Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Op 27/11/2019 om 20:37, Spawn999 zei:

Cadeautje voor mezelf 😁

man, dat doe je goed!

 

IK heb mezelf wat kadootjes toebedeeld vandaag, dus die komen mijn kant nog wel op :) via Archonia

 

AVATAR TSU TEYS PATH VOL. 01 (TRADE PAPERBACK)
DOC FRANKENSTEIN POST MODERN PROMETHEUS HC
HIT-GIRL VOL. 05 HONGKONG (MR) (TRADE PAPERBACK)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, Zwendel zei:

Deze gekocht. Heel leuke verhaaltjes. Nog altijd goed leesbaar.

 

9200000041307324.jpg

 

 

 

 

Heb ik al in bezit 😎 en heb ik zelfs al gelezen ! 😋
Inderdaad super leuk en super verslavend.
Maar omdat deze EC Archives zo kostelijk zijn om te collectioneren, ben ik overgeschakeld op de zwart-wit Fantagraphics EC Artists uitgaves. Die zijn ook top, met mooie inleidingen en verzameld per artiest.

Link naar reactie
Op 13/11/2019 om 22:02, linthout zei:

Tante Leny is niet in te binden, die bladen hadden verschillende formaten.

Modern Papier is ook zo'n blad. Ik vind dat allemaal zeer mooi. Ik heb ze allemaal gekocht bij verschijnen. Daar is nu niet makkelijk meer aan te komen denk ik.

Voor de liefhebber: 
https://veiling.catawiki.nl/kavels/32696863-tante-leny-presenteert-15x-tante-leny-range-1-t-m-23-tante-leny-presente-tome-1-sticker-joost-swarte-jaren-70

Link naar reactie
Op 9/12/2019 om 20:58, linthout zei:

Mooiste boek van 2019: Absolute Swamp Thing van Alan Moore.

Zo mooi uitgegeven!!!!!!!!!!! Daar gaat niks boven!!!!!! En wat een schitterende verhalen...

Eens! Zeker één van de mooiste uitgaven van het jaar en de mooiste absolute edition tot op heden. Prachtig die 'mossige' omslag. Ik loop dat ding de godganse dag te aaien!

Link naar reactie

Iedereen met enige voeling voor comics en een degelijk budget zou Absolute Swamp Thing moeten kopen. Het is gewoon een van de belangrijkste strips aller tijden en EINDELIJK prachtig uitgegeven.

Neat Stuff heeft er nog een paar. 🙂

Hij heeft ook nog die andere box van Alan Moore, (Providence) maar daarmee is hij duurder geworden... Dan wacht ik maar op een andere uitgave van deze schitterende reeks.

 

Link naar reactie
51 minuten geleden, linthout zei:

Iedereen met enige voeling voor comics en een degelijk budget zou Absolute Swamp Thing moeten kopen. Het is gewoon een van de belangrijkste strips aller tijden en EINDELIJK prachtig uitgegeven.

Neat Stuff heeft er nog een paar. 🙂

Hij heeft ook nog die andere box van Alan Moore, (Providence) maar daarmee is hij duurder geworden... Dan wacht ik maar op een andere uitgave van deze schitterende reeks.

 

Iedereen die bij mij klant is weet dat ik niets opprijs. De boxen zijn gewoon voor de coverprijs verkocht... Retardi zal dat bevestigen. Die nam deze week de laatste mee.

Link naar reactie

Gisteren in Duisburg geweest en bij COMIC PLANET naar binnen geweest.

 

Prachtige boeken mee kunnen nemen :)

afbeelding.thumb.png.055e02e3d0d330a83ba577fa3d715227.png

 

Dan Brereton: Nocturnals: Legend HC 20-year " introspective"
Gen13 Bootleg #5 (Terry Moore)
Zoohunters 2 Cover A
Vampirella: Countdown to second coming; Daniel Sampere Art Sketchbook
Tarot #68
GFT Dream Saga #8 (of 12) (Eric Basaldua cover)
GFT #124 Billy Tucci variant Skull Cover
GFT: Wonderland Tales "Queen of Hearts vs Mad Hatter
BroadSword Comics® Tarot TPB #7 (collecting 31-35 Shadow Witch)
Beau Smith's Wyononna Earp #5 (Mummy cover) ... y@y for mummies!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Neat Stuff zei:

Iedereen die bij mij klant is weet dat ik niets opprijs. De boxen zijn gewoon voor de coverprijs verkocht... Retardi zal dat bevestigen. Die nam deze week de laatste mee.

Je had dat  hier anders gezegd een week of zo geleden. Je zou ze  opprijzen toen je hier las dat ze voor meer verkocht worden.

Vandaar mijn reactie.

Maar in elk geval: goed zo! Dat is inderdaad lovenswaardig. Je klanten waarderen dat zeker.

 

Link naar reactie
1 minuut geleden, linthout zei:

Je had dat  hier anders gezegd een week of zo geleden. Je zou ze  opprijzen toen je hier las dat ze voor meer verkocht worden.

Vandaar mijn reactie.

Maar in elk geval: goed zo! Dat is inderdaad lovenswaardig. Je klanten waarderen dat zeker.

 

Ik bedoelde eigenlijk een steek onder water te geven aan degenen die speculeren met strips. Zoals gezegd; ik prijs niet op. Ik ben blij met, en zuinig op mijn klanten.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...