Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant

Gilles

Recommended Posts

Zojuist 1 van de 1000 hardcovers gekocht van Ever, nieuw verhaal van Terry Moore. (inclusief bonus print).
Op het moment van schrijven zijn er nog 500 beschikbaar. (Bij Abstract Studio's, inclusief verzenden ca. €46)

Ever-Cover-FINAL.thumb.jpg.b8c8b735c342319e06101ef277779429.jpg

Link naar bericht

Ik kijk wel uit naar die nieuwe Rorschach serie door Tom King en Jorge Fornes. Deze week verschijnt issue 1 van 12.

De comic houdt rekening met de gebeurtenissen uit de HBO serie Watchmen. Ik ben deze week begonnen met die eindelijk te bekijken. 

image.thumb.png.73cfa2d6a0be043b3f28a7c466a760cd.png

image.thumb.png.47ec4386dabb44dc31c06455016fca11.png

Link naar bericht
Op 13/10/2020 om 13:49, mojo zei:

Ik kijk wel uit naar die nieuwe Rorschach serie door Tom King en Jorge Fornes. Deze week verschijnt issue 1 van 12.

De comic houdt rekening met de gebeurtenissen uit de HBO serie Watchmen. Ik ben deze week begonnen met die eindelijk te bekijken. 

image.thumb.png.73cfa2d6a0be043b3f28a7c466a760cd.png

image.thumb.png.47ec4386dabb44dc31c06455016fca11.png

Ik word hier steeds treuriger van. Al ziet het er wel tof uit. 

Link naar bericht
Op 8/10/2020 om 14:20, JPAR zei:

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

ik ben halverwege HEXED en het is zooooo lekker!!! Dit is echt iets voor mij!

Op 12/10/2020 om 23:52, Paul_NL zei:

Zojuist 1 van de 1000 hardcovers gekocht van Ever, nieuw verhaal van Terry Moore. (inclusief bonus print).
Op het moment van schrijven zijn er nog 500 beschikbaar. (Bij Abstract Studio's, inclusief verzenden ca. €46)

bijna baal ik ervan dat ik dan via Diamond Previews bestel :)
BIjna :)

Op 13/10/2020 om 13:49, mojo zei:

Jammer dat de TV-serie niet verder is gegaan. De comic zal ik uiteindelijk ookwel willen want ik vind het een interessant concept. Van de oorspronkelijke Watchmen tot the "before" serie tot en met de "Doomsday Clock" heb ik er van genoten

Link naar bericht
12 minuten geleden, boomvavavoom zei:

ik ben halverwege HEXED en het is zooooo lekker!!! Dit is echt iets voor mij!

Daar ben ik blij mee. Ik vind het altijd lastig om iets aan te bevelen en een review te schrijven.

Link naar bericht
Op 16/10/2020 om 10:15, JPAR zei:

Daar ben ik blij mee. Ik vind het altijd lastig om iets aan te bevelen en een review te schrijven.

nou... heb het ondertussen uit en voor mij, was het toch wel 1 van de beste reads van 2020!!! Geweldig!!

Op 17/10/2020 om 19:40, Paul_NL zei:

Ik volg je niet..

dan had ik het in HC besteld... nu dus in SC. Omdat ik via Diamond besteld heb

Link naar bericht
3 hours ago, JPAR said:

The wicked and the divine. Wat zijn de meningen?

Ik vond het heel sterk beginnen, met een interessante premisse, maar naarmate het verhaal zich ontwikkelde, verloor het voor mij aan kracht.

Link naar bericht
41 minuten geleden, Yncke zei:

Ik vond het heel sterk beginnen, met een interessante premisse, maar naarmate het verhaal zich ontwikkelde, verloor het voor mij aan kracht.

Ik heb ooit de eerste hc gelezen en ben uiteindelijk niet verder gegaan. Nu is het afgerond en zit ik wat in dubio. De eerste 8 issues weer gelezen en vind het nu leuker dan toen, maar de vraag is of dat ook zo blijft gedurende de 30+ issues die volgen.

Link naar bericht
1 hour ago, JPAR said:

Ik heb ooit de eerste hc gelezen en ben uiteindelijk niet verder gegaan. Nu is het afgerond en zit ik wat in dubio. De eerste 8 issues weer gelezen en vind het nu leuker dan toen, maar de vraag is of dat ook zo blijft gedurende de 30+ issues die volgen.

Dan denk ik dat je 't beste stuk gelezen hebt. Als je ertegen kunt niet te weten hoe 't afloopt, zou ik 't daarbij laten.

Link naar bericht

Deze boeken zijn gedeeltelijk gedrukt aan de hand van mijn (volledige) collectie Li'l Abner sundaypages. Denis Kitchen heeft ze jaren geleden overgenomen in ruil voor een aantal originelen van Will Eisner (die nog steeds aan mijn muur hangen) Het was indertijd Kitchen zijn bedoeling om ze zelf uit te geven .

Ik vind de verhalen erg knap maar moeilijk leesbaar wegens Hillbillie Engels

Link naar bericht
1 uur geleden, linthout zei:

Deze boeken zijn gedeeltelijk gedrukt aan de hand van mijn (volledige) collectie Li'l Abner sundaypages. Denis Kitchen heeft ze jaren geleden overgenomen in ruil voor een aantal originelen van Will Eisner (die nog steeds aan mijn muur hangen) Het was indertijd Kitchen zijn bedoeling om ze zelf uit te geven .

Heel tof Linthout. 

Link naar bericht
2 uren geleden, linthout zei:

Nu ben ik wel benieuwd naar die Eisners aan je muur ! Heb je daar foto's van ? :) 

Link naar bericht
3 uren geleden, BobFish zei:

Nu ben ik wel benieuwd naar die Eisners aan je muur ! Heb je daar foto's van ? :) 

Ik post nooit foto's van mijn verzameling. Sorry.

Dan krijg ik meteen mails voor dingen te verkopen.

Het gebeurt wel , hoor. Soms verkoop of ruil ik wel eens een origineel dat aan mijn muur hangt.

Link naar bericht
6 uren geleden, linthout zei:

Ik post nooit foto's van mijn verzameling. Sorry.

Dan krijg ik meteen mails voor dingen te verkopen.

Het gebeurt wel , hoor. Soms verkoop of ruil ik wel eens een origineel dat aan mijn muur hangt.

Geen probleem :) 

Ik was gewoon nieuwsgierig, Will Eisner is namelijk één van de grootsten.

Tof dat je met Denis Kitchen contact hebt gehad.
Buiten de schitterende uitgaves van Kitchen Sink Press, mag je hem als artiest ook niet onderschatten.

Ik heb onderstaande mooie collectie liggen 👌

kY2X0Ja84uIcZuJ2DGCPV3Y4iB9-lz6AXeSJ_3IX 

Link naar bericht

Kitchen heeft zeer veel gedaan voor de Amerikaanse betere strip.

Hij is ook een aangenaam mens.

Ik denk trouwens dat hij nog steeds originelen van Eisner verkoopt.

Is wel te vinden op het net.

En dichter bij huis: Peter Janda heeft honderd keer meer Eisners dan ik heb.

Ik weet niet of hij verkoopt.

Link naar bericht
4 minuten geleden, linthout zei:

En dichter bij huis: Peter Janda heeft honderd keer meer Eisners dan ik heb.

Ik weet niet of hij verkoopt.

is hij deze man die de eisner voor het joodse stripmuseum had gebracht? allemaal van contract met god. prachtige collectie en misschien wel milioen waard. 

Link naar bericht