Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 2023 (23 + 24 september)


dutch lines

Recommended Posts

50 minuten geleden, eriktex zei:

Goed nieuws! We zullen er zijn.

Had je nog niks ontvangen van hen? In ieder geval dit jaar wordt Nederland voor mij Deventer, Berlicum, Kampen en Breda. Tot binnenkort (vergeet mijn bestellingetje niet)!

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
  • 4 months later...

Aankondiging organisatie Stripfestival Breda: 

Dit jaar komen Didier en Lyse Tarquin (UCC DOLORES), samen met Jean-Louis Mourier (TROLLEN VAN TROY) naar de stripstad van Nederland. Mede dankzij de sponsoring van De vrienden van het Festival zullen deze grootheden plaatsnemen achter de signeerbalie van de organisatie. 
 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
17 hours ago, dutch lines said:

Aankondiging organisatie Stripfestival Breda: 

Dit jaar komen Didier en Lyse Tarquin (UCC DOLORES), samen met Jean-Louis Mourier (TROLLEN VAN TROY) naar de stripstad van Nederland. Mede dankzij de sponsoring van De vrienden van het Festival zullen deze grootheden plaatsnemen achter de signeerbalie van de organisatie. 
 

Mooi. tijd om nog wat commissies te bestellen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
30 minuten geleden, Veto zei:

Ik vermoed dat quasi iedereen voor Tarquin, Mourier en Yoann zullen gaan. Daarom postte ik zonet op FB een vraag naar hoe die signeersessie zou verlopen. Ik kreeg onmiddellijk antwoord terug:
 

Schermafbeelding 2023-08-26 161458.jpg

Bij het aankopen  van de ex-libris(signeerbon), maar 1 mogen aankopen  per klant. Wil je een andere tekenaar ook nog, terug achteraan  aanschuiven.  Zo maak je vele mensen gelukkig 

Link naar reactie
34 minutes ago, Veto said:

En overnachten aan de deur. Ik zie Tarquin met inkleurster geen 30 dedi´s maken...

Dat valt mee, maar dan zijn het echt zijn quickies. Voor een normale dédi zijn die toch al vlug 10-15 minuten bezig. Maar... Als Didier aan het babbelen slaat, dan kan het heeeel lang duren.

Ik ben dan op vakantie en ga ze missen, maar ik maak dat in November goed. Ik heb met hem afgesproken voor de cruise een lading Belgisch bier af te zetten in Aix. Dan is Dolores deel 5 uit en is er ook weer wat nieuws om te signeren.

 

 

 

 

Link naar reactie

Vrijwilligers gezocht!

Suske en Wiske zijn dit jaar de centrale figuren op Stripfestival Breda. Daarom is De Fameuze Fanclub op zoek naar vrijwilligers die op zaterdag 23 en/of zondag 24 september de rol van Suske en Wiske op zich willen nemen. Niet doorlopend, maar verschillende keren per dag. De pakken zijn al geregeld. We zorgen natuurlijk ook voor drankjes en broodjes. Tover jij graag een glimlach op de gezichten van de jongste en iets minder jonge fans? Kruip dan in de huid van Suske of Wiske en meld je aan via: voorzitter@fameuzefanclub.nl

Link naar reactie
On 8/26/2023 at 4:18 PM, Veto said:

Ik vermoed dat quasi iedereen voor Tarquin, Mourier en Yoann zullen gaan

ik dan weer ga eens proberen voor Eric Heuvel. Want heb hem nog nooit gesproken en ook nog nooit een tekening gevraagd.

En wil even langs bij Dick Heins. En Kenny Rubenis.
Maar ik zie het wel.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
51 minuten geleden, Lamme Goedzak zei:

Hoe weet je eigenlijk op welke dag een auteur komt? Bij sommigen staat de dag erbij maar bij de meesten niet en ik weet nog van vorig jaar dat dat niet betekent dat die beide dagen komen.


Dat weet je niet 100% zeker. De organisatie baseert zich op informatie van de uitgevers en de tekenaars zelf.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
2 uren geleden, Lamme Goedzak zei:

Dus het is een beetje loterij. Toch vreemd. Die tekenaars zullen toch wel weten welke dag ze gaan komen, dat lijkt me geen last-minute ingeving.

 

Eric Albert, Martin Draax en Ralf v/d Hoeven signeren beide dagen bij HUM! At your service 🙂

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
12 uren geleden, stripoloog zei:

Is het al gekend dat de tickets voor Tarquin €50 kosten met kans op tekening? Mounier €30. Voor mensen zonder facebook misschien handig.

'Kans op een tekening' ? Dat is een mop, hopelijk. Niemand gaat toch 50 euro neertellen voor een ticket én riskeren om toch geen dédi te scoren?

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Ik lees het zo dat iedereen die een signeer ticket heeft een tekening krijgt. Of hij moet zich dermate dom gedragen, door pas om 16.30 zich te melden of te zorgen dat hij buiten gegooid wordt of de tekenaar het de persoon echt niet gunt. Dus een signeer ticket is geen garantie op een tekening. In Brussel was er ook 1 persoon die zich 2 min voor einde signeertijd melde en het dan raar vond dat de tekenaar al weg was. Omdat er al een tijd niemand meer was met signeerticket.

Link naar reactie
On 9/18/2023 at 6:21 PM, Lamme Goedzak said:

Hoe weet je eigenlijk op welke dag een auteur komt? Bij sommigen staat de dag erbij maar bij de meesten niet en ik weet nog van vorig jaar dat dat niet betekent dat die beide dagen komen.

 

On 9/18/2023 at 8:11 PM, Lamme Goedzak said:

Dus het is een beetje loterij. Toch vreemd. Die tekenaars zullen toch wel weten welke dag ze gaan komen, dat lijkt me geen last-minute ingeving.

 

Zeker weten de tekenaars dat.
Ik check momenteel Facebook (van tekenaars/uitgeverijen) of websites om even na te gaan, waar iemand kan zijn en wanneer.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, hansie zei:

Weet iemand of hier ook veel 2e hands te vinden is, of is dit meer als de boekenbeurs Antwerpen, met enkel nieuw materiaal?


Er is een aardig aanbod aan 2e hands / oudere titels te vinden,  onder andere bij stripwinkel Barabas, De Werg strips, Strippgaaff en Het Gele Teken. 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...