Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Op 28/10/2020 om 15:11, Hamirubi zei:

 

En @Chia, hoe bevalt het werk?

Op deze manier heb je ook directe en eerste toegang tot de tweedehands strips!

 

heel fijn hoor. maandag als het rustig is mag ik aan de kassa staan misschien. voor de eerste keer. normaal ik doe het magazijn en de winkel alles zetten. strips ook heel veel ja. zij verkopen heel goed ook.

Link naar reactie
12 uren geleden, Aleksandr zei:

zeker proficiat: langs de keuring gaan is altijd een beetje de lotery bezoeken 

en wat hebben we nu goedgekeurd?

 

Een Land Rover Defender 110 van 1991. Die een jaar geleden in losse onderdelen in mijn garage en op mijn oprit lag. 

 

0131f57e6ea9ee2a7690003985728cebc18825e9cb.thumb.jpg.98ba20416b94af1c0020dddbdb3102ba.jpg

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

image.thumb.png.18de4a943caf7eb6a72c0669301c8442.png

Funko Pop figuurtjes heb ik altijd al ietwat onnozel gevonden.  Die grote hoofden met mini-lichaampjes en weinig detail, belachelijk.  Kinderlijk zelfs.  Toch?

Onlangs moest ik bij een (nodige) bestelling op Amazon.de kiezen tussen 13 euro verzendingskosten óf een item van diezelfde waarde vinden en geen verzendingskosten.  Maar ik had niets nodig.  Plots kwam ik Sy-Klone tegen, één van mijn favoriete Masters of the Universe figuren.  De Funko-versie dus.  13 euro?  Check.  Het design van die dingen alsook de aandacht voor detail is er echt op vooruit gegaan. Bij het openen van dat figuurtje voelde ik een ongelooflijk enthousiasme, overladen door nostalgie.

Ze hebben mij bij m'n sjokkedeizen!  Zelf mijn geld aan geven, dat ben ik niet van plan, geen optie.  Zodoende staan mijn verjaardag en kerstlijstje gevuld met die He-Man exemplaren.  En de Treehouse of Horror (Simpsons) exemplaren zijn óók aanlokkelijk.  What have I done? 😱

Mijn plan om ooit alle 80s figuren weer in huis te hebben, is simpelweg onhaalbaar.  Dus ik vond dit een fijn alternatief.  Best leuk.

PS: Ooit kreeg ik twee van de allereerste Motu-funko's cadeau.  #17 en #19.  He-Man en Skeletor.  Die steken al heel lange tijd in verhuisdozen.  Ik vond ze maar zozo, dat is een wereld van verschil met de huidige exemplaren.  Blijkt dat je die nu niet meer kan vinden voor minder dan 150 € per stuk en ze effectief gezocht worden.  Ik weet wat ik er mee ga doen.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Bitcoin op zo'n 17 500 dollar. Very nice.  Eind 2020 is bitcoin meer dan 20 000 dollar en dus is er een nieuwe all time high. Eind december 2017 was de piek bijna 20 000 dollar.

 

En het stijgt zelfs nog een pak verder tijdens de eerste maanden van 2021.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...