Ga naar inhoud

David Lapham


niemand

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ik las dit weekend Breakdown, de 2e verhaallijn in Crossed vol 7 en ik denk het 3e verhaal door Lapham.

De problemen van zijn personages hebben problemen, laten we't daarbij houden.

Tekeningen zijn heel erg Avatar, maar ik hou er wel van dat toch minstens Lapham zijn eigen verhaallijn volgt.

Minder relevant voor deze thread, maar ik hou't kort: het eerste deel 'Quisling' door Christos Gage was ook boeiend. Een leuke nieuwe rimpel in de evolutie van de Crossed (het geïnfecteerde volkje bedoel ik dan) en hopelijk gaat ook hier het verhaal nog eventjes verder in een later deel.

Link naar reactie

Samen met nog héél véél ander stuff. Zoveel dat er uit is, niet te doen... *zucht*

Ik heb wel beslist dat het de laatste keer is dat ik zoveel in eens zal moeten kopen. ;)

Wat heb je dan allemaal gekocht? Voor mij verschijnt er net weinig de laatste weken...

Maar ik weet dat je een goede smaak hebt, dus ik wil wel graag je lijstje zien.

Link naar reactie

:) die twee AR comics waren geen SB. Dat was een apparte reeks : Amy Racecar Color Specials. In kleur dus. Dat zou teveel kosten om dat ook in die omnibus te steken, denk ik.

 

Dat kortverhaal mocht er van mij ook hebben in gestaan, maar dat zal met rechten te maken hebben, zeker ? of misschien zit het in een volgende bundel ?

Link naar reactie

:) die twee AR comics waren geen SB. Dat was een apparte reeks : Amy Racecar Color Specials. In kleur dus. Dat zou t teveel kosten om dat ook in die omnibus te steken, denk ik.

 

Dat kortverhaal mocht er van mij ook hebben in gestaan, maar dat zal met rechten te maken hebben, zeker ? of misschien zit het in een volgende bundel ?

Ik betwijfel dat Lapham daar rechten voor moet afstaan. AR komt misschien in een bundel met nog een paar eenmaal het succes van Über alles bewezen?
Link naar reactie

Acht hoofdstukken SB gelezen. En dat is zo ongelofelijk goed ! Dat is na al die tijd, bijna twintig jaar, nog altijd even goed, krachtig, sterk... enz. Helemaal niet verouderd. Klassiek dus.

Ik begrijp ook waarom ze er een omnibus van hebben gemaakt. Ge kunt dat niet in stukken snijden, met al die terugkerende personages en verhaallijnen.

Zó goed ! :)

Link naar reactie

SB gelezen tot en met nr 32. Zover heb ik ze indertijd gelezen in die herdrukken. Heb het even opgezocht, en het is geleden van december 2004... Morgen eindelijk het vervolg :)

Ik lees het nog steeds zeer graag. Ja, het is misschien wat overdreven wat de personages allemaal moeten doorstaan, maar het is zeer goed geschreven, en moest er niks gebeuren, het zou maar saai zijn en het vertellen niet waard ;)

En als je mensen kent zoals Spanish Scott, of Monster, tja... dan kan je je aan het ergste verwachten natuurlijk.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...