Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

1 uur geleden, TDPB zei:

Wat je bij de mens hebt is dat knappere mannen vlugger een knappere vrouw vinden en dus vaker knappere kinderen krijgen dan lelijke mannen die terechtkomen bij lelijke vrouwen (of omgekeerd). En je dat daardoor schoonheid/lelijkheid vooral in bepaalde families/milieus vindt.

 

Volgens mij is dat volslagen onzin. Er zijn meer dan genoeg lelijkerds die zich voortplanten.

Wat je uit het oog verliest, is de "regression to the mean".

Link naar reactie
8 minuten geleden, TDPB zei:

De winst van het gebrek aan voortplanting lijkt me niet zo groot (plus dat je zou verwonderd zijn hoeveel er toch kinderen hebben gemaakt).

 

Homofilie schijnt als voordeel te hebben dat er mensen zijn die geen kinderen hebben, en dat zij zich daardoor meer voor de maatschappij in zijn geheel kunnen inzetten, omdat hun aandacht en activiteiten minder belast worden door de zorg voor kinderen.

Link naar reactie
18 minuten geleden, cinco zei:

Al is heteroseksueel geslachtsverkeer dan weer (over het algemeen) iets gemakkelijker om toe te passen.

Zo heeft alles zijn voor- en nadelen.

 

 

 

Technisch gezien bedoel je?

 

Hoorde vandaag op het nieuws dat de gemiddelde mens in zijn leven zeven bedpartners heeft.

Zeven man. Dat is een goeie avond in de gay darkroom/sauna/club.

Link naar reactie
5 minuten geleden, TDPB zei:

 

Hoorde vandaag op het nieuws dat de gemiddelde mens in zijn leven zeven bedpartners heeft.

 

 

Hoe bereken je zoiets?

Iemand waarmee je gewoon hebt liggen kussen en knuffelen (al dan niet naakt) op het bed, waarmee je de nacht hebt doorgebracht zonder all the way te zijn gegaan, telt dat ook?

 

spoiler omdat het melig wordt:

 

Spoiler

Ik heb onlangs iemand na heel lang terug gezien, iemand waarmee ik wel erg close ben geweest vroeger, en gewoon na zolang elkaars hand vastnemen was voor mij intenser dan bepaalde seksuele ervaringen die ik ooit met anderen heb gehad.

 

Link naar reactie
21 uren geleden, cinco zei:

 

Hoe bereken je zoiets?

Iemand waarmee je gewoon hebt liggen kussen en knuffelen (al dan niet naakt) op het bed, waarmee je de nacht hebt doorgebracht zonder all the way te zijn gegaan, telt dat ook?

 

 

Er werd een onderscheid gemaakt tussen mensen waarmee gekust werd en mensen waarmee er gesekst werd. De eerste groep was groter dan de tweede groep.

Link naar reactie
48 minuten geleden, TDPB zei:

 

Er werd een onderscheid gemaakt tussen mensen waarmee gekust werd en mensen waarmee er gesekst werd.

 

Maar daartussen ligt er ook nog een zee van mogelijkheden.

Als je elkaar onder de lakens handmatig hebt geprikkeld, maar zonder effectief geslachtsverkeer te hebben gehad bijvoorbeeld.

Link naar reactie

vandaag weer wat billy kasten geplaatst en de vaste schap verplaatst.

Deze zit echt wel op de verkeerde plaats.

maar de kamer wordt steeds mooier en uiteindelijk alle stripboeken bij elkaar

en de computers

dan heb je nog de beeldjes en de game beeldjes van mijn zoon.

wordt nog een leuke discussie, maar het wordt steeds mooier(althans dat vind ik).

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
15 uren geleden, kbellon zei:

Niet veel voor Mercedes de uitslag heeft aangeklaagd wel....

(Maar dat had omgekeerd waarschijnlijk ook wel gebeurd ;) )

Da's Toto, die kan dat niet laten en ja, Horner zou exact hetzelfde hebben gedaan.

Max zou waarschijnlijk ook direct Hamilton komen feliciteren zijn in gelijkaardige omstandigheden. Ik denk dat die twee toch vooral sportman zijn, met dat verschil dat Max minder zijn cool kan behouden achter het stuur.

 

Toto moet niet janken, Max is kampioen. Dan kan je nog discussiëren over de punten van Spa en de Oranjefans halen steeds maar weer Silverstone boven... 't Is gebeurd. Volgend jaar weer een seizoen.

 

De match Antwerp - Standard daarentegen... Ik hoop dat die nog verschillende staartjes krijgt en niet in 't minst voor die scheidsrechter.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
31 minuten geleden, Peter Motte zei:

Met tractoren is er meer mogelijk, omdat ze op het veld in andere omstandigheden rijden dan auto's op de weg.

 

 

Blijkbaar zijn die dingen al enorm geautomatiseerd, en niet alleen de besturing.

 

De familie van mijn vrouw zijn, eh, zeer agrarisch getint. Een neef van haar heeft een loonwerkersbedrijf met tientallen machines. Die zijn tegenwoordig allemaal uitgerust met een computer, GPS, ... zodat bv in het geval van bemesting er automatisch een verslag kan gemaakt worden zodat de boer weet hoeveel mest er per m² is verspreid. Niet onbelangrijk voor de nitraatnormen, ... Idem bij het oogsten, ploegen...

Het is dus inderdaad maar een kwestie van tijd om dit volledig automatisch te doen. Op een veld heb je geen storend verkeer, plots overstekende fietsers of wat al niet.

Zelf heb ik niets met de agrarische wereld, maar dit is wel boeiend.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Vorige week begonnen met nieuw werk! 't Is misschien "beneden mijn niveau", overigens een afgrijselijke uitdrukking, maar ik ben gelukkig, het gevoel van "heilige neuk, wat ligt er nog veel werk te wachten" is verdwenen, er mag al eens gezeverd worden en, het beste van al, twee nieuwe collega's zijn bierkenners!

Link naar reactie
Op 19/3/2022 om 21:17, IvoVWS zei:

Vorige week begonnen met nieuw werk! 't Is misschien "beneden mijn niveau", overigens een afgrijselijke uitdrukking, maar ik ben gelukkig, het gevoel van "heilige neuk, wat ligt er nog veel werk te wachten" is verdwenen, er mag al eens gezeverd worden en, het beste van al, twee nieuwe collega's zijn bierkenners!

 

Heb 2j geleden dezelfde beslissing genomen. Als opleiding industrieel ingenieur gewoon beginnen werken als arbeider. Vind de job heerlijk om te doen. Gewoon je werk doen en als de bel gaat, deur dichttrekken en alles achterlaten. Daarvoor nam ik mijn werk mee naar huis en werd ik snachts wakker van de stress. Enige hekelpunt dat ik ondervind is een zekere jaloezie van collega's. Ben niet zo snel in de job als hun en zij hadden hogerop willen raken, terwijl ik me net gewoon gewoon goed in mijn vel wilde voelen.

Link naar reactie

Pfff... Musk....

Zou er geen andere reden kunnen zijn?

Deze week is er een Europese wetsvoorstel ingediend, waardoor de verschillende platform moeten toelaten dat er ook berichten naar kunnen worden verstuurd van andere platformen.

Momenteel kun je bijv. van Twitter niet twitteren naar Whatsapp, of van bijv. Telegam naar Whatsapp.

Maar nu is er een wetsvoorstel waardoor dat wel zou kunnen: de Digital Markets Act, ook genaamd Verordening Digitale Markten.

 

Grote chatdiensten moeten verplicht hun platform openstellen en interoperabiliteit mogelijk maken met kleinere chatdiensten, indien deze diensten hierom vragen. Dit houdt in de praktijk in dat het mogelijk moet worden via grote chatdiensten berichten en bestanden uit te wisselen met gebruikers van kleinere chatdiensten. Betrokken instanties gaan nog overleggen of deze interoperabiliteit ook van toepassing moet worden op social media-platformen.

 

M.a.w.: Musk ziet zijn kans schoon om iets op te richten dat tot voor kort geen kans maakte.

Dus zijn gezeur over Twitter is waarschijnlijk weer hypocrisie, zoals toen hij vorige keer de bitcoin naar beneden trok, om er dan zelf te kopen.

 

NOOT

De DMA is overigens nog niet direct van kracht. De definitieve tekst van de wetgeving wordt nu afgerond en voorgelegd aan juristen. vervolgens moet deze definitieve tekst worden goedgekeurd door het Europees Parlement en de Europese Commissie. Zodra dit proces is afgerond, treedt de wetgeving 20 dagen na publicatie in het EU Official Journal in werking. Zes maanden later moeten partijen aan deze regels voldoen.

Link naar reactie

Het heeft niets met die interoperabiliteit te maken. Wel alles met de almaar toenemende censuur op sociale media. opgelegd door overheden en ook uitgaande van diverse social mediabedrijven. Woke zijn is niet alleen cool in hun optiek, maar is iets dat moet uitgedragen worden. Een vorm van morele verplichting...

 

En die operabiliteit...ik zie niet in waarom overheden zich zouden moeten bezighouden met hoe internetbedrijven opereren.

 

Eens zien hoe ze bv Telegram zullen dwingen om hun structuur aan te passen. Dat wordt lachen.

Link naar reactie

Uiteraard. En wat zou daar mis mee zijn? Uiteindelijk moet zo'n nieuw platform, hetwelke ook een bedrijf is, toch winst maken om operationeel te blijven?

 

Maar de bijkomende reden waarom Musk een nieuw platform wil en dan nog eentje dat zijn eigendom is, is omdat ook hij kan ( en waarschijnlijk binnenkort ) geweerd worden van sociale mediabedrijven zoals Twitter en facebook.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...