Ga naar inhoud

Fantasy reeks door CBP2


CBP2

Recommended Posts

Aangezien de Spybond al een aardig tijdje stil ligt (en ik WEL van plan ben het te vervolgen) heb ik besloten dit keer een verhalenreeks te creeren die ik ernaast zal vervolgen.

Een hele andere richting op , met nieuwe uitdagingen....(op blz 1 al gelijk een paard !) en Hopelijk een verhaal met meer diepgang en spanning .

ik ben geen geweldige tekenaar of scenarioschrijver , maar iemand die lekker weg zwijmeld bij het maken van zijn eigen verhalen...de ontspanning is voor mij belangrijker.

 

Ik ben nog bezig aan de eerste twee bladzijden , maar ik kan alvast een introductie maken:

Marc , een koerier, vervoert een relikwie naar Tarren , een stad waar de koning woont , tot hij wordt aangevallen en het relikwie word hem afhandig gemaakt .

hij wordt gevonden door 2 muzikanten die hem gaan vergezellen in dit avontuur om het relikwie terug te krijgen.

 

Meestal teken ik in de ochtend uren (05.00 a 06.00 uur s `Òchtends) en slaap tegenwoordig rond die tijd....ben van vroeg naar bed en vroeg op , naar laat naar bed en wat later opstaan overgeschakeld...zomaar uit het niets, dus kan het zijn dat het tekenwerk wat trager op de site komt dan jullie van me gewend zijn.

 

Binnenkort dus blz 1 en 2 ...

 

CBP2

 

 

 

Link naar reactie

😑 Een paard is behoorlijk lastig!! die kop (hoofd voor de fanatiekelingen  😄) krijg ik niet goed, dus heb met een omweg een gedeeltelijke paarden getekend . Zelfs met voorbeeld , misvormt het hoofd bij alle pogingen....

 

Hoe dan ook , blz 1 af, maar wil ook blz 2 erbij plaatsen , voor een opstart. dus spoedig!

 

 

Link naar reactie
Op 20/5/2023 om 17:12, CBP2 zei:

😑 Een paard is behoorlijk lastig!! die kop (hoofd voor de fanatiekelingen  😄) krijg ik niet goed, dus heb met een omweg een gedeeltelijke paarden getekend . Zelfs met voorbeeld , misvormt het hoofd bij alle pogingen....

 

Hoe dan ook , blz 1 af, maar wil ook blz 2 erbij plaatsen , voor een opstart. dus spoedig!

 

 

 

Ik heb paarden leren tekenen via Lucky Luke en De Blauwbloezen, dus eerst geleerd via strippaarden en dan proberen verbeteren :)

Link naar reactie

2 bladzijden in de maak. lichte vertraging (veel andere dingen) , Maar  the wheel weaves as the wheel wills ....

(wie herkent die uitspraak ? 😄) (geen strip wel een boek !)

 

Schijnbaar heb ik wel plezier in deze verhaallijn , want eerdere verhalen haalde het nooit bij een blz of 3 voor dat die aan de kant ging, bij deze al een 7e blz ... Alleen geen idee hoe het gaat verlopen !

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...