Stripenbd Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 Zie op facebook. Ziet er geweldig uit interressante deelnemerslijst . Quote Link to comment
Daan Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 13 minuten geleden, Stripenbd zei: Zie op facebook. Ziet er geweldig uit interressante deelnemerslijst . Geen Facebook hier, vertel eens wat meer...? Quote Link to comment
Daan Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 Iets gevonden: en zie ook: https://www.bd.nl/meierij/dertig-striptekenaars-te-zien-op-stripboekenbeurs-berlicum~a02265f6/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.ecosia.org%2F Aanwezig onder anderen: Thomas du Caju Wilma van den Bosch Frank Jonker Ralph Dikmans Wel een tikkie suf dat ze niets anders op het web doen dan Facebook... Een simpel websiteje, toegankelijk voor iedereen, zou toch wel handig zijn! Edit: oeps, bovenstaande link en lijst tekenaars gaan over de voorgaande, tweede editie. Quote Link to comment
Daan Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 De lijst voor deze derde editie is niet mis. Tot nu toe zijn aangekondigd: Batem Flix Gürcan Gürsel Nenadov Dejan Daniel Kox Romano Molenaar Marc Verhaegen John Heijink Thomas Du Caju Philippe Jarbinet Derib Peter Nuyten Conz Peter Timmermans Eric Maltaite Marq van Broekhoven Ingird de Vuyst en Staf Sunaert Da's nu al goed de moeite waard! Quote Link to comment
dutch lines Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 21 minuten geleden, Daan zei: Wel een tikkie suf dat ze niets anders op het web doen dan Facebook... Een simpel websiteje, toegankelijk voor iedereen, zou toch wel handig zijn! https://stripboekenbeursberlicum.webnode.nl/ Daan 1 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Daan Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 2 minuten geleden, dutch lines zei: https://stripboekenbeursberlicum.webnode.nl/ Hé, maar, maar... slik, mijn zoekmachine vond die niet! Quote Link to comment
Peter Motte Posted April 8, 2023 Share Posted April 8, 2023 Dat ga ik ook 's doen: een beurs aankodigen met een indrukwekkende lijst auteursbezoeken, en het dan afgelasten. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Willem Posted April 8, 2023 Share Posted April 8, 2023 erg jammer snap alleen niet hoe dat werkt met tekenaars die komen ? is er enkel een toezegging gedaan? krijgen ze daar een vergoeding voor of is het gratis en heeft men daardoor de keus om te komen of niet. Al met al erg jammer was een beurs op korte afstand en een zeer fraaie lijst met auteurs. Quote Link to comment
TDPB Posted April 8, 2023 Share Posted April 8, 2023 5 uren geleden, Peter Motte zei: Dat ga ik ook 's doen: een beurs aankodigen met een indrukwekkende lijst auteursbezoeken, en het dan afgelasten. De reden van de aflassing is blijkbaar dat een heel hoop auteurs en standhouders hebben afgezegd. Quote Link to comment
dutch lines Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 22 uren geleden, Peter Motte zei: Dat ga ik ook 's doen: een beurs aankodigen met een indrukwekkende lijst auteursbezoeken, en het dan afgelasten. De beslissing is niet zomaar genomen. Bericht van de organisator of Facebook: "Ik heb helaas slecht nieuws. Iets dat ik nu niet meer had verwacht te moeten doen. Ik moet helaas de beurs weer afzeggen. Dit keer omdat we veel afmeldingen hebben gehad de afgelopen dagen van striptekenaars die zouden komen signeren op onze beurs. Die ineens naar een andere stripboeken beurs gaan of te veel deadlines hebben die af moeten. Of om een andere reden hebben afgezegd. En ook hebben we afmeldingen van een paar standhouders. Waar door we de zaal nog maar voor 3kwart gevuld krijgen. En dan zouden we een beurs krijgen hoe ik het niet zou willen. En dan gaat het ons teveel geld kosten allemaal en ziet het er niet uit als mensen komen dat er een niet gevulde zaal is en gaan mensen klagen enz…en we konden de zaal nog kosteloos annuleren dus heb ik besloten het helaas te annuleren onze beurs. Ik vind het echt heel erg jammer maar helaas is het niet anders." Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 toch niet de 1e keer dat het afgelast word?? Quote Link to comment
sjaakie Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 6 uren geleden, tuinmantvkijken zei: toch niet de 1e keer dat het afgelast word?? Ik denk dat je het niet doorgaan omdat het wettelijk niet mag. Niet kan vergelijken met niet doorgaan omdat er teveel tekenaars en uitgevers annuleren. Maar het is erg jammer. Ik had hier echt zin in. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 10, 2023 Share Posted April 10, 2023 @sjaakie ik doelde niet op Corona gebeuren. Ik meende mij te Herinneren dat eerder gedoe was met tekenaars aankondigingen maar die niet kwamen/ van niks wisten das wel aantal jaar terug corrigeer me als ik er volledig naast zit Quote Link to comment
Retardi Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 On 4/8/2023 at 12:16 PM, Peter Motte said: Dat ga ik ook 's doen: een beurs aankodigen met een indrukwekkende lijst auteursbezoeken, en het dan afgelasten. Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het dat vaak ook. Quote Link to comment
Stripenbd Posted April 12, 2023 Author Share Posted April 12, 2023 Als je weet hoeveel mensen kritiekloos hun agenda vrij hebben gemaakt zegt dat ook wat over de naïviteit van de verzamelaar. Om nu los te gaan op de organisatie die denk ik naar eer en geweten handelde (zonder winstdoel)is dan wat gemakkelijk.. Quote Link to comment
Recommended Posts