Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Op 14/12/2020 om 16:47, linthout zei:

Ik bestel voorlopig niets meer dat met de post moet komen.

Heb vier pakken boeken in bestelling. Weken.

Wat me verontrust is dat ik vroeger niet buiten kon komen of ik zag een auto van PostNL of van Bpost. Nu zie ik al weken helemaal niets.

Zijn die wel bezig vraag ik me dan af...

 

 

Nu heb ik het ook vlaggen. Een retourzending staat al meer dan een week bij postnl met status nog niet verwerkt, en zolang dat niet aankomt ook geen terugbetaling. Een andere levering met leesvoer voor Kerst zou vandaag geleverd worden volgens de verkoper. Ik zag de bui al hangen toen ik postnl zag staan. Voor deze week zal het niet zijn en volgende week zit ik op kantoor waardoor ik het niet meer zal kunnen ontvangen. 

 

Wat mij eigenlijk verbijsterd is dat dit elk jaar gebeurd en er al maanden geleden gewaarschuwd werd dat het door corona om nog grotere volumes zou gaan. En toch beweren al die postorderbedrijven dat dit compleet onverwacht is! Een baby kon dit voorspellen. Moest ik aandeelhouder van een van die bedrijven zijn mocht de ceo zijn bonus inleveren en zijn bureau leegmaken.

 

En on topic - Astra lost in space. Na lang twijfelen toch maar gekocht en dat leest zeer vlot weg.

Link naar reactie
Op 22/12/2020 om 22:09, Lamme Goedzak zei:

Wat mij eigenlijk verbijsterd is dat dit elk jaar gebeurd en er al maanden geleden gewaarschuwd werd dat het door corona om nog grotere volumes zou gaan. En toch beweren al die postorderbedrijven dat dit compleet onverwacht is! Een baby kon dit voorspellen

Bullshit Politics... ze weten het wel, maar er zit gewoon een maximum aan de verwerkingssnelheid. Een bedrijf als deze gaat niet al zijn machines en bedrijfsprocessen en mankracht instellen op de mega-piek in December... dat is financieel onhaalbaar.

Dus December is gewoon een zooitje!

 

Ik heb onverwacht een zending uit China (45 kilo merchandise voor mijn comic) 3 weken te vroeg ontvangen.
Daarnaast heb ik Xmas-pakjes verstuurd die binnen een dag aankwamen bij mijn werknemers.... terwijl ...

Ik heb al 1 week te lang aan het wachten op een envelop met original artwork, komende vanaf Ziud-Holland... ik hou mijn hart vast!!

 

afbeelding.thumb.png.ddfc9171130704d195e94929b89d16c6.png

 

Wel is dit nog aangekomen....

 

Cavewoman Cover Gallery (met uitleg en achtergrond covers Pangean Sea serie)
Gamorra Swimsuit Special (met JS Campbell cover)
Future Imperfect (vanwege de mooie cover)
Superman "For Tomorrow" V01 TPB (Azzarello, Jim Lee; Superman 204-209) > Kende het nog niet... eens uitproberen.
Injection TPB (Ellis, Shalvey) ... eens uitproberen.

 

Dat is denk ik het laatste van 2020 al moet "Kolonisatie #4" nog binnenkomen....

 

Dan heb ik dit jaar 1298 comics aangekocht :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
47 minuten geleden, boomvavavoom zei:

Bullshit Politics... ze weten het wel, maar er zit gewoon een maximum aan de verwerkingssnelheid. Een bedrijf als deze gaat niet al zijn machines en bedrijfsprocessen en mankracht instellen op de mega-piek in December... dat is financieel onhaalbaar.

Dus December is gewoon een zooitje!

 

Ik heb onverwacht een zending uit China (45 kilo merchandise voor mijn comic) 3 weken te vroeg ontvangen.
Daarnaast heb ik Xmas-pakjes verstuurd die binnen een dag aankwamen bij mijn werknemers.... terwijl ...

Ik heb al 1 week te lang aan het wachten op een envelop met original artwork, komende vanaf Ziud-Holland... ik hou mijn hart vast!!

 

afbeelding.thumb.png.ddfc9171130704d195e94929b89d16c6.png

 

Wel is dit nog aangekomen....

 

Cavewoman Cover Gallery (met uitleg en achtergrond covers Pangean Sea serie)
Gamorra Swimsuit Special (met JS Campbell cover)
Future Imperfect (vanwege de mooie cover)
Superman "For Tomorrow" V01 TPB (Azzarello, Jim Lee; Superman 204-209) > Kende het nog niet... eens uitproberen.
Injection TPB (Ellis, Shalvey) ... eens uitproberen.

 

Dat is denk ik het laatste van 2020 al moet "Kolonisatie #4" nog binnenkomen....

 

Dan heb ik dit jaar 1298 comics aangekocht :)

 

Bij wordt de zending vandaag tssn 16 en 20u geleverd. Heel vriendelijk dat ze op Kerstavond werken maar ik ben niet thuis. Van mij mogen ze vandaag vroeger stoppen 😋

 

Is die Kolonisatie de moeite?

Link naar reactie
6 uren geleden, JPAR zei:

Is er hier iemand bekend met de Firefly/Serenity comics? Ik heb de film etc wel gezien, maar nooit de comics gelezen.

 

Jazeker, voor fans van de serie/film is het aardig. Veel, incluis ik, zijn geen groot fan van de reeks. Het zijn veel one-shots, verschillende tekenaars etc. 

Link naar reactie
8 uren geleden, Drei86 zei:

 

Jazeker, voor fans van de serie/film is het aardig. Veel, incluis ik, zijn geen groot fan van de reeks. Het zijn veel one-shots, verschillende tekenaars etc. 

Merci. Waarom ben je geen fan? Allen doordat het one-shots en verschillende tekenaars zijn of zijn de verhalen ook ondermaats, slechte aansluiting op elkaar of.......?

Link naar reactie

Ik heb enkele van die one shots gelezen. Die zijn niet spectaculair of vernieuwend, maar als je de TV-serie tof vond, zijn die een leuke aanvulling. 

 

Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe serie van Greg Pak. Die verhalen zijn voorlopig enkel in HC te verkrijgen, maar ik geloof dat binnenkort de eerste TPB uit komt.

 

https://io9.gizmodo.com/the-team-behind-the-new-firefly-comic-wants-to-explore-1830435348

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
5 uren geleden, JPAR zei:

Merci. Waarom ben je geen fan? Allen doordat het one-shots en verschillende tekenaars zijn of zijn de verhalen ook ondermaats, slechte aansluiting op elkaar of.......?

Een mix van beiden. Het is qua verhaal allemaal losstaand werk, de aansluiting is er zeker niet met een groter geheel. Ik zou het enkel aan superfans van de serie aanbevelen.

Link naar reactie
2 minuten geleden, JPAR zei:

@mojodank beide. Dan ga ik niet de verzamelingen voor veel geld aanschaffen. Zijn er wel andere dingen die me meer aanspreken. @Drei86

 

Veel geld zou ik er idd niet aan geven. Is eerder leuk om ergens met een promo op te pikken.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
5 minuten geleden, JPAR zei:

Boom! Heeft nu deluxe uitgaves uitgebracht. Daar zat ik aan te denken. Maar die zijn niet goedkoop.

Ah wacht, dat zijn er andere dan ik heb gelezen. Ik heb enkele one shots gelezen van Dark Horse (zie link).

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Serenity_(comics)

 

Die Van BOOM zijn een nieuwe serie, geschreven door Greg Pak. Ik ben daar ook wel benieuwd naar, maar ik vond de HC ook nogal duur. Ik denk dat binnenkort de TPB's daar van gaan verschijnen. Kans is groot dat ik volgend jaar daar toch 1 van uitprobeer.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
56 minuten geleden, mojo zei:

Ah wacht, dat zijn er andere dan ik heb gelezen. Ik heb enkele one shots gelezen van Dark Horse (zie link).

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Serenity_(comics)

 

Die Van BOOM zijn een nieuwe serie, geschreven door Greg Pak. Ik ben daar ook wel benieuwd naar, maar ik vond de HC ook nogal duur. Ik denk dat binnenkort de TPB's daar van gaan verschijnen. Kans is groot dat ik volgend jaar daar toch 1 van uitprobeer.

Ik keek naar deze https://www.bookdepository.com/Firefly-Legacy-Deluxe-Edition/9781684155392 en https://www.bookdepository.com/Firefly-Unification-War-Deluxe-Edition-Greg-Pak/9781684156023

Link naar reactie
1 uur terug, JPAR zei:

 

Wauw nog andere edities 🙂

 

Die legacy edition verzamelt die DH oneshots en die andere de eerste volledige verhaallijn van Pak als ik dat zo bekijk. Lijken me mooie uitgaven en serieuze kanjers als je naar het aantal pagina's kijkt.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
44 minuten geleden, mojo zei:

 

Wauw nog andere edities 🙂

 

Die legacy edition verzamelt die DH oneshots en die andere de eerste volledige verhaallijn van Pak als ik dat zo bekijk. Lijken me mooie uitgaven en serieuze kanjers als je naar het aantal pagina's kijkt.

Dat leek mij ook. En volgens mij heb je dan ineens alles bijeen, behalve de laatste verhaallijn.

Link naar reactie
Op 29/12/2020 om 17:51, mojo zei:

 

Wauw nog andere edities 🙂

 

Die legacy edition verzamelt die DH oneshots en die andere de eerste volledige verhaallijn van Pak als ik dat zo bekijk. Lijken me mooie uitgaven en serieuze kanjers als je naar het aantal pagina's kijkt.

Ik heb ze zojuist besteld. Neem de gok. Laatste bestelling van 2020 :).

Link naar reactie
Op 24/12/2020 om 09:10, Lamme Goedzak zei:

Is die Kolonisatie de moeite?

zeker.... goed verhaal en geweldige tekningen.
Niet te licht qua verhaal zoals Ekho en met tekeningen van Cucca (een hele andere stijl dan zijn sexy strips zoals Pandamonia en Hot Charlotte) kan het gewoon niet stuk!!!

En het verkoopt als een malle in Frankrijk... ook een goed teken

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, JPAR zei:

Iemand hier ooit The Matrix comics gelezen? Zo ja, what's the verdict? Ik ken de filmtrilogie uiteraard, maar weet niks van de comics.

Ik heb ze indertijd online gelezen en heb de hardcover in huis gehaald. Ik vond ze erg de moeite waard.

 

https://www.comicsbeat.com/the-matrix-comics-20th-anniversary-edition/
https://www.geekster.be/comics/us-comics/matrix-comics-20th-anniversary-edition-review-the-matrix-got-you/

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik doe het rustig aan, omdat ik volgende week ga verhuizen. Maar toch nog een stel oudere pre-orders binnen laten komen

 


DIE!NAMITE (2020) #1- #3
LADY DEATH : BLASPHEMY ANTHEM (2020) #1 (Of 2)
SACRED SIX (2020) #3 - #5
SPAWN (1992) #311 -313
TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE (2000) #124+#125
VAMPIRELLA (2019) #14 - #16
VAMPIRELLA / RED SONJA (2019) #11 + #12
VENGEANCE OF VAMPIRELLA (2019) #11 - #13
WALKING DEAD DELUXE (2020) #1 - #4 Art Adams covers

DIE!NAMITE BLOODY VALENTINE ONE SHOT CVR C ROBSON
LADY DEATH BLASPHEMY ANTHEM #2 (OF 2) SULTRY CVR (MR)
MARKED VOL 02: ORIGINS (MR) (TRADE PAPERBACK)
PATRIOTIKA #3 CVR A CHUCK
Terry Moore's SERIAL #1
SONJAVERSAL #1 CVR A LEE & CHUNG
SONJAVERSAL #1 CVR B LINSNER

 

en iets van Kickstarter: Mynxx Cyberpunk #1


en omdat ik mezelf zielig vond :) heb ik mezelf opgebeurt met een ARTGERM VAMPIRELLA COLLECTION BUST

 

image.thumb.png.c6a98092911ce56a41e1e8e1ec46dc0d.png

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

image.png.6ae0040eaad0626a5fc9772c5cf1224f.pngimage.thumb.png.50fb833262493a9fa0680ca7a555e8c6.png

Prima serie, idem het tekenwerk van Mack Chater ( in de stijl van Sean Philips ) echter in het tweede deel

weer totaal verkloot door tekenwerk van o.a Vanessa Del Ray dat absoluut niet correspondeert met de stijl

van Chater,( of zelfs maar enigszins in de buurt kwam ), ditzelfde euvel had Brain Wood's serie DMZ ook al.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...