Yncke Posted January 31, 2023 Share Posted January 31, 2023 Tweede halve finale. Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ? Kortom, welke van deze twee feestmalen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens banket zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Uit de Klaagzang van de Verloren Gewesten een huwelijksbanket, met als toetje taart met Ouki-vulling: (Nota: de Nederlandstalige tekst is wat huisvlijt, want ik vond geen goede scan van de Nederlandstalige versie.) Yncke B En dus ga ik een Nero indienen. Dat is wel geen gemakkelijke keuze, wegens veel te veel keuze. Ook al eindigen opvallend meer albums dan verwacht niet met de traditionele wafelenbak. En ik was helemaal vergeten dat er een album is met wafels op de cover. Maar uiteindelijk ga ik voor de laatste prent uit De Blauwe Woestijn. Gewoon omdat er ook andere personages van Sleen opstaan en het gepubliceerd is in het jaar dat Nero 50 jaar oud was. TDPB yncke.be Link to comment
Waldorf Posted February 1, 2023 Share Posted February 1, 2023 Een blauwe eekhoorn in een taart is even vies als een vlieg in de soep. Het stond in de sterren geschreven dat Nero in de finale zou komen. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
mojo Posted February 1, 2023 Share Posted February 1, 2023 Straks wordt het nog een dubbele Nero finale. This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Tanuki Posted February 1, 2023 Share Posted February 1, 2023 No brainer. Jammer dat deze niet gaat uitkomen tegen de simpele boterhammekes. Link to comment
JPAR Posted February 1, 2023 Share Posted February 1, 2023 Ik ga voor de underdog Rik and Yncke 2 Link to comment
Yncke Posted February 7, 2023 Author Share Posted February 7, 2023 Nog één dag om JPAR's lichtende voorbeeld te volgen. yncke.be Link to comment
Recommended Posts