Ga naar inhoud

Stripdagen Haarlem 2014


Imajica

Recommended Posts

Diverse auteurs van Oog & Blik zullen op de beurs aanwezig zijn en signeren:

 

Erik Kriek

Typex

Peter van Dongen

Jan Cleijne (onder voorbehoud)

Joost Swarte

De auteurs van De kraker, de jurist, de agent en de stad

 

De stand is te vinden op de Stripbeurs Binnen, in de grote zaal van de Philharmonie.

Link naar reactie

Geen probleem met beursuitgaves.....nergens zit een verplichting aan naar mijn weten.....

Is hardcover beurseditie van twee tientjes meer dan minder vervelend..?

 

 

hm, misschien moeten we onze beurscomic maar in prijs verhogen ;)

 

 

Persoonlijk ben ik geen voorstander van een hoge prijs, sterker nog, ik zou liefst juist een lagere prijs willen om zoveel mogelijk mensen te interesseren. Of ik voor een volgende beurscomic hiervoor Andrea (de uitgever) kan porren is een tweede natuurlijk.

Link naar reactie

Dat was toch een zegeltje in dat obscure oekje waar we het nu weer over hebben en bovendien een sc als ik mij niet vergis....

 

oekje ? Het gaat hier om de zegel en de eerste dagstempel in Wolf nr 17, een waar collectorsitem !

 

28b64730-8d8c-012c-d503-0050569439b1.jpg

 

Verder, alles wat Lecram plempte: met een lekker zonnetje, plenty tekenaars, een prachtige binnenstad, een markt vol handel, exposities is er voor elk wat wilsch....

Link naar reactie

Wel weer een hoop laffe berichten van zogenaamde gasten op dit topic, waarom toch die angst om gewoon met je eigen naam te reageren??

 

 

Gewetensvraag: is Lecram je echte eigen naam :e002: ?

Ik weet wel beter maar misschien denkt zo'n gast ook: bijna niemand post hier met zijn volledige eigen naam dus ik maar ook niet......

En registreren is zooooveel werk.......

Link naar reactie

Kans is best groot dat hij gewoon rondloopt. Maar was hij er vorige keer? Ik weet dat hij in 2010 nieuwe werken presenteerde - ik was uitgenodigd als persmuskiet destijds ;) Vond zijn Bob Dylan optreden zeer sterk.

 

Zal nooit vergeten hoe hij énorm enthousiast reageerde toen hij in Gorinchem 2011 (geloof ik) een oude reclame plaat van hemzelf voor zijn neus kreeg om te tekenen.

 

enne... Theo Bogart is één van zijn pseudoniemen geweest. Onder die naam kwam zijn Bob Dylan boek uit.

Link naar reactie

Waarschuwing voor de trein reizigers uit Noord/oost nederland.

 

In Hemelvaartweekend aangepaste dienstregeling Utrecht - Amersfoort

  • ProRail werkt aan het spoor rondom Utrecht Centraal
  • NS-bussen of omreisroute voor reizigers tussen Utrecht en Amersfoort

Van donderdag 29 mei tot maandagochtend 2 juni werkt ProRail aan het spoor in de regio Utrecht.

Door deze werkzaamheden geldt dit weekend een aangepaste dienstregeling voor reizigers op het traject Utrecht Centraal – Amersfoort.

Reizigers moeten rekening houden met een langere reisduur door de aangepaste dienstregeling:

op een deel van het traject een bus in plaats van de trein of reizen via een andere route.

 

 

In het weekend van 29 mei tot maandagochtend 2 juni schuift ProRail twee nieuwe spoordekken in Bilthoven op zijn plaats.

De dekken vormen het dak van de toekomstige onderdoorgang voor langzaamverkeer, een nieuwe tunnel voor fietsers en voetgangers onder het spoor door.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Parkeren in Haarlem is schreeuwend duur.

 

Op zondag mag je volgens mij gratis in de buurt parkeren.

 

Zaterdag moet je flink dokken als je vlakbij wilt parkeren. Parkeer bij de Ikea, ga met de trein van Haarlem Spaarnwoude naar Haarlem centrum en loop naar het centrum..  

Link naar reactie

Parkeren in Haarlem is schreeuwend duur.

 

Op zondag mag je volgens mij gratis in de buurt parkeren.

 

Zaterdag moet je flink dokken als je vlakbij wilt parkeren. Parkeer bij de Ikea, ga met de trein van Haarlem Spaarnwoude naar Haarlem centrum en loop naar het centrum..

 

Ik had erbij moeten vermelden dat ik 500 kg stripboeken bij me heb :-). Die Ikea wordt dus niks lol.

 

Maar goed, zaterdag dan maar dik betalen en zondagmorgen gratis in de buurt...

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Nog een vraagje: ik sta zondag waarschijnlijk alleen in ons kraampje op het marktplein. Op zich geen probleem ( enkel met koffie halen en iets later de plaspauzes), maar om 5 uur moet ik dan m'n auto ophalen en de kraam eventjes achterlaten...

 

...is er een reper die rond die tijd toch nog wel in de buurt is en eventjes een oogje in het zeil kan houden?!

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Waar zouden we zijn zonder de trein...

 

Heeft er nog iemand een goede parkeertip in Haarlem - zowel zaterdag als zondag...?

 

Erik

 

De Appelaar parkeergarage is de meest centrale plek... onder de Philharmonie is dat, maar ook best duur €1,60 per 41 minuten. Deze is wel vaak snel vol in het weekend. Meer succes heb je dan bij de Houtplein, Raaks, of Stationsplein. De Kamp is ook vaak snel vol. De prijzen zijn bij allemaal ongeveer hetzelfde. Verder is bijna alles betaald parkeren in het centrum (op straat) en anders best ver lopen. Parkeertarieven zijn niet schreeuwend duur, kijk maar eens wat je in Amsterdam kwijt bent voor een uurtje parkeren. Dat is echt niet grappig meer!

 

Die 500kg strips... volgens mij mag je voor 10-en nog met de auto door de Grote Houtstraat naar Grote Markt voor laden/lossen, maar dat weet ik niet zeker.

 

Ikea was verder een goede tip om te parkeren. Je kan ook gratis in Vijfhuizen parkeren, waar vandaan je dan de lijn 300 pakt naar Haarlem Station. Die snelbus gaat iedere 5-10 minuten naar het centrum en doet er ongeveer 10 minuten over. Stap dan uit bij Centrum/Verwulft en dan is het 5 minuten lopen naar de Grote Markt. Voor Vijfhuizen zet je de TomTom bijvoorbeeld op Terreplein.

Link naar reactie

Beter zet je de auto in Stationsplein garage, die is wat voordeliger €0,70 per 37 minuten, 

 

Tarief dat ik hier zie is hoger: http://www.parkeren-haarlem.nl/parkeergarage-stationsplein 

tarief Parkeren

ma, di, wo, vrij, za en zo van 8.00 - 19.00 uur, donderdag van 8.00 - 21.00 uur: 

€ 1,60 per 44 minuten of gedeelte daarvan. 

 

Parkeergarage Cronjé is goedkoper, maar veel verder weg. 

Link naar reactie

Tarief dat ik hier zie is hoger: http://www.parkeren-haarlem.nl/parkeergarage-stationsplein 

tarief Parkeren

ma, di, wo, vrij, za en zo van 8.00 - 19.00 uur, donderdag van 8.00 - 21.00 uur: 

€ 1,60 per 44 minuten of gedeelte daarvan. 

 

Parkeergarage Cronjé is goedkoper, maar veel verder weg. 

 

Ai je hebt gelijk, ik zat bij de Cronjéstraat te kijken.... Heb m'n bericht aangepast...

 

Overigens kan je in Heemstede ook nog prima gratis parkeren, behalve rond de Binnenweg. Parkeer dan in een zijstraat van de Heemsteedse Dreef en pak bus 140, die gaat ook iedere 15 minuten. Uitstappen bij Raaksbrug en dan loop je via de Zijlstraat zo de Grote Markt op.

Link naar reactie

HAARLEM NIEUWS MET DarkDragonBooks Beursedities!

 

De exclusieve ARELATE BEURS-Editie voor Stripdagen Haarlem wordt gemaakt in een oplage van 50 stuks. Hij kost 30 euro. Tekeningen gaan op nummer dus bestel hem alvast zodat je als eerste aan de beurt bent. Check http://www.darkdragonbooks.com/a-37253639/arelate/arelate-1-beurseditie

post-130-0-46542800-1401202066_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...