Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

41 minuten geleden, Yncke zei:

Ik vond het heel sterk beginnen, met een interessante premisse, maar naarmate het verhaal zich ontwikkelde, verloor het voor mij aan kracht.

Ik heb ooit de eerste hc gelezen en ben uiteindelijk niet verder gegaan. Nu is het afgerond en zit ik wat in dubio. De eerste 8 issues weer gelezen en vind het nu leuker dan toen, maar de vraag is of dat ook zo blijft gedurende de 30+ issues die volgen.

Link naar reactie
1 hour ago, JPAR said:

Ik heb ooit de eerste hc gelezen en ben uiteindelijk niet verder gegaan. Nu is het afgerond en zit ik wat in dubio. De eerste 8 issues weer gelezen en vind het nu leuker dan toen, maar de vraag is of dat ook zo blijft gedurende de 30+ issues die volgen.

Dan denk ik dat je 't beste stuk gelezen hebt. Als je ertegen kunt niet te weten hoe 't afloopt, zou ik 't daarbij laten.

Link naar reactie

Deze boeken zijn gedeeltelijk gedrukt aan de hand van mijn (volledige) collectie Li'l Abner sundaypages. Denis Kitchen heeft ze jaren geleden overgenomen in ruil voor een aantal originelen van Will Eisner (die nog steeds aan mijn muur hangen) Het was indertijd Kitchen zijn bedoeling om ze zelf uit te geven .

Ik vind de verhalen erg knap maar moeilijk leesbaar wegens Hillbillie Engels

 

Link naar reactie
1 uur geleden, linthout zei:

Deze boeken zijn gedeeltelijk gedrukt aan de hand van mijn (volledige) collectie Li'l Abner sundaypages. Denis Kitchen heeft ze jaren geleden overgenomen in ruil voor een aantal originelen van Will Eisner (die nog steeds aan mijn muur hangen) Het was indertijd Kitchen zijn bedoeling om ze zelf uit te geven .

Ik vind de verhalen erg knap maar moeilijk leesbaar wegens Hillbillie Engels

 

Heel tof Linthout. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
2 uren geleden, linthout zei:

Deze boeken zijn gedeeltelijk gedrukt aan de hand van mijn (volledige) collectie Li'l Abner sundaypages. Denis Kitchen heeft ze jaren geleden overgenomen in ruil voor een aantal originelen van Will Eisner (die nog steeds aan mijn muur hangen) Het was indertijd Kitchen zijn bedoeling om ze zelf uit te geven .

Ik vind de verhalen erg knap maar moeilijk leesbaar wegens Hillbillie Engels

 

Nu ben ik wel benieuwd naar die Eisners aan je muur ! Heb je daar foto's van ? :) 

Link naar reactie
6 uren geleden, linthout zei:

Ik post nooit foto's van mijn verzameling. Sorry.

Dan krijg ik meteen mails voor dingen te verkopen.

Het gebeurt wel , hoor. Soms verkoop of ruil ik wel eens een origineel dat aan mijn muur hangt.


Geen probleem :) 

Ik was gewoon nieuwsgierig, Will Eisner is namelijk één van de grootsten.

Tof dat je met Denis Kitchen contact hebt gehad.
Buiten de schitterende uitgaves van Kitchen Sink Press, mag je hem als artiest ook niet onderschatten.

Ik heb onderstaande mooie collectie liggen 👌

kY2X0Ja84uIcZuJ2DGCPV3Y4iB9-lz6AXeSJ_3IX 

Link naar reactie
4 minuten geleden, linthout zei:

En dichter bij huis: Peter Janda heeft honderd keer meer Eisners dan ik heb.

Ik weet niet of hij verkoopt.

 

is hij deze man die de eisner voor het joodse stripmuseum had gebracht? allemaal van contract met god. prachtige collectie en misschien wel milioen waard. 

Link naar reactie

Ik kwam Blade Runner 2019 en een Firefly serie door Greg Pak tegen. Iemand deze al gelezen? Het lijkt me wel interessant.

 

image.thumb.png.b2f1827076c0a49447b0ca9cb31f64f4.pngimage.png.99b2abe3288741c7475120de8081a069.png  

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik heb toch getwijfeld, niet goedkoop. En er staat nog een deel gepland binnenkort, maar met dat ze het eerste deel nu terug in print gestoken hebben en ik een coupon van 10% had op bookdepo toch maar besteld.

 

Maar het ziet er wel fantastisch uit. Deze komt op de nieuwe boekenplank in de living.

 

2058428337_2020-10-2609_15_39.thumb.jpg.7642cfb71a7e19c9dbc541260ac03725.jpg 

 

1765355955_2020-10-2609_16_44.thumb.jpg.cf055dc9f26a0bfedcda1529015c0f49.jpg

 

529533278_2020-10-2609_16_57.thumb.jpg.09480fd25cea049e2a21defd2c4eb60d.jpg

 

Link naar reactie
10 hours ago, Bart 01 said:

Ik heb toch getwijfeld, niet goedkoop. En er staat nog een deel gepland binnenkort, maar met dat ze het eerste deel nu terug in print gestoken hebben en ik een coupon van 10% had op bookdepo toch maar besteld.

 

Maar het ziet er wel fantastisch uit. Deze komt op de nieuwe boekenplank in de living.

 

2058428337_2020-10-2609_15_39.thumb.jpg.7642cfb71a7e19c9dbc541260ac03725.jpg 

 

1765355955_2020-10-2609_16_44.thumb.jpg.cf055dc9f26a0bfedcda1529015c0f49.jpg

 

529533278_2020-10-2609_16_57.thumb.jpg.09480fd25cea049e2a21defd2c4eb60d.jpg

 

Hele mooie editie.

Ik heb toch gekozen voor de vroegere HC uitgave (ook best een hele mooie editie) want vond deze editie te duur en veel te groot om in de boekenkast te plaatsen.

 

Link naar reactie
Op 23/10/2020 om 15:17, mojo zei:

Ik kwam Blade Runner 2019 en een Firefly serie door Greg Pak tegen. Iemand deze al gelezen? Het lijkt me wel interessant.

 

 

Blade Runner 2019 digitaal gelezen (review copy van uitgeverij) en vond het erg sterk!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Toch wel nostalgie, die Cyberfrog. In de jaren '90 waren Trent Kaniuga (Creed) en Ethan Van Sciver (Cyberfrog) op een bepaald moment de twee 'hotste' stripmakers die bovendien allebei nog zeer jong waren. Dat waren ook de tijden van Wizard waarin alles om ter 'hotst' moest zijn, met maandelijkse toptiens met tekenaars en scenaristen die heet bevonden werden ... 

 

Die oude Cyberfrog-comics bewaar ik wel, de laatste jaren uit meneer Van Sciver zich wat te veel als een enge man, waardoor ik het nieuwe werk niet meer in huis haal. Blijven het leuke verhalen, of is het vet na al die jaren toch wat van de soep?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 15/11/2020 om 10:12, bouncer zei:

koopje bij groot internetbedrijf,

vertel?

Ikzelf had paar dagen geleden een leuke Marktplaats-deal... eigenlijk was ik enkel op zoek naar  MANIFEST DESTINY maar ben ook wát blij dat ik THE WAKE heb gevonden... wow, wat een verhaal!

 

Manifest destiny volume 1 TPB
The wake  ( scott snyder) TPB

"All-New X-Men, Volume 1: Yesterday's X-Men (     All-New X-Men (vol. 1) #1-5 )"
"All-New X-Men, Volume 2: Here to Stay     (All-New X-Men (vol. 1) #6-10 )"
"All-New X-Men, Volume 3: Out of Their Depth     (All-New X-Men (vol. 1) #11-15)"
"All-New X-Men X-Men: Battle of the Atom     (X-Men: Battle of the Atom (vol. 1) #1-2; All-New X-Men (vol. 1) #16-17; X-Men (vol. 4) #5-6; Uncanny X-Men (vol. 3) #12-13; Wolverine and the X-Men (vol. 1) #36-37 )"
All-New X-Men Guardians of the Galaxy/All-New X-Men: The Trial of Jean Grey (All-New X-Men (vol. 1) #22-24; Guardians of the Galaxy (vol. 3) #11-13 )

 

 

Ik heb wat pre-orders binnen vanuit Archonia dit maal

 

image.thumb.png.a830e02f881ccde79bb283042b5f4956.png

 

FCBD 2020 OVERSTREET GUIDE TO COLLECTING
PATRIOTIKA #1 CVR A TORQUE
ADVENTUREMAN #4
FCBD 2020 LADY MECHANIKA
LADY DEATH SCORCHED EARTH #2 (OF 2)
LOVE TOWN HC VOL 01 (collect #1-5+an exclusive 16 page story. Created by actors John and Matthew Yuan)
MADAM SATAN ONE SHOT CHILLING SABRINA #1 CVR A OHTA (MR)
PATRIOTIKA #2
TRUE BELIEVERS BLACK WIDOW AMAZING ADVENTURES #1
WALKING DEAD DLX #1 CVR E ADAMS (MR)
HELLBOY & THE BPRD THE SEVEN WIVES CLUB CVR A HUGHES
HELLWITCH FORSAKEN #1

 

 

Dat is een PainkillierJane/Usagi-crossover cover door TUCCI :)
En dan nog wat Adam Hughes, Art Adams, Ron Zaballa, Pulido

Yuan Twins hadden LOVE TOWN uitgebracht in een prachtige HC, dus die wilde ik ook wel graag. Niet enkel vanwege hun geweldige BOOM-cameo's :)

image.thumb.png.b4a890e3a56dc926c657edc2cd69feef.png

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Gisteren het laatste ontbrekende deeltje van Sandman Mystery Theatre ontvangen van Matt Wagner. Eindelijk de reeks compleet. 

 

aW0.gif

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

beetje lopen ruilen... en deze nu binnen. Meeste heb ik al in TPB maar het is Linsner... dus dan wil je alle covers :) eigenlijk ook wel!!

image.thumb.png.612b3b9a6ad73832578154613bea3272.png

 

Shi / Wolverine: Dark Night of Judgement #1 (Tucci virgin cover)
Cyberforce/X-men (oneshot: Ron Marz/ Pat Lee)
Vampirella A Murder of Crows TPB (#8-11 Eric Trautmann/Neves)
Vampirella ZERO
Vampirella Strikes TPB (collecting 1-6; Sniegoski + Desjardins 2013)
Vampirella Lives #2 (blood cover, Amanda Conner)
Dawn/Vampirella: #1-5 (of 5)
Dawn: #1-6 (of 6)
Dawn: Return of the Goddess #1-4 (of 4)
Eleven or One: Angry Christ Comic
Dawn: Tenth Anniversary Special
Crypt Of Dawn Vol 1-5
Cry for Dawn Vol 3

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

en nog wat kilo plezier in papier!

 

image.thumb.png.5db4cfde6d5e37f91d2d8f49a56bc63f.png

 

Wolverine and the X-men HC #1-4 (collecting #1-  18 (Aaron, Bachalo/bradshaw))
Uncanny X-men 2013 HC #1-6 (collecting #1- 11, 14-35 + 600(Bendis, Bachalo)) (6 HC's)
X-men vs FF ( Gischler/Molina) HC (collecting #15, 16-19)
Batman/Superman New52 HC #1 (signed Jae/June Lee) (collecting #1-4 + JL #23,: Darkseid)
Spider-Woman #1 (Spider-Verse; Greg Land cover)
Mike Deodato's Jade Warriors #1 Dynamic Forces preview edition
PITT TPB #1, #2 (collecting #1- 9)
PITT TPB #10, 12, 14, 17
Way of The Rat TPB ( Way of the Rat (2002-2004) #1-6. Written by Chuck Dixon. Art by Jeff Johnson and Tom Ryder. )

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 25/11/2020 om 10:30, boomvavavoom zei:

beetje lopen ruilen... en deze nu binnen. Meeste heb ik al in TPB maar het is Linsner... dus dan wil je alle covers :) eigenlijk ook wel!!

image.thumb.png.612b3b9a6ad73832578154613bea3272.png

 

Shi / Wolverine: Dark Night of Judgement #1 (Tucci virgin cover)
Cyberforce/X-men (oneshot: Ron Marz/ Pat Lee)
Vampirella A Murder of Crows TPB (#8-11 Eric Trautmann/Neves)
Vampirella ZERO
Vampirella Strikes TPB (collecting 1-6; Sniegoski + Desjardins 2013)
Vampirella Lives #2 (blood cover, Amanda Conner)
Dawn/Vampirella: #1-5 (of 5)
Dawn: #1-6 (of 6)
Dawn: Return of the Goddess #1-4 (of 4)
Eleven or One: Angry Christ Comic
Dawn: Tenth Anniversary Special
Crypt Of Dawn Vol 1-5
Cry for Dawn Vol 3

Als ge dubbels hebt (comics dan) die je wil wegdoen laat maar weten .... ziet er precies dezelfde smaak uit als de mijne

net nog de RED SONJA VALENTINES SP ONE SHOT LINSNER LTD VIRGIN CVR in bestelling gezet en alsook enkele red line covers doorgegeven om te reserveren (sorry voor de caps - is gewoon copy -paste van de mail)

VAMPIRELLA DARK POWERS #2 LINSNER LTD VIRGIN CVR (2021)
VAMPIRELLA DARK POWERS #2 LINSNER CRIMSON RED LINE ART CVR (2021)
VAMPIRELLA DARK POWERS #3 LINSNER CRIMSON RED LINE ART CVR (2021)

 

Deel van de 13e maand is gone *lol*

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...