Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Op 28/11/2020 om 19:23, RaZZy zei:

Als ge dubbels hebt (comics dan) die je wil wegdoen laat maar weten .... ziet er precies dezelfde smaak uit als de mijne

zo te zien wel, want Vampirella en Red Sonja's Valentine's Day ga ik ook halen :)

 

Ik heb juist al mijn leftovers verkocht (aan een opkoper) maar zie dat ik "vampirella murder of crows TPB dubbel heb" ... en Holly Golightly's VAMPFIRE.

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Nou voor mij zeker geen voordeel van de twijfel. Ik heb bijna alles van Templesmith ;)

Oke hij is een Ashley Wood kloon, maar ach het blijft tof!

 

15 uren geleden, Lav zei:

 

Wow, ik had mijn twijfels of die nog ging uitkomen, was dat geen kickstarter van 4 jaar geleden ofzo?

 

Klopt, was niet te betalen. Dit is een tweedehandsje, ook zeker niet goedkoop, maar ach nu ga ik voorlopig niet op vakantie, dus fuckit! En verhaal Dagon fucking rules!!

Link naar reactie
3 uren geleden, linthout zei:

Is dat een strip? Of illustraties met wat prietpraat bij?

Gewoon mijn preorders van de laatste maanden opgehaald: 

IMG_20201204_174538.thumb.jpg.ffbd44036ac00658c2b45d23b3498e16.jpg

ABSOLUTE SWAMP THING BY ALAN MOORE VOL. 01 (MR) (NEW EDITION) (HARDCOVER) 

ABSOLUTE SWAMP THING BY ALAN MOORE VOL. 02 (MR) (HARDCOVER) 

Batman by Tom King & Lee Weeks Deluxe Edition (Hardcover) 

Batman The Man Who Laughs The Deluxe Edition (Hardcover) 

BATMAN WONDER WOMAN THE HIKETEIA (DELUXE EDITION) (HARDCOVER) 

Berserk Deluxe Edition vol 06 HC 

BLACK HAMMER LIBRARY EDITION VOL. 02 (HARDCOVER) 

EAST OF WEST: THE APOCALYPSE YEAR THREE (MR) (HARDCOVER) 

FullMetal Alchemist Fullmetal Edition vol 11 GN Manga HC 

Girl From the Other Side: Siuil, a Run vol 09 GN Manga 

Go with the clouds, North-by-Northwest vol 04 GN Manga 

GUNG HO VOL. 01 (MR) (HARDCOVER) 

Hellsing Deluxe Edition HC vol 01 GN Manga 

Mister Miracle The Deluxe Edition (MR) (Hardcover) 

Promised Neverland vol 17 GN Manga 

Sandman The Deluxe Edition Book One (MR) (Hardcover) 

SUPER SONS OMNIBUS EXPANDED EDITION (HARDCOVER)

 

Link naar reactie

Ik vond het tijd worden om mezelf fiks te verwennen :)

 

Want binnenkort verhuizen dus dan kan ik maar beter nog een paar kilo papier halen! (zo dom :D )

 

image.thumb.png.c18ca1088691b010ff3bc95377715c8b.png

 

YEAR ZERO ter voorbereiding van V02 met Juan José Ryp
NOMEN OMEN want ik wil iets nieuws proberen
SHI JU NEN want soms weet ik niet hoeveel ik Billy Tucci 😘 mis
MOONSHINE omdat ik wat Risso nodig heb
WITCHBLADE want 2021 is de nieuwe serie en ik vergat de finale van deze serie

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

ach

dan nog maar wat
image.thumb.png.d35a332afc5120f58f7d15613c81882f.png

Terry Moore's EVER "The Way Out" OGN
MIRKA ANDOLFO MERCY (MR) (TRADE PAPERBACK)
MOONSHINE VOL. 04: ANGELS SHARE (MR) (TRADE PAPERBACK)
TAARNA TP VOL 01 CVR Alex ROSS

 

en dan nog een doos met allemaal zaken die ik op een veiling van CIA COMICS heb gewonnen!

 

image.thumb.png.e3456e7d16ac5745a07c928f322870c8.png

 

Dellec #1-5
MAN-BAT 1-3
Miss Fury 1-3
Models Inc met Zombie cover
Gen13 #0-16 (Volume 3)
Predator Xenogenesis 1-6
DIE DIE DIE #1, #2
Extremity TPB #1, #2
HULK: Future Imperfect TPB
Wolverine: Marc Silvestri Marvel Legends TPB (Wolverine#31-34,#41-42,#48-50)
Spawn Origins TPB #5 (#27-32)
Postal Deliverance TPB #1
2099 Alpha
Animal Mystic: Water Wars #1-5
The Warlord Volume 02 (1992)  #1-6

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb op 2 december een bestelling gedaan bij cheapcomics. Tot op heden nog niks ontvangen. Gisteren contact gehad met Chris en die zei me dat er enorme problemen zijn met post.nl. Acht dagen lijkt me echter lang. Meestal heb ik na 2 dagen mijn bestelling in huis. Aan Chris zijn service zal het niet liggen want die is altijd super.

Link naar reactie
5 uren geleden, Ronald A zei:

Ik heb op 2 december een bestelling gedaan bij cheapcomics. Tot op heden nog niks ontvangen. Gisteren contact gehad met Chris en die zei me dat er enorme problemen zijn met post.nl. Acht dagen lijkt me echter lang. Meestal heb ik na 2 dagen mijn bestelling in huis. Aan Chris zijn service zal het niet liggen want die is altijd super.

Zo raar is dat niet. Het zijn de drukste dagen van het jaar. Er is ook uitgebreid voor gewaarschuwd. Dit neemt pas af in de eerste twee weken van januari. 

 

Link naar reactie
21 uren geleden, Ronald A zei:

Ik heb op 2 december een bestelling gedaan bij cheapcomics. Tot op heden nog niks ontvangen. Gisteren contact gehad met Chris en die zei me dat er enorme problemen zijn met post.nl. Acht dagen lijkt me echter lang. Meestal heb ik na 2 dagen mijn bestelling in huis. Aan Chris zijn service zal het niet liggen want die is altijd super.

Een handelaar  klaagde gisteren tegen me dat hij ook problemen heeft met Post.nl   Vaak lang wachten, vaak worden zijn dozen zelfs in afhaalpunten afgeleverd terwijl het in de handelszaak diende geleverd te worden.... enkele dagen later krijgen ze dan een telefoontje van een afhaalpunt met het bericht : "Je weet het waarschijnlijk niet maar er liggen hier dozen voor jullie".  B-Post is dus zeker niet de enige die de enorme toename aan pakketjes niet meer aan kan.

Link naar reactie
43 minuten geleden, Ronald A zei:

Dan zal ik nog even geduld moeten uitoefenen. Ik ben alleen ongerust omdat er een aantal bijna OOP In de bestelling zitten. Maar als ik las dat Willy al 14 dagen op een pakket van Bpost aan het wachten was dan valt het bij mij nog mee met mijn 10 dagen wachten ondertussen.

Chris heeft het nu ook op zijn site vermeld. Dus zal vast wel goed komen.

Link naar reactie
15 minuten geleden, linthout zei:

Ik bestel voorlopig niets meer dat met de post moet komen.

Heb vier pakken boeken in bestelling. Weken.

Wat me verontrust is dat ik vroeger niet buiten kon komen of ik zag een auto van PostNL of van Bpost. Nu zie ik al weken helemaal niets.

Zijn die wel bezig vraag ik me dan af...

 

Tegenwoordig lijkt me dat grotendeels uitbesteed. Bij mij wordt postNL, DPD, DHL allemaal geleverd door allochtonen (objectieve vaststelling; verder geen boodschap achter zoeken) met meestal gammele witte camionettekes. Bpost laat ik altijd in een postpunt leveren.

Link naar reactie
1 uur geleden, linthout zei:

Ik bestel voorlopig niets meer dat met de post moet komen.

Heb vier pakken boeken in bestelling. Weken.

Wat me verontrust is dat ik vroeger niet buiten kon komen of ik zag een auto van PostNL of van Bpost. Nu zie ik al weken helemaal niets.

Zijn die wel bezig vraag ik me dan af...

 

Mijn pakket van post.nl is binnen. Ineens deze ochtend een bericht dat pakket onderweg was en in de namiddag in de bus. Volgend jaar in december toch maar even niets bestellen.

Link naar reactie
10 minuten geleden, Lamme Goedzak zei:

Wat is eigenlijk de deal dat cheapcomics bepaalde nieuwe comics al meteen aan serieus hogere prijzen etaleert wegens (zogezegd) OOP? Als alle stripwinkels dat zouden doen...

Geen idee. Het wordt steeds vreemder. Ook zijn minimum bestelbedrag vind ik vreemd. Heb er al heel lang niet meer besteld door deze dingen. Er wordt op andere fora ook over geklaagd.

Link naar reactie
10 uren geleden, Lamme Goedzak zei:

Vreemd allemaal. Btw weet er iemand of destriep betrouwbaar is? Ik heb op lastdodo een vraag gesteld over kwaliteit van een item en na 2 weken is daar nog steeds geen antwoord op. Nieuwstaat roept bij mij altijd vraagtekens op aangezien velen die term onterecht gebruiken.

Al veel besteld, nooit problemen gehad. Denk vele repers met mij.

Link naar reactie

Duidelijker kan het niet 😄

 

Ik stel altijd die vraag, al te veel verkopers gehad (ook professionelen) die de term nieuwstaat te licht gebruiken.

In theorie bestaat nieuwstaat ook amper. Als je de uitleg van de condities op catawiki en lastdodo volgt, valt het gros van de nieuwe strips in de winkel eigenlijk onder bijna nieuwstaat.

Wat uiteraard perfect normaal en aanvaardbaar is! 🙂

Gelukkig heb je dan repers die als referentie kunnen dienen.

 

Link naar reactie

De Striep is zeer betrouwbaar, de staat van de boeken is zeer correct en volgens mij altijd top !

Ik bestel er graag :) 

Soms vergeten ze eens een strip maar dat corrigeren ze meteen door deze na te sturen ;) 

Als ze niet meteen antwoorden op mail, moet je ze gewoon eens bellen.
Nu zijn het wel drukke tijden natuurlijk.

Link naar reactie

Gisteren na 2 maand mijn comis bij Mekanik gaan ophalen. 
 

Reckless HC (nieuwe Brubaker/Phillips!!!)

 

Single issues

Red Sonja (Mark Russel) 19, 21-22

Killing Red Sonja 5 

That Texas Blood 6 (5 ontbrak)

Rorschach 2 (3 nog niet geleverd)

Strange Adventures 7

Lazarus Risen 5

Locke & Key: Strange Battalions 3

Ascender 14

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 15/12/2020 om 20:34, Lamme Goedzak zei:

Archonia levert gelukkig met dpd. Dag nadien geleverd!

Wat is eigenlijk de deal dat cheapcomics bepaalde nieuwe comics al meteen aan serieus hogere prijzen etaleert wegens (zogezegd) OOP? Als alle stripwinkels dat zouden doen...

 

 

Volgens mij besluit hij dat bepaalde boeken out of print gaan op basis van de beschikbaarheid van zijn eigen leveranciers. Ongeacht hoeveel stock concurrenten nog kunnen liggen hebben. East of West HC vol. 3 is recentelijk verschenen en staat bij hem ook al aan een kleine € 100,00. Dit boek is op andere sites nog makkelijk te vinden. De kans is groot dat zo'n populaire Image-uitgave gewoon herstockt wordt.
 

Persoonlijk vind ik zijn werkwijze ook niet correct en moet je al weinig kennis van zaken hebben om alles direct voor waarheid aan te nemen. Het helpt me wel om makkelijker de knoop door te hakken als ik iets wil bestellen. Als een iets oudere of minder populaire uitgave bij Chris al OOP staat snaai ik het nog gauw op een andere site voor een normale prijs. De kans is namelijk groot dat het bij de concurrentie ook geen maanden meer op stock is.

 

Qua bestellingen en communicatie heb ik bij hem nooit problemen gehad. Eerlijkheidshalve bestel ik er quasi alleen van zijn actieboeken (sale). 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...