Ga naar inhoud

Nieuwe Garde Stripmarkt (11 maart, Zwolle)


Daan

Recommended Posts

Op 8/3/2023 om 11:56, Stripenbd zei:

Heel mooi vervolg op 2022 maar waarom zie ik nu pas dat het er is? 

In elk geval dank!

Ze zijn niet zo handig met promotie... ik woon nota bene in Zwolle en het is alleen omdat ik in een hoekje van een winkel voor kunstbenodigdheden een postertje zag hangen, dat ik het weet! Voor de rest lijkt het festival onzichtbaar.

Link naar reactie

Hier een lijst met aanwezige artiesten.

Ik ken Mike Lortia (leuke strip over gekke beesten) en Kimberly (magnifieke artiest) en Renee Rienties (ooit zelfs Sisterhood verhaal getekend ;) )

 

https://9ekunst.nl/2023/02/28/deze-stripmakers-zie-je-11-maart-op-de-tweede-nieuwe-garde-stripmarkt/

 

1 hour ago, Daan said:

Voor de rest lijkt het festival onzichtbaar.

dat ja :)

 

Ik hoop dat het in die regio een succes wordt, in ieder geval. Voor mij is het 200 km en daar heb ik helaas geen zin in.
Ik wilde dat er in Limburg zoiets was :(

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Leuk om een keer geweest te zijn.

Wat mij verbaasde is dat bijna niemand een naam bordje had staan wie nu achter het tafeltje zat.

Nu worden er postkaarten, buttons en prentjes verkocht maar heb je geen idee wie dat gemaakt heeft.

Het was gezellig druk/ of het kerkorgel concert meerwaarde had vraag ik me af, vond het meer storend.

Mochten ze me willen overtuigen om nog een keer te gaan moeten ze wel echt op een website aankondigen,

wie er komen en wat ze al hebben uitgegeven.

Want voor buttons en postkaartjes is Zwolle voor mij net te ver.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...