Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Het geluid van promo's van televisieprogramma's en -commercials wordt eindelijk gematigd.

 

Een goede zaak; gedaan met om de haverklap naar de afstandsbediening te grijpen! :)

 

Wie kijkt er nu nog televisie...

Link naar reactie

Stinkt dat niet?

Nee, niet als je de regenwaterputten om de paar jaar uitkuist en geregeld het blad en zo dat bovendrijft, afschept in de zomer. (Anders durft dat wel een beetje te gisten.)

En het is zoveel aangenamer en zachter dan dat stadswater. Echt waar!

 

 

Hoe verwarm je dat dan? Via een apart systeem of douche je koud?

Met electriciteit op nachttarief. De mengkraan mengt die voorraad met 't koud regenwater.

Link naar reactie

Ik zou regenwater ook niet direct gebruiken om me te douchen maar ik sta er nog steeds van versteld hoeveel wc's nog met drinkbaar water doorspoelen ipv regenwater. Ik vind het ook ongelooflijk irritant dat ik voor de wc in mijn studio geen 2 knoppen dus moet soms echt te veel water gebruiken, pure verspilling maar plassen in de lavabo zie ik dan ook weer niet zitten :P

Ik kende iemand die verslaafd was aan WoW, echt de typische WoW nerd die zijn laptop niet wou verlaten. Hij wou volgens mij dus ook nooit naar beneden gaan als hij moest plassen en ging dan maar snel in zijn lavabo of eerst in een fles en het vlak voor het slapen gaan uitkappen in de lavabo, ik weet het niet exact maar het stonk daar in ieder geval ongelooflijk hard naar pis.

Link naar reactie

Ik vind mijn idee (dat ik op het vorige forum postuleerde) nog steeds niet slecht: een systeem dat pas water laat stromen wanneer het op de gewenste temperatuur is. Als het water nog te koud is, loopt het gewoon weer de boiler in. Het spaart misschien maar'n liter of 2 per beurt, maar 't is toch dat.

 

Dat wordt vrij vaak toegepast. Je moet wel meer leidingen leggen (aanvoer en retour ipv een aanvoer) en je zit met elektriciteitsverbruik, want er moet een pomp tussen. Op die pomp zet je best een timer, zo circuleert het water niet als je niet thuis bent, of terwijl je slaapt. Je verliest ook een beetje warmte langs je leidingen, de boiler verbruikt dus ook meer.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Nou ja, bij elkaar blijven wegens de financien is toch niet leuk.....

 

 

"In goede én slechte tijden..."

 

In goede tijden is àlles rozengeur en maneschijn. In slechte tijden leert men elkaar beter kennen.

Door nu langer bijeen te blijven:

wie weet, koppels die niet te vlug opgeven en doorbijten, komen mogelijk sterker en als een echter koppel uit die periode.

Maar da's geen garantie, natuurlijk.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...