Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

In de extra‘s van S3, ik scan de extra‘s ;) zag ik dat Vos in twee afleveringen zit. Leuke verrassing :)

 

In Episode 3 wordt er een jedi van Ahsoka‘s ras ge-order-66-d, dacht ik. Maar dat zal zij wel niet zijn... ;)

't Is lang geleden, maar was die niet ouder? Misschien verwar ik met Aayla natuurlijk.

Link naar reactie

Ik ben bezig in de SPIN ANGELS HC en loving it!

SPIN ANGELS leest zich werkelijk heerlijk weg... ik vind het verhaal toch gewoon buitengewoon interessant, de twists in het verhaal zijn top, het gespring door tijd en geschiedenis vind ik zeer interessant...

De Ass-shots vind ik eigenlijk nog heel erg meevallen aslook de Boob-shots. Die Amerikaanse recensenten zijn niets gewent :)

Ik zie wel dat de bundeling #1-4 bundelt... en dat is dus NIET het hele verhaal :( heb ik juist ontdekt

GGGGGRRRRRRR  AAAARRRGGHHHHH


Scheelt dat ik maar een tientje heb betaald, maar toch. Klotezooi!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb enkel Morning Glories vol 1 gelezen, ik vond het best wel goed maar er waren al zoveel andere reeksen die ik nog wou volgen en die ik toch net iets beter vond dus had ik Morning Glories dan maar weer doorverkocht. Blijft de reeks eigenlijk op hetzelfde niveau of wordt het steeds iets beter/slechter?

 

 

morning glories eerste 2 gekocht, maar ik kwam er na een pag of 60 gewoon niet meer door. ik laat me ook zelden leiden door een tekenstijl, maar deze vond ik echt te clean.

Link naar reactie

Shahrazad is een nieuwe serie uitgegeven door Big Dog Ink gemaakt in samenwerking met Rainbow Online (of zoiets. Is een online zaak met speciale variant covers).

Het verhaal van 1001 nachten, zoals verteld door Shahrazad, maar dan anders en beter en mooier natuurlijk :)

BDI heeft eens gekeken of de kracht van mooie covers niet kan worden vertaald naar dezelfde kwaliteit in het binnenwerk en momenteel (en ik heb het genoegen van de enige PDF buiten het hok van BDI) moet ik ze van applaus voorzien.

Comics For Sinners heeft blijkbaar in zijn kop gehaald om een complete week aandacht aan deze serie te schenken in de vorm van features, review, interviews en een ware wedstrijd zelfs.

Dag 1: De eerste cover  alsook de eerste ' bespreking ' van die cover.
Tevens is de hele achtergrond van de site omgetoverd tot advertentie blijkbaar. Erg leuk gedaan, al zeg ik het zelf :)
 

Shahrazad_A-300x227.jpg



 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dan LuVisi is een concept artist die je misschien al wel zal kennen van zijn covers voor DC (secret six bvb) Last Man Standing: Killbook of a Bounty Hunter is zijn eigen project. Het werd oorspronkelijk in 2010 al wel eens uitgebracht bij Heavy Metal als ik me niet vergis maar was zeer moeilijk om te verkrijgen in Europa, en Dan heeft er aan verder gewerkt om nu een betere versie via Dark Horse uit te brengen (in 2010 werden er overigens al wel filmrechten gekocht dus wie weet zien we hier binnenkort een film van). Van het verhaal zelf weet ik niet zo veel, het hoofdpersonage is Gabriel, een soort van genetisch gemanipuleerde soldaat in een wereld 600 jaar van nu. Gabriel wordt door een terroristische organisatie geframed en door iedereen achterna gezeten.

Voor meer eye candy kan je best zijn deviantart gallerij bekijken

LMS_PREVIEW_16_17___DOUBLE_D_by_adonihs.

 

36129ea7504cd438.jpg

 

159c531466ac17ba4b2aa80b66233c6a-d365o5l

 

LMS___GABRIEL___UNLOADED_by_adonihs.jpg

 

Link naar reactie

Besteld via Archonia:

 

Fatale 12, 13, 14 (single issues)

Sunset HC

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Die naam van de tekenaar doet een belletje rinkelen.

Blijkt dat het zo'n typische Avatar/DE/Boundless/BAD artist is.

Wait & see, toch nog even...

 

Heeft idd zijn sporen verdiend bij Avatar: http://www.comicvine.com/di-amorim/4040-57889/issues-cover/

Is in mijn ogen wel gewoonweg echt goed :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

6 issues. begint in september. ik ga een goed geheugen moeten hebben voor de TP...

 

Jonathan Hickman is having a banner year. East Of West is a massive hit from Image and Secret is back, Avengers and New Avengers at Marvel are leading nicely into his big Infinity event…

And now Bleeding Cool’s owners Avatar Press are to announce at Phoenix Comic Con the news of a big new book from Jonathan Hickman and Di Amorim, with the entertainingly provocative title, God Is Dead.

Six issues, starting in September, covers by Hickman, variant covers by Jacen Burrows.

God Is Dead tells the story of gods returning to modern day Earth and dealing with what’s been happening in their absence. And dividing the place into their respective dominions. And naturally man fights back…

This is the second debut series to launch from Avatar this year by a writer more familiar for higher profile work, after Kieron Gillen and Canaan White‘s Uber. And you saw what happened with that. Speculators, start your engines, you know there’s no chance retailers will order enough of these – or that Avatar will print enough either.

Link naar reactie

 

BUFFY THE VAMPIRE SLAYER SEASON 9 VOLUME 3: GUARDED TP
 
Die library editions komen als ik dat zo uitreken toch wel stukken goedkoper uit.
2 TPB's met telkens 5 issues aan $16,99 het stuk tegenover één oversized HC met 10 issues aan $29.99 . Vinden jullie Buffy wel goed maar toch niet goed genog om die library edition te hebben?Ik heb er nog niets van gelezen, maar ik was aan het overwegen van er eens ééntje te proberen.
Link naar reactie

Ik koop al lange tijd die bundels en ben er tevreden mee.  Moest ik nu beginnen, dan zou ik ook de Library Editions kopen.  Moest ik nu met Hellboy beginnen... dan kocht ik die méééga-grote library editions... Yummie !

 

Die Buffy library editions zijn hetzelfde wat betreft grootte en dikte. Bij Hellboy ben ik zonder problemen overgestapt.

Link naar reactie

Ja maar je kan dat niet blijven doen eh. Double-dipping heet dat, en daar zijn limieten voor. Buffy nu niet in't bijzonder (verre van) maar als ik alles dat mooier wordt uitgegeven dan ik het oorspronkelijk kocht, opnieuw zou kopen, wat moet ik dan met die eerste edities? Jij wil ze alvast niet :e007:

Bij Vertigo alleen al hebben ze ongeveer alle reeksen van de laatste 15 jaar of zo opnieuw in een ander jasje gestoken. Ik had toen allang alles, want als je er ook nog eens op gaat wachten, op die luxe-edities, dan komen ze niet!

Link naar reactie

Gegeven!? What insanity is this? How then will I pay for those pretty cloth covers on Hellboy and the big BPRD HCs

Totally worth it, trouwens, Donnie, totally worth it.

 

Ik koop niet zo heel veel strips en verdien (net ;)) genoeg om af en toe te dubbel dippen. Zeker in dit geval vond ik het wel de moeite, die library editions zijn prachtig.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...