Timhardt Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Gantz ben ik ooit eens begonnen, maar weer weggelegd na een paar hoofdstukken, weet niet goed meer waarom eigenlijk. Inuyashiki de eerste paar hoofdstukken zijn wel tof, weird, beetje zoals de sfeer van I am a hero, daar hou ik wel van. Jullie ervaringen ermee? . Quote Link to comment
Yncke Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Het is jaren geleden dat ik Gantz las, maar voor zover ik me herinner begon het goed, maar werd het verhaal naarmate het vorderde alsmaar verwarder en de tekeningen werden meer en meer bewerkte computertekeningen. Quote yncke.be Link to comment
Lamme Goedzak Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Ooit ook mee begonnen maar na een paar delen gestopt. Weet wel niet meer waarom. Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Inu-Yashi liep in het Nederlands bij Kana. Ik ben ermee gestopt, toen Kana ermee stopte. Zo dus. Groots opgezette serie, waarschijnlijk om heel lang mee te gaan, want in het begint barst een stuk ruimtepuin uiteen in ontelbare delen die over de hele aardbol worden verspreid, en die magische krachten of zo zou kunnen oproepen. Dan begint de jacht op de uiteengespatte stukken. Dat viel me dus wel tegen: aan die serie was vanaf het begin geen eind in zicht. Maar aan alle manga in het Nederlands komt een einde, alleen geen slot. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Timhardt Posted March 30, 2023 Author Share Posted March 30, 2023 18 minuten geleden, Peter Motte zei: Inu-Yashi liep in het Nederlands bij Kana. Ik ben ermee gestopt, toen Kana ermee stopte. Zo dus. Groots opgezette serie, waarschijnlijk om heel lang mee te gaan, want in het begint barst een stuk ruimtepuin uiteen in ontelbare delen die over de hele aardbol worden verspreid, en die magische krachten of zo zou kunnen oproepen. Dan begint de jacht op de uiteengespatte stukken. Dat viel me dus wel tegen: aan die serie was vanaf het begin geen eind in zicht. Maar aan alle manga in het Nederlands komt een einde, alleen geen slot. Je verwart de manga. Ik bedoelde Inuyashiki niet Inu-Yashi Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Ah, oké. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Ja, ik had 'm al gevonden. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
kbellon Posted April 1, 2023 Share Posted April 1, 2023 Gantz heeft altijd op de radar gestaan, maar geen tijd gehad om deze te lezen. Geen aanrader dan? Quote Link to comment
Recommended Posts