JPAR Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Ik zit eraan te denken om de run van Mike Grell op Green Arrow aan te schaffen. Is hier iemand die deze run kent en er wat meer over kan vertellen? Ik ben benieuwd of het echt een goede run is en of hij de tand des tijds heeft doorstaan. Ik hoor het graag. Thanks Quote Link to comment
MarcusK Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 Ik ken niet de hele run van Grell maar heb in de laatste twee jaren de eerste delen (die in het Duits zijn verschenen) gelezen. Die vond ik heel goed: een zeer realistische setting, sociale thema's als drugs en prostitutie, interessante helden (Oliver en zijn vrouw, maar ook de Chineese tegenspelster). De sfeer is een beetje als in Miller's Batman comics ook als tekeningen en storys niet zo sterk zijn. En de mini-series "The Longbow Hunters", die Grell ook zelf getekend heeft, is sowieso een klassieker. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 Ik ken Grell vnl vanwege zijn WARLORD en die blijft geweldig. Het voelt oldskool natuurlijk maar het blijft een klassieker en goed, in tegenstelling tot sommige DC-series die gewoon wel lijken te zakken in vergetelheid, en met reden Anders kan je hier een sample doen readcomiconline.li/ Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
JPAR Posted January 11, 2023 Author Share Posted January 11, 2023 Ik ga eens een stuk lezen. Thanks. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
JPAR Posted May 4, 2023 Author Share Posted May 4, 2023 Ondertussen druk aan het lezen in omnibus 1. Erg goed! MarcusK 1 Quote Link to comment
Recommended Posts