Jump to content

Green Arrow bij Mike Grell

Recommended Posts

Ik zit eraan te denken om de run van Mike Grell op Green Arrow aan te schaffen. Is hier iemand die deze run kent en er wat meer over kan vertellen? Ik ben benieuwd of het echt een goede run is en of hij de tand des tijds heeft doorstaan.

Ik hoor het graag.

Thanks

Ik ken niet de hele run van Grell maar heb in de laatste twee jaren de eerste delen (die in het Duits zijn verschenen) gelezen. Die vond ik heel goed: een zeer realistische setting, sociale thema's als drugs en prostitutie, interessante helden (Oliver en zijn vrouw, maar ook de Chineese tegenspelster). De sfeer is een beetje als in Miller's Batman comics ook als tekeningen en storys niet zo sterk zijn. En de mini-series "The Longbow Hunters", die Grell ook zelf getekend heeft, is sowieso een klassieker.

Ik ken Grell vnl vanwege zijn WARLORD en die blijft geweldig. Het voelt oldskool natuurlijk maar het blijft een klassieker en goed, in tegenstelling tot sommige DC-series die gewoon wel lijken te zakken in vergetelheid, en met reden :)

Anders kan je hier een sample doen readcomiconline.li/

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

• 3 months later...