linthout Posted April 5, 2023 Share Posted April 5, 2023 Ik zoek iemand die ervaring heeft met het beschilderen van muren met stripfiguren en me daarmee kan helpen. Het gaat over een binnenmuur van zo'n 10 m2 Groetjes Willy Quote Link to comment
Pollock Posted April 20, 2023 Share Posted April 20, 2023 Is het gewoon muurschildering of fresco? Quote Link to comment
linthout Posted April 20, 2023 Author Share Posted April 20, 2023 Beste, het ging over een gewone muurschildering, maar ik heb ondertussen iemand gevonden. Met dank voor je interesse. Quote Link to comment
Firmin Van De Kasseien Posted April 20, 2023 Share Posted April 20, 2023 Wanneer is de inhuldiging van je stripmuur in Antwerpen? Quote Link to comment
linthout Posted April 22, 2023 Author Share Posted April 22, 2023 Nooit. Dit is voor een héél speciale stripmuur in Lokeren. Om ze te kunnen zien moet je ook wel wat doen...Wordt vervolgd. Quote Link to comment
Air Posted November 5, 2023 Share Posted November 5, 2023 Op 5/4/2023 om 09:08, linthout zei: Ik zoek iemand die ervaring heeft met het beschilderen van muren met stripfiguren en me daarmee kan helpen. Het gaat over een binnenmuur van zo'n 10 m2 Groetjes Willy Beste Mr. @linthout Ik zal de buitenkant van het politie bureau eerdaags onderhanden nemen. leidt u ze een beetje af? gr. (Terror) Teuntje Quote it's not too late we have the rest of our lives Link to comment
Air Posted November 5, 2023 Share Posted November 5, 2023 In het ergste geval: een persoonlijk portret door (rechtbank tekenaar) Aloys O. Quote it's not too late we have the rest of our lives Link to comment
Recommended Posts