Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Hopelijk duurt het dan wel niet terug 14 jaar 🙂

Alhoewel het met de op til staande netflix serie wel wat sneller zal gaan zeker.

 

Ik heb ze ondertussen al gelezen en ik vind beide delen toch wel weer sterk.

Is zoals steeds bij Millar: de premisse van het verhaal is nooit heel origineel, evenwel brengt hij zijn verhalen op zo een manier dat ze toch altijd maar weer weten te boeien. Met veel plezier gelezen.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Op 15/3/2021 om 11:25, Bart 01 zei:

Is zoals steeds bij Millar:

klopt. En blijft heerlijk om te lezen. Enige wat ik wel merk is dat ik echt wacht op de TPB. Ik heb geduld met lezen :)

 

Op 15/3/2021 om 11:25, Bart 01 zei:

Hopelijk duurt het dan wel niet terug 14 jaar

dat hoop ik met je mee :)




anywaysssss

afgelopen maanden druk met een verhuizing en verbouwing, en zit in mijn mancave met nog 50 dozen om uit te pakken (maar moet eerst tijd maken om een stel kasten op te zetten!!) maar het weerhoudt me er niet van wat nieuw leesvoer in te slaan!

 

 

American Gods: The Moment of the Storm HC
American Gods V2: My Ainsel HC
Rai (2019) Book 2
Nomen Omen Volume 2: Wicked Game
Vampirella: SACRED SIX (2020) #6, 7
SPAWN (1992) #314, 315
DIE!NAMITE (2020) #4, 5
VAMPIRELLA (2019) VALENTINE SPECIAL : ONE-SHOT A-Cover
RED SONJA (2019) VALENTINE SPECIAL : ONE-SHOT A-Cover
VAMPIRELLA (2019) #17, 18
HAUNT (2009) #25, 26, 28
TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE (2000) #126
VENGEANCE OF VAMPIRELLA (2019) #14, 15 A-Cover
VAMPIRELLA VS. PURGATORI (2021) #1 E-Cover

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
36 minuten geleden, bouncer zei:

image.thumb.png.d336c94d82b683fca1ef1aaf11afe58b.png

 

 

@JPAR@GillesGraag jullie advies, ik ben in onderhandeling met iemand die deze wil verkopen.

Wat lijkt jullie een redelijke prijs, met de aantekening dat dit wel de misdruk versie is ( bladzijde 864

en 943 ) zijn dezelfde.

 

 

Ik zou niet te hoog gaan. Als ik me niet vergis komt er een herdruk hiervan in het najaar. Wat is de vraagprijs? Persoonlijk zou ik 'm al niet willen als ik op voorhand weet dat het een misdruk is.

Link naar reactie
8 minuten geleden, Gilles zei:

 

Ik zou niet te hoog gaan. Als ik me niet vergis komt er een herdruk hiervan in het najaar. Wat is de vraagprijs? Persoonlijk zou ik 'm al niet willen als ik op voorhand weet dat het een misdruk is.

De 2e Absolute komt in het najaar.

Link naar reactie
3 uren geleden, Gilles zei:

 

Zeker niet hoger gaan. Het is eigenlijk al te veel volgens mij.

Ja misschien wel ja, maar aard van het beestje, hoe meer ik er over lees op diverse comic sites, hoe

meer de wens om dit te lezen.

De "magnum opus", van Jack Kirby daar kun je toch niet lichtvoetig mee omgaan, en met dit dikke

boek zit alles in chronologische volgorde met zo'n 1600 bladzijden.

 

 

Link naar reactie

lang geleden dat ik ZOveel pre-orders heb geplaatst!!!

 

image.thumb.png.3583dc8d23e7e2473535448c20dd6900.png

CAVEWOMAN : METAL AGE (2021) #2 (Of 2) A-Cover
INVINCIBLE RED SONJA (2021) #2 A-Cover
JULES VERNE'S LIGHTHOUSE (2021) #3 (Of 5) A-Cover
LA MUERTA : RETAILIATION (2021) ONE-SHOT Cover by Ortiz
MOTHS (2021) #1 A-Cover
NANCY IN HELL (2018) TRADE PAPERBACK
NOCTERRA (2021) #4 A-Cover
RED SONJA 1982 (2021) ONE-SHOT A-Cover
SACRED SIX (2020) #11 A-Cover
SERIAL (2021) #5
SONJAVERSAL (2021) #5 B-Cover
SPAWN (1992) #319 A-Cover
VALKYRIE SAVIORS (2021) #2 (Of 3)
VAMPIRELLA (2019) #22 B-Cover
VAMPIRELLA 1992 (2021) ONE-SHOT A-Cover
VAMPIRELLA VS. PURGATORI (2021) #4 E-Cover
SPAWN UNIVERSE #1
ANT #12
VENGEANCE OF VAMPIRELLA (2019) #19 C-Cover

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
17 uren geleden, bouncer zei:

De "magnum opus", van Jack Kirby daar kun je toch niet lichtvoetig mee omgaan, en met dit dikke

boek zit alles in chronologische volgorde met zo'n 1600 bladzijden.

Ik hoop dat je geen spijt krijgt. Het is echt onleesbare meuk. Leuk getekend, dat wel.

Link naar reactie
30 minuten geleden, JPAR zei:

Ik ben erg benieuwd naar Skyward. Dus als je die zou willen lezen en vertellen wat je ervan vindt, dan graag. :)

Speciaal voor jou. Het concept achter Skyward is bijzonder amusant. En levert een boeiende kleurrijke wereld op waar je als lezer met verwondering naar zult kijken. Zo tegen het einde wordt het verhaal misschien iets te fantasierijk, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Het tekenwerk is goed.

 

Mocht je een Netflix kijker zijn dan heb je dit misschien voorbij zien komen? De schrijver van deze comic is de showrunner van Lucifer. In het voorlaatste seizoen worden de trades van deze titel gelezen.

Link naar reactie
Op 5/4/2021 om 08:48, bouncer zei:

image.thumb.png.d336c94d82b683fca1ef1aaf11afe58b.png

 

 

@JPAR@GillesGraag jullie advies, ik ben in onderhandeling met iemand die deze wil verkopen.

Wat lijkt jullie een redelijke prijs, met de aantekening dat dit wel de misdruk versie is ( bladzijde 864

en 943 ) zijn dezelfde.

 

Vlak na de constatering van de misdruk is er al een reprint geweest met de correcte pagina’s. 
Ik had de de eerste misdruk al in huis en om de nieuwe versie gratis te verkrijgen moest ik een foto sturen van de misdruk met de covers verwijderd. Ondanks dat het een misdruk was deed dat me toch pijn 😅.

Link naar reactie
4 uren geleden, Catch22 zei:

Vlak na de constatering van de misdruk is er al een reprint geweest met de correcte pagina’s. 
Ik had de de eerste misdruk al in huis en om de nieuwe versie gratis te verkrijgen moest ik een foto sturen van de misdruk met de covers verwijderd. Ondanks dat het een misdruk was deed dat me toch pijn 😅.

image.thumb.png.e269cad86a77adee83dea35e02d72bf6.png

 

Dit is de bewuste bladzijde die mist toch ?

Link naar reactie
8 uren geleden, Retardi zei:

Speciaal voor jou. Het concept achter Skyward is bijzonder amusant. En levert een boeiende kleurrijke wereld op waar je als lezer met verwondering naar zult kijken. Zo tegen het einde wordt het verhaal misschien iets te fantasierijk, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Het tekenwerk is goed.

 

Mocht je een Netflix kijker zijn dan heb je dit misschien voorbij zien komen? De schrijver van deze comic is de showrunner van Lucifer. In het voorlaatste seizoen worden de trades van deze titel gelezen.

Thanks

Link naar reactie

Pre Order geplaatst. Ik had nog eens zin in iets X-men gerelateerd en dit lijkt me een toffe collectie, lekker dik ook met zijn 500 pagina's. Jaren geleden dat ik dit gelezen heb (in het Nederlands via JP).

 

image.png.8e2056a3819b82e66719d57b6a9f271e.png

 

He’s the best there is at what he does…but what he does isn’t very nice. And now, Wolverine has broken out of the X-Men and into his own solo series! Feeling the urge to cut loose, Wolverine travels to Madripoor, and East Indian island full of pirates, cutthroats and smugglers…just the way Logan likes it! There, he’ll take on ruthless crime lord Roche, meet the cunning Tyger Tiger, wield the mystical Black Blade, battle superhuman enforcers Roughhouse and Bloodsport, and contend with drug kingpin Nguyen Ngoc Coy and his niece…the former New Mutants known as Karma! Plus: the Hulk comes to town, a formative battle with Sabretooth is revealed, and Wolverine hunts for the Gehenna Stone! Guest-starring Jessica Drew, a.k.a. Spider-Woman! Collecting WOLVERINE (1988) #1-16 and material from MARVEL COMICS PRESENTS (1988) #1-10 and MARVEL AGE ANNUAL #4.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Vandaag kwam een enorm pakket in en wat echt opviel was de indrukwekkende ANOMALY van Anomaly Production met Brian Haberlin die dit rockt! En terwijl ik toch bezig was, waarom ook niet hun "Faster Than Light".
Ik moest ook wat Joseph Michael Linsner en Richard Starkings TPB's hebben ... Ik heb de losse comics maar wil ook de collecties :)
Spawn TPB was een koopje en ik ga volgens mij de losse comics verkopen.
En dan natuurlijk wat Stjepan Šejić Sunstone !!!!!

image.thumb.png.4fe89ab7c083ed45dcfdae5bd9168cf1.png

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

  

Op 1/5/2021 om 19:44, Willem zei:

Is er iemand bekend met de Dresden files van Jim Butcher(schrijver).

 

ja. Toevallig ergens ooit een mega-TPB opgepikt en gelezen. Het was nota bene een nederlandse uitvoering.

Met plezier gelezen. Als je Dresden leuk vond, vind je de comics zeker weten ook goed

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...