Ga naar inhoud

Derde kwartfinale feestmaal 18 vs. feestmaal 20


Yncke

Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ?  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 29-01-23 at 08:00

Recommended Posts

Derde kwartfinale

Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ?

Kortom, welke van deze twee feestmalen verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens banket zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

Thorgal.jpg.66d5bcd2d60c50590003acfdb9be

Tweede inzending (uit Thorgal (uiteraard;-) om precies te zijn- deel 4 "De zwarte galei").. een mooie aangelegenheid voor een feestmaal. Het ziet er ook echt gezellig uit! Ik zou zo willen aanschuiven.

 

sanderg

 

 

B

 

KlaagzangVanDeVerlorenGewesten.jpg_24.jp

Uit de Klaagzang van de Verloren Gewesten een huwelijksbanket, met als toetje taart met Ouki-vulling:

(Nota: de Nederlandstalige tekst is wat huisvlijt, want ik vond geen goede scan van de Nederlandstalige versie.)

 

Yncke

Link naar reactie
1 hour ago, Daan said:

Bijna B gekozen vanwege de warme herinnering aan deze scene. Tot ik zag dat deze in het Frans was ingediend, foei! Toch maar voor A gegaan dan...

Als iemand me de Nederlandstalige versie kan bezorgen, dan vervang ik het graag. De tekst is ook plezant, maar ik wil mijn exemplaar niet openduwen op de scanner.

Link naar reactie
11 uren geleden, esteban² zei:

A voelt wat als een random prentje dat weinig indruk maakt als het afzonderlijk van de rest in de aandacht staat.  B heeft meer in huis, zelfs een kleine verrassing. :) 

Als dat het is... Kan ik dan nog de gehele pagina nomineren? Ik wist aanvankelijk niet dat dat mocht namelijk..

 

Geheel in de geweldige oude Rosinski stijl met veel prachtige schaduwen... Wat kan/ kon die man toch tekenen... 

 

Zo is het! Drank! Drank! 😄

 

 

IMG_20230123_070036.jpg

Link naar reactie
24 minuten geleden, esteban² zei:


Haja. :) 

 

Maar, helaas, dit zet dan weer extra in de verf dat je het prentje best niet uitvergroot bekijkt.  Deze gaat het voor mij niet worden.  Sorry, Sanderg.

Hahahahaha, tja... Dat kan zo uitvallen natuurlijk...

 

Met dit soort verkiezingen nomineer ik altijd wat me het eerste te binnen schiet (en wat dus blijkbaar indruk maakte). Dat zal in de regel niet aan het plaatje zelf liggen maar meer aan het gehele album.

 

En dat album (de zwarte galei) vind ik prachtig..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...