Ga naar inhoud

De Gouden 11


Kudos

Recommended Posts

Plet ?

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Glynor_Plet

 

14 doelpunten als supersub. Steevast de vaste vervanger in de spits voor het laatste half uur bij Rc Genk. Als hij een wedstrijd mocht starten, dan scoorde hij niet.... enorm veel punten gepakt.  

 

 ( wat een flauwe beeldkwaliteit... )  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130604_00610484 ( Stadion voor 84% klaar )

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130603_026 ( de Bayerntoets van AA Gent )

 

 

Dat nieuwe stadion ziet er wel knap uit maar wat de ploeg betreft is het nog koffiedik kijken. Als Mboyo vertrekt ( Anderlecht) verliezen ze wel hun enigste speler die het verschil kan maken. Ze hebben wel een heel goede trainer. Afwachten wat er nog in hun financiële buidel zit....

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Wel een goed gekozen smiley, eigenlijk weet KT dat het toch nix wordt met Club, de teleurstelling is dus minder groot omdattie het al had verwacht.

 

En bij deze fileert Retep graatloos mijn gedachtengang...

 

Zoals het er nu uitziet, wordt kampioen worden alweer een utopie. Bovendien is Vadis zwaar geblesseerd waardoor hij niet verkocht kan worden, en pakweg Vainqueur niet in zijn plaats kon komen. Ach hadden ze maar Zimling kunnen behouden. Een deftige stofzuiger voor die creatieve aanval... 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Genk heeft geen grote namen behalve Vossen en in mindere mate Buffel. Maar dat deert die ploeg niet. Het is immers een echte ploeg. met een enorm goede jeugdacademie. Nog een paar gerichte aankopen en ze draaien vlot mee van boven. Ik hoop echt dat ze Thorgan Hazard krijgen van Chelsea. Ze hebben daar immers goede banden mee na de verkoop van Debruyne en Courtois.

 

Ex-genk-jonkie Debruyne moet van Mourinho in Chelsea blijven maar wil en kan liever naar Dortmund. Die andere 21-jarige Courtois is een fenomeen. In zijn 1ste jaar Atletico iedereen naar de bank gespeeld en europabeker gewonnen. in zijn 2de jaar de minst gepasseerde doelman in Spanje, beste keeper-trofee Zamorano gewonnen, bekerwinst in finale tegen Real dankzij een paar ongelofelijke saves en in Spaanse competitie-elftal van het jaar. Onlangs door Waterreus tot beste doelman uitgeroepen, whatever. Hij zal dit wel ooit eens worden.

 

Barda zat dit seizoen voornamelijk op de bank, maar zou naar AA Gent gaan.

 

En Anderlecht... eerst zien hoe ze hun verdwenen centrale as gaan invullen. ( Kouyate, Biglia, MBokani,... )

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Wel een goed gekozen smiley, eigenlijk weet KT dat het toch nix wordt met Club, de teleurstelling is dus minder groot omdattie het al had verwacht.

 

En bij deze fileert Retep graatloos mijn gedachtengang...

 

Zoals het er nu uitziet, wordt kampioen worden alweer een utopie. Bovendien is Vadis zwaar geblesseerd waardoor hij niet verkocht kan worden, en pakweg Vainqueur niet in zijn plaats kon komen. Ach hadden ze maar Zimling kunnen behouden. Een deftige stofzuiger voor die creatieve aanval... 

 

Timmy Simons komt alvast terug uit Duitsland.

Link naar reactie

In 2005, onder Sollied. Met Simons en Verheyen in de ploeg, de idolen uit mijn jeugd. En als de nood hoog was borstelde Ceh wel een vrije trap in de kruising.

 

Daarna was het gedaan met Brugge, en voor een groot deel ook met mijn interesse in het voetbal. Maar het waren 5 heel mooie jaren, ik ben er Sollied & co nog altijd dankbaar voor.

 

 

Timmy Simons komt alvast terug uit Duitsland.

 

Aha! Nu nog een comeback van Gertje Verheyen en alles komt terug in orde. :)

Link naar reactie

36 jaar... en een contract van 2 jaar.

 

Oke, hij geeft de voorbije 2 jaar 110 matchen gespeeld bij Nurnberg, maar met alle respect Nurnberg is het AA Gent van Duitsland - middenmoot met af en toe een stunt.

 

Geen kritiek op de kwaliteiten van Simons. Club heeft een stofzuiger nodig op die plaats. Bovendien is hij absoluut een leider voor de vele aangekochte jonkies. Maar toch 36 jaar...

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Mmm, ik denk dat dit toch minimaal gelijkwaardig. De belgische top kan zeker het niveau van een Wolfsburg, Bremen, Stuttgart, etc aan. Dat is Europees gebleken.

 

Vandaag schrijven de kranten elk een hele pagina vol over de eerste transfer van Anderlecht. Een jonge belofte die komt van Cordoba ( 2de klasse ). Spanje lijkt het nieuwe El Dorado te zijn voor België...

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Dat wordt weer een verloren jaar voor Club...

 

 

Het weggaan van Bacca is eigenlijk geen zo'n verlies, aan die transferprijs. Hij was topscoorder maar slechts 1 op 3 acties leken ergens naar, en dat was toch te weinig. In de cruciale matchen woog hij te licht. Ik weet dan ook niet of hij zal slagen in Spanje.

 

Meer dan 9 Mio transfergeld is enorm veel. Hiermee kunnen ze gerust Desutter, die colombiaanse spits én vooral een nieuwe centrale verdediger kopen.

 

Veel erger is de interesse in Lestienne. Een bod van 11 miljoen werd al geweigerd...

 

Noot: opvallend veel kritiek gelezen op Donk de laatste tijd. Blijkbaar waait de wind fors harder richting discipline, nu Donk weg is en Simons per direct kapitein is.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Gele kaarten vielen nogal mee. Tussen de regels of er al vaak op, lees je vooral meer over discipline en gebrek aan winnaarsmentaliteit. Vooral zijn slotinterview "Ik heb 4 jaar een mooie tijd gehad in Brugge" werd afgekraakt. De clubomgeving had het steeds over "Beter 2 jaar een mooie tijd én prijzen pakken dan ..."

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Natte aap

ik hoop niet dat De Sutter naar Brugge gaat. Hij moet naar Nederlandse subtop of middenmoot om te groeien en te kijken of hij goed genoeg is. Niet naar ploegen zoals Anderlecht en Brugge die enkel buitenlandse spitsen een kans geven om te groeien en basisspelers te worden.

 

Maar misschien kan hij niet naar Nederlandse subtop omdat geen enkele ploeg hem wil en zien ze het toch een beetje als mislukken. 

Link naar reactie

ik denk dat hij de kwaliteit heeft om daar te slagen. Hoger dan dat moet hij niet mikken, denk ik.

 

Hij heeft toch veel goals gemaakt voor A'lecht in zijn povere speltijd. Het mooiste is de slotzin van onderstaand artikel. Hij houdt een verdediging bezig, en dat is goed voor Lestienne, Refaelov, Vasquez en Gudjohnson...

 

Ach, ik ben weer aan het neuten. Club is altijd kampioen voor dat de competitie begint... :e009: 

 

 

zaterdag, 16 maart 2013, 17:39
Waarom De Sutter op zijn strepen moet staan
Tom De Sutter draagt straks de Anderlecht-aanval. Als Dieumerci Mbokani terugkeert, moet hij echter weer naar de bank. Het Nieuwsblad bewijst met cijfers dat de spits zich echter niet zomaar bij Mbokani's hegemonie mag neerleggen.

 

De cijfers: De Sutter vs Mbokani

 

Speelminuten: 1.599 vs 1.687

Doelpunten: 11 vs 17

Efficiëntie: 1 goal om de 145 minuten vs 1 goal om de 99 minuten

Beslissende goals (openingstreffer, gelijkmaker, winning goal): 5 vs 9

Goals samen op het veld: 2 vs 7

Goals zonder de ander op het veld: 9 vs 10

 

Uit deze cijfers blijkt dat zowel De Sutter als Mbokani erg trefzeker zijn als ze zonder elkaar op het veld staan. Wanneer ze samen spelen, profiteert vooral Mbokani van de aanwezigheid van De Sutter.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Natte aap

maar ik vind mbokani nu ook weer niet een superspits hoor. Belgische competitie is goed voor hem, Nederland zou ook nog moeten lukken, hoger dan dat kan hij niet aan, denk ik.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...