Ga naar inhoud

David Lapham


niemand

Recommended Posts

ergens een linkje om een issue of een preview te lezen?

 

Ik hoor veel interessante verhalen hierover!

Anything to get you to read good comics.

http://www.comixology.com/Stray-Bullets-1/digital-comic/59223

Also: shame! on! you! dat je nog niks van Stray Bullets las  :e012: (ik luister de laatste tijd wat teveel naar 'Fight for Comics' dus dat laatste is met alleen maar een positieve inborst)

Link naar reactie

Anything to get you to read good comics.

http://www.comixology.com/Stray-Bullets-1/digital-comic/59223

Also: shame! on! you! dat je nog niks van Stray Bullets las  :e012: (ik luister de laatste tijd wat teveel naar 'Fight for Comics' dus dat laatste is met alleen maar een positieve inborst)

ik las ook nog niets van stray bullets. ik wachtte op een gelegenheid zoals deze om ineens alles in husi te halen.

Link naar reactie

Anything to get you to read good comics.

http://www.comixology.com/Stray-Bullets-1/digital-comic/59223

Also: shame! on! you! dat je nog niks van Stray Bullets las 

thanks.

 

Maar ziet er niet uit alsof het iets voor mij is.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Gisteren las ik de vier eerste delen van Stray Bullets en zelden was ik zo onder de indruk van een strip... Na Ed Brubaker en Brian Wood is dit de derde schrijver waarvan ik echt alles wil lezen (creator-owned). De Über Alles Edition wordt besteld, samen met Killers #1 en Silverfish. Weet iemand trouwens of de eerste trade van Young Liars nog verkrijgbaar is bij Worlds' End? Op Cheap Comics vind ik enkel de laatste twee delen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ferals vol. 3, de reeks over weerwolven van David Lapham en Gabriel Andrade, bij Avatar, heb ik weer zeer graag gelezen. Lapham is hier een goede weerwolf mythologie bijeen aan het schrijven, en het is voor Avatar, dus hij en de tekenaar moeten zich niet inhouden. Ik was wel één en ander vergeten van de twee vorige delen, maar gelukkig herlees ik mijn (nieuwe) strips altijd, dus ik was weer volledig mee, de tweede keer. :P

De zaken zijn aan het escaleren, de ene clan is nogal redelijk boos op de mensen, maar ondertussen heeft een dokter van de Federal Government ook een legertje Weerwolven op zijn geweten. Dat komt natuurlijk allemaal doordat je weerwolf wordt door sex te hebben met de wel heel aantrekkelijke vrouwen, die zelf geen weerwolven zijn, maar het wel doorgeven.

Nu, alles zit wat ingewikkelder in elkaar, het is nog altijd David Lapham, het is dus niet alleen bloed en beuling, maar ook intriges, geschiedenis, actie en goede personages.

Op voorhand had ik het niet verwacht, maar ik vind deze reeks over weerwolven (begot) dus zeer goed. Integenstelling tot wat men me zei, is de reeks nog niet gedaan. Het is voorlopig nog steeds een ongoing. En daar ben ik blij om. :)

 

APR130876.jpg

Link naar reactie

Even een break, zeker ?

 

Ook met Dan the Unharmable wil hij verder doen.

Kuzuri,

Ik moet zeggen dat de realiteit niet ver af is bij deze strip...In het echte leven gebeuren er ook wel grappige, straffe toestanden...

Gisteren moest ik in het UZ zijn, en ik passeerde de afdeling voor spermadonoren...

Ofwel heb ik me vergist, ofwel zag ik jou daar zitten in de rij wachtenden, met uw

potje reeds in de hand...Was jij dat?

Link naar reactie

Gisteren las ik de vier eerste delen van Stray Bullets en zelden was ik zo onder de indruk van een strip... Na Ed Brubaker en Brian Wood is dit de derde schrijver waarvan ik echt alles wil lezen (creator-owned). De Über Alles Edition wordt besteld, samen met Killers #1 en Silverfish. Weet iemand trouwens of de eerste trade van Young Liars nog verkrijgbaar is bij Worlds' End? Op Cheap Comics vind ik enkel de laatste twee delen.

 

Dit soort dingen staat vrijwel altijd wel ergens bij een van de Amazon verkopers, bv http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/1848560583/ref=sr_1_3_olp?ie=UTF8&qid=1392066462&sr=8-3&keywords=lapham+young+liars&condition=new 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...