Ga naar inhoud

Breda Stripfestival 2014. 11 En 12 Oktober


Fons van Erp

Recommended Posts

Catweazle heb ik nog niet kunnen plaatsen (de leader toen hij oud en zijn dagen geteld waren ?) maar ik ga zeker zo'n robuuste kin dedi scoren bij meneer Civitelli.

 

Ik moet zelf ook even goed kijken. Het lijkt me Kit Carson, de onafscheidelijke gabber van Tex, echter z'n haar is wat wild:

 

14386965521_f9b65632c0_o.jpg

 

Het zou ook nog Tex' eeuwige tegenstander Mefisto kunnen zijn, maar ook daar klopt het haar niet helemaal.,,:

 

14203859197_7c50128004_o.jpg

 

Hmmmmm.....ik hoop dat Tex wel zelf het verschil ziet.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 1 month later...

Na de zomervakantie beginnen we met de vele website aanpassingen. Zoals je hier hebt kunnen lezen bernart, heb ik naast Jaime Calderon ook Barry Kitson en Fabio Bono aangekondigd.

Maar ik snap, dat jullie namen willen horen. Dus bij dezen.

Als comictekenaar komt Yildiray Cinar (Supergirl, Iron Man). Voor de liefhebbers van het Europese beeldverhaal: Franck Bonnet (Piraten van Barataria).

More coming soon!!!

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Facts is later maar heeft deze informatie wel....http://www.facts.be/nl/gasten/   (1 week later op de kalender maar info staat al langer op de site en wordt regelmatig ververst)

 

 

Dus geen klacht, Birdy, maar een logische vraag, zeker als je ziet dat men nog van plan is de stripmakers 2013 in te vullen :e001: . De 'grootste en beste beurs van Nederland ' maakt blijkbaar een andere keuze...

 

Link naar reactie

Facts is later maar heeft deze informatie wel....http://www.facts.be/nl/gasten/   (1 week later op de kalender maar info staat al langer op de site en wordt regelmatig ververst)

 

 

Dus geen klacht, Birdy, maar een logische vraag, zeker als je ziet dat men nog van plan is de stripmakers 2013 in te vullen :e001: . De 'grootste en beste beurs van Nederland ' maakt blijkbaar een andere keuze...

 

Voor mij hoeft het niet maanden van tevoren bekend zijn, ca. een maand is genoeg. Waarom zou ik Breda al willen weten, als ik eerst nog naar Valkenswaard ga. En zeker momenteel, het is voor veel mensen nog vakantietijd.

 

En wat betreft FACTS: die moeten het programma wel ruim van te voren bekend maken om de Early Bird tickets kwijt te raken. Zoiets is er in Breda niet. 

Link naar reactie

Er waren al klachten op het form over de lijst op Dutch Comic Con en die is nog 7 maanden in de toekomst.

Dan ben ik benieuwd wat je op je eigen tekst te zeggen hebt want hier verkoopd men ook early beards maar met een lijst die niks voorstelt. Volgens jou logica is dat niet logisch.

Link naar reactie

He, jullie moeten de tekenaars wel op tijd aankondigen, hoor. Nu scoop ik volgens mij de organisatie (?). 

 

Ik zie op de facebookpagina van Marco Santucci dat hij naar Breda gaat: https://nl-nl.facebook.com/events/604660002954595/

ja. Dat wist ik al eind Maart :)

 

Leuke gast, enorm gave artiest en een mega-knappe (en enorm leuke) vriendin

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Niet mijn gast :)

Niet mijn site :)

 

Ik had Santucci als gast leren kennen via FACTS!

Santucci is inderdaad een heel toffe gast. Maakte verleden jaar heel wat mooie dédicaces in Mandragore.

En idd waarom zou iemand van FACTS een gast aankondigen vooor Breda?

 

Bij Breda ben ik vooral benieuwd naar hun Amerikaanse tekenaars die ze dit jaar zullen hebben (en hopelijk een veel duidelijker signeersysteem dan bij Terry Dodson verleden jaar).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...