 Author Share Posted January 3, 2023 ik zet hem onder wel verwacht nog geen datum. had de datum op facebook gevonden maar zie dat Breda het zelf inderdaad nergens bevestigd. Quote Link to comment
Yan Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 Stripweekend Oostende is op 6 en 7 mei. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
AHMO Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 Breda mikt volgens mij eind september begin oktober. Maar of de Chassé theater al officieel is vastgelegd... Dat weet ik niet Betreft de Stripdagen... Waarschijnlijk dit jaar geen editie van de Stripdagen. Ze zijn alle zaken aan het heroverwegen. (één dag of twee dagen , andere betaalbare maar liefst wel een vaste lokatie in een stad, uitreiking Stripschapprijzen en Beurs weer bij elkaar voegen, etc...). Quote Link to comment
Yan Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 3 uren geleden, AHMO zei: Breda mikt volgens mij eind september begin oktober. Maar of de Chassé theater al officieel is vastgelegd... Dat weet ik niet Betreft de Stripdagen... Waarschijnlijk dit jaar geen editie van de Stripdagen. Ze zijn alle zaken aan het heroverwegen. (één dag of twee dagen , andere betaalbare maar liefst wel een vaste lokatie in een stad, uitreiking Stripschapprijzen en Beurs weer bij elkaar voegen, etc...). Nog geen uitnodiging ontvangen voor Breda, maar daar is het toch nog wat te vroeg voor. Voor Rijswijk kreeg ik wel melding van een weekend in april (optioneel), maar ik ben niet vrij dat weekend (ik hoop dus dat ze nog schuiven). Voor Breda hoop ik dat ze opteren voor half oktober. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 17 hours ago, sjaakie said: 22-01-23 Scheltema stipmarkt NL Zo verrassend . Leuk initiatief van die Amsterdammers! Hier even een link, zodat men goed de info kan vindenhttps://www.scheltema.nl/events-bij-scheltema/scheltemas-stripmarkt-2023 Quote Auteurs/illustratoren die aanwezig zullen zijn voor Meet & Greets zijn o.a. Barbara Stok, Margreet de Heer, Frits Smid, Derf Backderf, Ever Meulen, Jan Donkers, Peter van Dongen, Gerrit de Jager en Thé Tjong King! Daarnaast hebben meerdere uitgeverijen hun aanwezigheid bevestigd: Concertobooks, Scratch, De Harmonie, Sherpa en Personalia! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
dutch lines Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 2 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei: verrassend . Leuk initiatief van die Amsterdammers! Hier even een link, zodat men goed de info kan vindenhttps://www.scheltema.nl/events-bij-scheltema/scheltemas-stripmarkt-2023 Niet heel verrassend, ze organiseerden al vaker Stripdagen in de maand januari. Maar het wordt nu wel groter aangepakt. Leuk! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
fazerco Posted January 4, 2023 Share Posted January 4, 2023 29 en 30 april comic con Holland in de Brabanthallen den bosch. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 5, 2023 Share Posted January 5, 2023 16 hours ago, dutch lines said: Niet heel verrassend, ze organiseerden al vaker Stripdagen in de maand januari. dan leefde ik onder een rots Had er nog niet eerder van gehoord. 12 hours ago, fazerco said: 29 en 30 april comic con Holland in de Brabanthallen den bosch. o ja, die had ik ook voorbij zien komen! https://www.facebook.com/events/910030707049068 https://comicconholland.nl/ De website lijkt op die van Comicon Brussels en is ook door dezelfde firma opgebouwd. Dus vermoedelijk zitten die kanjers ook achter de Hollandsche editie! Beter deze club, dan de harteloze aanpak van de Amsterdam-versie! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Inca Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 Ik ga eigenlijk ieder jaar naar de stripdagen, maar dit jaar werd het gehouden op het zelfde weekend van de antiekmarkt in Lille. Daar ga ik ook ieder jaar naar toe, Ben dus voor het eerst sinds jaren niet naar de stripdagen geweest. Hopelijk kiezen ze inderdaad een andere datum. Quote Link to comment
Gerb-Art Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 Amsterdam Comic Con is 'dood'.. er zijn geen mensen (meer) om de con nieuw leven in te blazen hoor ik van insiders. Jammer, is toch een toplocatie, dichtbij Schiphol, en genoeg hotels/horeca in de nabije omgeving. En natuurlijk het centrum/grachtjes, dat schijnt ook wel geinig te zijn! Als ik er zo dagelijks langsrijd (woon er 5 minuten vandaan..) zie ik af en toe visoenen van een mega evenement, wat meerder dagen duurt, het 'Mekka van Geekculture'... hallen gevuld met dealers, met retro/vintage, een game/arcade hal, een aktiviteiten/props hal, een stripbeurs, een groot aantal A+ actors en comic book artists... grote inflatable Darth Vader en Spiderman boven de hallen zwevend.... 100K bezoekers, een mediacircus... Maar ja... vind maar eens een entousiast team, een paar (groot)geldschieters met geeky hart die bereid zijn het risico te nemen..... Wie weet ooit! Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 merci voor die update, man. Ik zocht nog bevestiging o well, wellicht zijn de Brabanthallen dan toch beter. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 On 1/3/2023 at 9:02 PM, sjaakie said: 6 & 07-05-23 Comic con Dortmund DE za & zo iemand ervaringen hiermee? Dit is toch German Comic Con? Wellicht even de naam aanpassen? Ik zie net dat het voor mij dichterbij is dan bijvoorbeeld FACTS of DCCC. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
sjaakie Posted January 10, 2023 Author Share Posted January 10, 2023 Ik zal het van het weekend even nakijken en indien nodig recht zetten. Indien mogelijk met snelkoppeling naar de sites van de festivals. Quote Link to comment
Gerb-Art Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 2 hours ago, Richard Boom-vavavoom said: iemand ervaringen hiermee? Dit is toch German Comic Con? Wellicht even de naam aanpassen? Ik zie net dat het voor mij dichterbij is dan bijvoorbeeld FACTS of DCCC. Klopt! Staan wij ook (en nog een aantal NLse artists/dealers)... Leuk event, en al die jaren dat we er geweest zijn 'never a dull moment..' (zowel in positieve als negatieve zin! Er is al die jaren dat ze bestaan vaak gedoe geweest mbt gasten die cancellen, te dure prijzen, ontevreden bezoekers, maar uiteindelijk zijn de cons groot van opzet en voor de meesten een groot succes) Was ooit dezelfde organisatie die ook 'Amsterdam' deed! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 12 hours ago, Gerb-Art said: gasten die cancellen, te dure prijzen, ontevreden bezoekers, tsja. ik weet nog dat er een organisatie was, die hun gasten al aankondigden zodra er een emailtje terug was ontvangen. Er zijn andere organisaties die écht pas wachten met aankondigen als het contract terug is ontvangen en dat helpt veel. Nog steeds geen garantie, maar de kans op afmelding is beduidend kleiner. ach, ik zou al tot een tevreden klant behoren, als ik weet dat er kraampjes zijn met Engelse comics en wat comic-artiesten en een leuke Artist Alley. Hoe is het daar mee gesteld, @Gerb-Art ? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Yan Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 15 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei: iemand ervaringen hiermee? Dit is toch German Comic Con? Wellicht even de naam aanpassen? Ik zie net dat het voor mij dichterbij is dan bijvoorbeeld FACTS of DCCC. Er zijn meerdere German Comic Cons, zo heb je bijvoorbeeld ook die van Berlijn en Düsseldorf. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Gerb-Art Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 36 minutes ago, Yan said: Er zijn meerdere German Comic Cons, zo heb je bijvoorbeeld ook die van Berlijn en Düsseldorf. De org van Dort deed ook Berlin, maar is daar dacht ik mee gestopt... Dusseldorf idem. Al heb je daar de manga beurs. Stuttgart is ook een grote, maar dan weer van een andere org. Quote Link to comment
Gerb-Art Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 1 hour ago, Richard Boom-vavavoom said: tsja. ik weet nog dat er een organisatie was, die hun gasten al aankondigden zodra er een emailtje terug was ontvangen. Er zijn andere organisaties die écht pas wachten met aankondigen als het contract terug is ontvangen en dat helpt veel. Nog steeds geen garantie, maar de kans op afmelding is beduidend kleiner. ach, ik zou al tot een tevreden klant behoren, als ik weet dat er kraampjes zijn met Engelse comics en wat comic-artiesten en een leuke Artist Alley. Hoe is het daar mee gesteld, @Gerb-Art ? Kraampjes met comics zijn er altijd wel, de NLers zitten er, en ik weet dat die duitsers (verkopen statues en collectables) ook comics verkopen.. En de AA is behoorlijk groot! Wij zitten vanaf '23 in de dealerhal... Wat Dort echt onderscheid is de enorme hoeveel Stargäste.... Soms 100 guests, van de volledige cast van Vikings tot Stranger Things tot wie dan ook! Bij laatste editie zaten zelfs Bobby Eweing en Sue Ellen en die blonde pinup (dochter van Jock Ewing? ) en zelf Jeanny vd 60s serie I dream of Jeannie, wat dat betreft kan HDCC daar nog wat van leren! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 29 minutes ago, Gerb-Art said: Soms 100 guests, van de volledige cast van Vikings tot Stranger Things tot wie dan ook! Bij laatste editie zaten zelfs Bobby Eweing en Sue Ellen tjemig... dat is veel. De kosten moeten bizar hoog zijn. Hoe financieren ze dat in hemelsnaam? Subsidies? 29 minutes ago, Gerb-Art said: Kraampjes met comics zijn er altijd wel, de NLers zitten er, en ik weet dat die duitsers (verkopen statues en collectables) ook comics verkopen.. En de AA is behoorlijk groot! Wij zitten vanaf '23 in de dealerhal... a leuk om te horen. Wie weet kom ik eens aanzeilen Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Gerb-Art Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 2 hours ago, Richard Boom-vavavoom said: tjemig... dat is veel. De kosten moeten bizar hoog zijn. Hoe financieren ze dat in hemelsnaam? Subsidies? Dure photoshoots! a leuk om te horen. Wie weet kom ik eens aanzeilen Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Gerb-Art Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 Dure fotoshoots! Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 hahahaha. Ja, dat is ook wel een verdienmodel, dan. Ach, gelukkig heb ik daar helemaal niets mee. Ik kon bij FACTS backstage of even snel tussendoor, dus ik ben happy met die ervaringen. Maar daar blijft het wel bij. Ik ga liever de Artist Alley in, op zoek naar een nieuwe artiest voor een nieuwe mummy Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Gerb-Art Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 2 hours ago, Richard Boom-vavavoom said: hahahaha. Ja, dat is ook wel een verdienmodel, dan. Ach, gelukkig heb ik daar helemaal niets mee. Ik kon bij FACTS backstage of even snel tussendoor, dus ik ben happy met die ervaringen. Maar daar blijft het wel bij. Ik ga liever de Artist Alley in, op zoek naar een nieuwe artiest voor een nieuwe mummy Ga maar vast sparen voor een gehaakte mummy door Marikurumi! Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 tempting Ik ben ontzettend happy met het zien van haar designs en ik vind het succes geweldig. maar persoonlijk heb ik er niets mee. Zelfs niet met mummies. Als kadootje wellicht wel, maar dat doe ik haar neit aan en verwacht ik absoluut niet. Ik had 2 gehaakte katjes vroeger. Daar had ik wel veel knuffelplezier van. Maar die ben ik al 30 jaar kwijt, denk ik Gerb-Art 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Stripenbd Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 Op 4/1/2023 om 14:59, Richard Boom-vavavoom zei: verrassend . Leuk initiatief van die Amsterdammers! Hier even een link, zodat men goed de info kan vindenhttps://www.scheltema.nl/events-bij-scheltema/scheltemas-stripmarkt-2023 Quote Link to comment
Stripenbd Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 Even gebeld. In elk geval een aantal aanwezigen hebben aangegeven geen tekeningen te maken. Van anderen is het nog niet duidelijk maar zeker is er niet op werd ingestoken door de organisatie. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Stripenbd Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 Op 3/1/2023 om 21:02, sjaakie zei: 22-01-23 Scheltema stipmarkt NL Zo 26 tm 29-01-23 BD Angouleme FR wk 4 26-02-23 Stripbeurs Leuven BE zo 12-03-23 Getekend Lommel BE zo 18 & 19-03-23 Festival de la BD Colmar FR za & zo 19-03-23 Stripfestival Geraardsbergen BE zo 25 & 26-03-23 Festival BD Ligugé FR za & zo 01 & 02-04-23 Festival BD Cluny FR za & zo 01 & 02-04-23 FACTS te Gent BE za & zo 01-04-23 Oost Nederlandse Stripboekenbeurs te Deventer NL za 02-04-23 Suske en Wiske Fandag van De Fameuze Fanclub NL zo 8 tm 16-04-23 Paasstripbeurs Middelkerke BE wk 14 & 15 15 & 16-04-23 Festival Bd Hautvillers FR za & zo 1 6-04-23 Stripboekenbeurs Berlicum NL zo 22 & 23-04-23 Comiciade Aachen DE za & zo 6 & 07-05-23 Comic con Dortmund DE za & zo 07-05-23 Strips op de markt te Gouda NL zo 07-05-23 Stripfestival Knokke-Heist BE zo 20 & 21-05-23 Comic Con Brussels BE za & zo 20 & 21-05-23 Festival de la BD Hanret FR za & zo 28 & 29-05-23 Oostendse stripbeurs BE zo & ma 8 tm 11-06-23 Eurocon SW wk 23 24 & 25-06-23 Dutch Comic Con te Utrecht NL za & zo 15 & 16-07-23 La BD Contern LU za & zo 12 & 13-08-23 Amsterdam Comic Con NL za & zo 19-08-23 Kamper Stripspektakel NL za 27-08-23 Stripbeurs Leopoldsburg BE zo 30-9 & 01-10-23 Wilrijkse Stripdagen BE za & zo 11 & 12-11-23 Stripfestival Brugge BE za & zo 02 & 03-12-23 Comic Con Dortmund DE za & zo 24 tm 26-05-24 Waterloo BD festival BE ?-06-24 Stripdagen Haarlem NL Wel verwacht nog geen datum Stripdagen NL Stripfestival Breda NL Stripfeest Brussel BE Putte BE Gentse stripbeurs BE stripweekend Oostende BE Inetrnationale signeerdag Aarschot BE Comic Salon Erlange DE Festival BD Temploux FR Aals stript BE Stripbeurs sint Truiden BE Comic art en bier NL Erlangen hoef je niet te verwachten. Is 2 jaarlijks, wordt dus '24. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Lavas Posted January 19, 2023 Share Posted January 19, 2023 Staat nog niet in de lijst maar Aalst is op de 2de zondag van september Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Lavas Posted January 19, 2023 Share Posted January 19, 2023 En 21 mei te Kalmthout Quote Link to comment
Stripenbd Posted January 22, 2023 Share Posted January 22, 2023 Op 12/1/2023 om 13:28, Stripenbd zei: Even gebeld. In elk geval een aantal aanwezigen hebben aangegeven geen tekeningen te maken. Van anderen is het nog niet duidelijk maar zeker is er niet op werd ingestoken door de organisatie. Ben uurtje geweest. Was er druk en er werd toen zonder uitzondering getekend. Gelukkig! Blij met tekening van Backderf. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Lavas Posted January 23, 2023 Share Posted January 23, 2023 https://culturele-vereniging-spirit.jouwweb.be/spirits-derde-grote-signeerdag Spirits derde Grote Signeerdag te Temse op zaterdag 23 september Quote Link to comment
Gerb-Art Posted February 2, 2023 Share Posted February 2, 2023 Mischien toch wel dan...... https://comiccon-europe.com/amsterdam/index.php/en/?fbclid=IwAR1MPDKJEQi3kmLf0UczGj38h-T72pJRv_K-RtZvdm71MUUUryFlMg5lid0 Quote Link to comment
sjaakie Posted February 20, 2023 Author Share Posted February 20, 2023 Alles weer bijgewerkt nu ook links toegevoegd. Tips en wijzigingen altijd doorgeven B.V.D. Quote Link to comment
Savantas Posted February 21, 2023 Share Posted February 21, 2023 Wat is de top 3 van grootste jaarlijkse stripbeurzen in Nederland en Belgie, met het grootste aanbod (nieuw en tweedehands) aan Nederlandstalige strips? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 21, 2023 Share Posted February 21, 2023 6 hours ago, SAVANTAS said: Wat is de top 3 van grootste jaarlijkse stripbeurzen in Nederland en Belgie, met het grootste aanbod (nieuw en tweedehands) aan Nederlandstalige strips? sowieso Breda en Haarlem. En wellicht toch ook Rijswijk (stripdagen).... In België weet ik niet genoeg. Ben wel naar Knokke geweest (ooit) en die zat flink gevuld met strips. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Yan Posted February 21, 2023 Share Posted February 21, 2023 1 uur geleden, Richard Boom-vavavoom zei: sowieso Breda en Haarlem. En wellicht toch ook Rijswijk (stripdagen).... In België weet ik niet genoeg. Ben wel naar Knokke geweest (ooit) en die zat flink gevuld met strips. Knokke is eerder een signeerbeurs, naar Vlaamse normen staan er weinig handelaars. Beurzen met veel handelaars zijn Gent, Aalst, Sint-Truiden, Putte, Leuven, (en ik vergeet er waarschijnlijk een paar). Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 21, 2023 Share Posted February 21, 2023 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Savantas Posted February 23, 2023 Share Posted February 23, 2023 Op 21/2/2023 om 09:36, Richard Boom-vavavoom zei: sowieso Breda en Haarlem. En wellicht toch ook Rijswijk (stripdagen).... In België weet ik niet genoeg. Ben wel naar Knokke geweest (ooit) en die zat flink gevuld met strips. Bedankt! Quote Link to comment
Recommended Posts