linthout Posted June 8 Share Posted June 8 Dit ken ik niet. Ook niet zo geweldig vind ik. Quote Link to comment
cartoonesk Posted June 11 Share Posted June 11 Niet helemaal "klassiek" maar wel een mooie sunday page. Yncke and Waldorf 2 Quote Link to comment
bouncer Posted July 10 Share Posted July 10 Buzz Saywer, Zazarof's revenge, nog verassend goed, leest lekker vlot weg, tekenstijl van Roy Crane tussen karikatuur en realistisch. BobFish 1 Quote Link to comment
cartoonesk Posted July 10 Share Posted July 10 Laatste pagina van Krazy Kat, 1944! BobFish 1 Quote Link to comment
linthout Posted July 11 Share Posted July 11 21 uren geleden, bouncer zei: Buzz Saywer, Zazarof's revenge, nog verassend goed, leest lekker vlot weg, tekenstijl van Roy Crane tussen karikatuur en realistisch. Ik vind dit geniaal. Echt tussen Kuifje en Nero in....Nog steeds van deze tijd....Er bestaan ook vier schitterende hardcovers van Captain Easy met de sunday pages. En uiteraard 17 delen van Wash Tubbs. Het werk van Roy Crane is niet alleen fantastisch, er is ook véél van. De strips zijn later overgenomen door andere auteurs, maar die vergaan in het niets, vergeleken met de versie van Crane. bouncer and BobFish 2 Quote Link to comment
bouncer Posted July 11 Share Posted July 11 11 minuten geleden, linthout zei: Ik vind dit geniaal. Echt tussen Kuifje en Nero in....Nog steeds van deze tijd....Er bestaan ook vier schitterende hardcovers van Captain Easy met de sunday pages. En uiteraard 17 delen van Wash Tubbs. Het werk van Roy Crane is niet alleen fantastisch, er is ook véél van. De strips zijn later overgenomen door andere auteurs, maar die vergaan in het niets, vergeleken met de versie van Crane. Tijdloos is het zeker, bijna niet te geloven dat dit uit 1951 stamt, de verhaaltjes zijn ook bijzonder knap verzonnen en gemaakt. BobFish 1 Quote Link to comment
Air Posted September 2 Share Posted September 2 Op 11/6/2024 om 20:10, linthout zei: Hagar: altijd leuk! Quote The windowlicker Link to comment
cinco Posted Wednesday at 09:27 AM Author Share Posted Wednesday at 09:27 AM the Little Journeys of Nip and Tuck (14 maart 1909) Quote Link to comment
Recommended Posts