Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

zo lekkerrrrrrr die!! Ik krijg die volgende maand binnen via een Reep-er die zijn editie verkoopt. Jammer genoeg niet de AmazonNL-aanbieding :)
Daarna zal ik mijn reguliere firstprint-comics maar te koop zetten, want ik kan het verhaal maar 1 keer lezen :)

Ik heb op de valreep van het jaar nog wat pakketten ontvangen

 

Killraven Epic Collection: Warrior Of The Worlds
ElfQuest The Final Quest Volume 1
ElfQuest :The BIG ElfQuest Gatherum
Gen13/Generation X Crossover (Art Adams)
ElfQuest Comics Interview Super Special
Post Americana TP (MR) (Trade Paperback Steve Skroce)
Rode Ridder #271
Batman Curse of the White Knight #3 (of 3 DDB Dutch)
DJINN HUNTER (2021) #5 (Of 5) A-Cover
FATHOM : THE CORE (2021) #2 B-Cover
FIGHT GIRLS (2021) #5
GUNSLINGER SPAWN (2021) #3 A-Cover
HELLCOP (2021) #2 C-Cover
KING SPAWN (2021) #5 A-Cover
MOTHS (2021) #6
SERIAL (2021) #9
SONJAVERSAL (2021) #10 D-Cover
SPAWN (1992) #324 B-Cover
ULTIMATE COMICS : NEW ULTIMATES (2010) #5 (Of 5)
VAMPIRELLA / DRACULA : UNHOLY (2021) #1 Ashcan Edition, [Very Fine+ (8.5)]
VAMPIRELLA / DRACULA : UNHOLY (2021) #1 D-Cover
VAMPIVERSE (2021) #4 D-Cover
VENGEANCE OF VAMPIRELLA (2019) #24 A-Cover

 

image.thumb.png.2b18a5a94bf8e7959a6f42bd1e893019.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 12/31/2021 at 5:34 PM, Richard Boom-vavavoom said:

zo lekkerrrrrrr die!! Ik krijg die volgende maand binnen via een Reep-er die zijn editie verkoopt. Jammer genoeg niet de AmazonNL-aanbieding

yummmm ik heb hem!!

On 1/3/2022 at 12:29 PM, linthout said:

Lekkerrrr?  Blijkbaar likken Nederlanders overal aan ...

HA
ik RUIK wel aan al mijn comics en strips... zitten leuke verschillen in!!
 

image.thumb.png.fec07265a799461e5eeb08c67ca216ac.png

 

Sin City: Big Damn sin city HC
Manhattan Projects TPB 1-3
Violent Cases (Neil Gaiman, Dave McKean) (Dutch version)

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

ooo die Bernie is zoooo gaaf zeg!

Ik heb net zijn ALIVE ALIVE in HC gekocht (had al de losse delen) en het is zoooo fijn om zijn werk te zien.

Maar voor mij is het nog een ontdekkingstocht...
 

 

Ik ben begonnen met zijn MANDY/HOOKY (en later die Hulk vs THing) en zijn artwork sprak me vreselijk aan!
Later struikelde ik over zijn naam in Batman/Aliens maar wilde het verhaal gewoon hebben vanwegen de crossover.
Later ben ik wat meer op zijn naam gaan letten en met zijn MONSTROUS TPB collectie met Steve Niles was ik al heel happy
Ik struikelde wederom op zijn naam in Nightmare Theater, die ik enkel wilde hebben wegens Chaos, maar zo gaaf vond wegens BW.

Misschien dat ik toch maar eens Batman: The Cult moet halen. Ik heb net zijn Punisher binnen in ieder geval.

Deze MUTANTS zou ik ookw el willen :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
9 minutes ago, Bart 01 said:

Welke is dit precies?

Marvel Knights Punisher. Wordt ook als "purgatory" gekenmerkt in de tpb-vorm.

 

10 minutes ago, Bart 01 said:

Aanrader?

ik kan het nog niet zeggen... van horen zeggen schijnt het nogal slecht te zijn, ondanks dat Jimmy Palmiotti en Sniegoski en Christopher Golden (niet de minste) eraan mee hebben gewerkt

 

https://www.goodreads.com/en/book/show/40919967

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
2 minutes ago, Bart 01 said:

Bedoelde vooral voor de punisher reeks met die marvel knights. 

a ok. Ik dacht de serie met artiest Steve DIllon erg goed was. Nu ken ik enkel Preacher... dus daar hoop ik een beetje op :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 1/14/2022 at 10:42 AM, Bart 01 said:

 

Welke is dit precies? Aanrader?

 

On 1/14/2022 at 10:54 AM, Richard Boom-vavavoom said:

Marvel Knights Punisher. Wordt ook als "purgatory" gekenmerkt in de tpb-vorm.

 

ik kan het nog niet zeggen... van horen zeggen schijnt het nogal slecht te zijn, ondanks dat Jimmy Palmiotti en Sniegoski en Christopher Golden (niet de minste) eraan mee hebben gewerkt

 

https://www.goodreads.com/en/book/show/40919967

 

 

ik heb hem juist gelezen en...

 

verhaal is niet slecht. Leuke twist om de oorsprong van de Punisher gelijk te trekken met engeltjes en duivels.

Maar je ziet nergens echt dat het "bernie wrightson" artwork is. Het ziet er best goed uit, maar het is lang niet zo uitmuntend of origineel als in ALIVE, of MONSTROUS COLLECTION of HOOKY....

 

Deze deeltjes moet je enkel willen hebben wegens het karakter OF wegens de vreseljik prachtige covers van Wrightson/Jusko die prachtig teamwork neerzetten!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

https://comicvine.gamespot.com/elephantmen-1-wounded-animals/4000-347251/

 

dit is de inhoud. En dit is 1 van mijn meest fav series ever, dus zeker aan te bevelen. Moritat is ontzettend goed bezig hier.

Ladronn twijfel ik even aan... wil je echt enkel Ladronn dan zou je Hip Flask moeten pakken. Dat is eigenlijk waar de serie Elephantmen mee is begonnen.

 

Maar nogmaals... enorm aan te bevelen!

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Richard Boom-vavavoom zei:

https://comicvine.gamespot.com/elephantmen-1-wounded-animals/4000-347251/

 

dit is de inhoud. En dit is 1 van mijn meest fav series ever, dus zeker aan te bevelen. Moritat is ontzettend goed bezig hier.

Ladronn twijfel ik even aan... wil je echt enkel Ladronn dan zou je Hip Flask moeten pakken. Dat is eigenlijk waar de serie Elephantmen mee is begonnen.

 

Maar nogmaals... enorm aan te bevelen!

 

Thanks Richard, ik neem de gok.

Link naar reactie
18 hours ago, bouncer said:

Thanks Richard, ik neem de gok.

Er is naast de serie in TPB ook een prachtige "mammoth" editie. Die kan je vinden op Cheapcomics bijvoorbeeld.
Als je van héle dikke boekwerken houdt :)

 

O, als je nog losse deeltjes zoekt, die heb ik dan weer te koop. Omdat ik mammoths heb :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

AMAZON.NL toch eens wat vaker in de gaten houden, zeg!!

 

In plaats van 20 per tpb heb ik nu wat mooie zaken kunnen bestellen voor 15 euro!

afbeelding.png.29ae465d6e8082162cce3e25ad6b4bd8.png

 

Die Bermuda wilde ik al een tijd. Via Amazon kan je die kopen voor 21 maar ook voor 12 euro. Dan hoef ik niet lang na te denken :)

 

afbeelding.thumb.png.ada020be9ed317db2783399b1d5fbe1f.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 29/1/2022 om 09:02, Richard Boom-vavavoom zei:

Geiger... tsja... Gary Frank stelt gewoon nooit teleur!

Het was inderdaad zeker geen teleurstelling! Blijkbaar is dit boek het begin van een conceptreeks bij Image uitgewerkt door Geoff Johns en Gary Frank waarin ze een 'unnamed hero' uit elke Amerikaanse oorlog uitlichten doorheen de geschiedenis. Ze plannen een ambitieus universum. Op basis van Geiger ga ik dit voorlopig toch volgen, dit verhaal zou in feite ook in de Vailant catalogus passen denk ik. 

Link naar reactie
11 uren geleden, cinco zei:

 

een verzameling van diverse personages uit verschillende stripgenres die andere strips induiken om daar de verhaallijnen te redden

 

 

Niet helemaal correct. 'The Plot Holes' gaat over een stripmaker die beseft dat zijn wereld niet echt is. Hij zit eigenlijk in een roman die waardeloos is en die onafgemaakt zal worden gewist. Hij wordt benaderd door een team dat bestaat uit een editor en een aantal geredde literaire karakters genaamd 'The Plot Holes'. Zij hebben de taak op zich genomen om heimelijk potentieel gefaalde projecten te infiltreren en op basis van het plot te bepalen of het verhaal te repareren is en alsnog kan worden gepubliceerd...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...